![]() |
jongen of meisje ?
wat wordt het volgende kindje van een forummer ?
ik gok op een meisje. en welke forummer is dat nu hé :-) |
drieling: 2 meisjes en 1 jongen
|
Ik zet in op 's werelds eerste zesentwintigling. Daar zet ik één duizendste van een cent op, maar door de odds ben ik als ik gelijk krijg veruit de rijkste man ter wereld.
|
nu ik zit tegen bevallen aan, :lol: van een tweeling maar ik zeg lekker niet wat de geslachten zijn :twisted:
|
een jongen en een meisje :-)
heb je al namen? |
Citaat:
eenmaal...andermaal... |
Citaat:
voor wanneer ist ? |
alle twee de kindjes hebben toch een geslacht... dus toch geslachten??
ik ben nu 37 weken, wat al heel ver is voor een tweeling, dus laat ons zeggen tussen nu en een 10 tal dagen |
Citaat:
ja hoor |
Citaat:
|
als ge zo ineens weg zijt, dan denken wij dat uw water gebroken is hoor ;-)
afin, tot morgen ! |
Citaat:
|
Als een vrouw haar bier zou breken net voor de bevalling was Dronkoers allang getrouwd en vader van vijf kinderen.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
hmm, officieel toch, waar die kinderen dan zijn... weet ik niet :twisted: |
maffe mensen :lol::lol::lol:
ik moest naar de dokter ter controle en die twee zullen - naar de verwachtingen - niet vandaag of morgen komen.... ;-) |
Citaat:
|
Citaat:
Iig, gefeliciteerd hé. ;) |
niet echt nee...
praktisch is het veel gemakkelijker... Ik heb al een zoontje en toen ik hoorde dat ik een tweeling verwachtte wou ik volop genieten van de zwangerschap en de bevalling... Dus ook geen seconde teleurstelling door het geslacht. En ik ken mezelf lol ik kan geen maanden gaan letten of je nu hij of zij of ene of een zegt... Mensen zitten zo op je lip op dat vlak... Maar de namen zijn topsecret |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Mens, dat moet afzien zijn zo'n dubbeldikke buik. Twas leuk geweest anders bij mij vroeger...Kwas 7,5 maand zwanger en niemand die het zag... :-(:-( |
Citaat:
;-) |
Citaat:
Die moeten zelfs niet leren spreken... wat een leven ;-) |
Citaat:
En ja, toegegeven, het is er wel een beetje oorlog en er zitten wel veel vliegen maar anderzijds krioelt het er van de negerinnen! :cheer: Zou den bouwgrond daar duur zijn? *mijmer* |
Ma soit, het ging hier over de bengels van Duupje en Kenzo eh...
:cheer: |
Citaat:
|
En zo komt alles weer goed.
|
Citaat:
:? ik kan me voorstellen dat dat idd niet plezant is... Hier komt altijd de commentaar "dat valt toch mee voor een tweeling" :roll: of "dien van mij was even dik op het einde" |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
Van manier van doen : 2 leeuwen. Van uitstraling : 2 leeuwen. I'm screwed but safe. :lol: |
Citaat:
:-D ...sterkte... :mrgreen: |
Citaat:
En ene buiten schoppen naar school wil ook nog wel wonderen doen zo 's ochtends vroeg. :twisted: 1 leeuw brult al minder hard dan 2. Shit, ik bedenk mij net dat het woensdag is...8O Totally screwed ! :lol: |
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:07. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be