![]() |
Lang interview met Filip Dewinter
|
De moeite waard om te beluisteren. FDW kan het goed zeggen.
|
Fdw is de beste.
Waarheid als een koe over die islam. |
Over de inhoud ga ik niks zeggen, maar ik vind het wel merkwaardig dat Filip De Winter in Nederland regelmatig op TV komt en in België bijna nooit.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ze zouden beter filosoof eens interviewen voor een neutrale visie over de Islam.
|
Er uit te onthouden is dat FDW orangist is, uiteraard separatist, de juiste houding t/o het netelige probleem Brussel hanteert (een 'mercantiel' deal aan de Franstaligen aanbiedt in ruil voor tweetalige hoofdstad van Vlaanderen en Europa), niet de individuele islamiet maar wel de Islam als instelling viseert, overtuigd van de onvermijdelijkheid van Vlaamse Onafhankelijkheid en Verdonk prefereert boven Wilders.
En terloops gezegd, uit een wit nest komt, geen zwart. |
Citaat:
|
Citaat:
Voor een discussie over het paargedrag van de bonte knaagkever? |
Citaat:
sociale zekerheid sociale relaties gezondheid vergrijzing enz. |
Citaat:
|
Citaat:
Dan lijkt mij dat een erg beperkte kijk. Bepaalde onderwerpen enkel willen bespreken onder Nederlandse politici en deskundigen is kleingeestig, zo gebruikt nederland om de armoedegrens te meten nog steeds het leefloon als standaard. Met andere woorden indien men in Nederland het 'leefloon' verhoogd, dan stijgt de armoede. Daarbij lijkt het imago van Philip Dewinter dat in het begin van het interview wordt aangehaald nu niet direct het bespreken van de toestand Belgie/vlaanderen... |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ja ook ff geluisterd, de moeite waard.
Vooral de visie op den Islam is wel duidelijk. Kan ik moeilijk als rascitisch zien. Hij viseert de ideologie, nie het individu op zich. De islam is immers een godsdienst, een religieuze ideologie en geen ras. Maar anderzijds is ook het individu die dergelijke ideologie volgt niet te ontslaan van zijn eigen verantwoordelijkheid. |
De islam is een religie, geen ideologie. ;-)
|
Citaat:
|
Citaat:
Face it!8O |
Citaat:
|
Citaat:
Wat heeft 'poepen' trouwens te maken met sociale zekerheid? Of hoe ga je je gehele sociale zekerheid op peil houden met meer kinderen en meer ouderen? Meerr kinderbijslag en meer pensioenen. Ook door te 'poepen'? Je zegt ook dat sociale relaties beperkt zijn tot 'poepen', dat is een zeer bizarre kijk op sociale relaties... En ook de vergrijzing valt natuurlijk op te lossen met 'poepen', want meer kinderen betekent natuurlijk geen oude mensen meer... Op welke partij kunnen we stemmen, als we vlaams willen poepen? ;-) En laat de economie gewoon zijn gang gaan is ook een zeer achterlijke stelling, want indien je wilt dat de economie gewoon zijn gang gaat, dan moet je eerst wel zeggen wat die 'gang' dan wel juist inhoudt... |
Citaat:
juist daarom is religie afkeurbaar... |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Dat betekent niet dat we ze als een ideologie beschouwen. We ordenen onze samenleving gewoon niet op basis van een religie. Dat geldt voor alle godsdiensten, de islam incluis. Citaat:
|
Citaat:
vandaar dat ook elke religie afkeurenswaardig is. |
Citaat:
Bij de Islam ligt het wel anders. |
Citaat:
|
Citaat:
Overal waar er echter wetten worden opgesteld vanuit het irrationele van een relgie zijn deze wetten ongefundamenteerd. |
Sinds wanneer is Filip Dewinter 'Partijleider van het Vlaams Belang'???
|
Citaat:
|
:sleeping:
Citaat:
|
Citaat:
Die uitzending is toch echt van afgelopen donderdag hoor. :-) |
Hoewel ik het met veel punten van hem oneens ben, vond ik hem milder dan Wilders.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:45. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be