Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Maatschappij en samenleving (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=10)
-   -   Aliens ! Ze bestaan ! (https://forum.politics.be/showthread.php?t=114968)

tatooke 18 maart 2010 12:13

Prehistorische buitenaardse grotschilderingen gevonden in India

Een groep antropologen die samenwerken met stammen in de heuvels van een afgelegen gebied in India hebben een wonderbaarlijke ontdekking gedaan: Verbijsterende prehistorische grotschilderingen die buitenaardsen en schotelvormige vliegmachines vertonen.
De schilderingen werden gevonden in het district Hoshangabad in de staat Madhya Pradesh op bijna 70 kilometer afstand van het gemeentehuis van Raisen. De grotten bevinden zich diep verborgen in de dichtbegroeide jungle.
Een duidelijke afbeelding van wat een buitenaards wezen lijkt te zijn, gekleed in een ruimtepak, is te zien in een grottekening, waarbij zelfs een klassieke vliegende schotel staat afgebeeld die iets naar boven of beneden lijkt te 'beamen'. Aan de achterkant van het toestel is een soort krachtveld of vliegbeweging te zien.
Ook vertoont de tekening een ander object dat om een zogenaamde 'wormhole' lijkt te gaan, die zou verklaren hoe buitenaardsen in staat zijn om naar de Aarde te reizen. Deze afbeelding leidt bij UFO onderzoekers tot de conclusie dat de afbeeldingen moeten zijn gemaakt met betrokkenheid van buitenaardsen zelf.
Lokale archeoloog Wassim Khan, heeft de afbeeldingen met eigen ogen gezien. Hij beweert dat de objecten en wezens, die op de schilderingen te zien zijn, op geen enkele wijze overeenkomen met andere eerder ontdekte grotschilderingen uit de prehistorie in dat gebied. Zodoende gelooft hij dat het zeer waarschijnlijk gaat om wezens van andere planeten die contact hebben gehad met de mens sinds prehistorische tijden: Dit geeft wat meer gewicht aan de 'prehistorische astronauten theorie' waarin veronderstelt wordt dat de menselijke beschaving is opgericht met assistentie van vriendelijke ruimte-reizende buitenaardsen.
Bron:http://www.archaeologydaily.com/news...-in-India.html

tatooke 18 maart 2010 12:14

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Eigenzinnig (Bericht 4647143)
Een weerspiegeling van een luster in vensterglas..
Ik zal er straks ook eentje posten..:-P
Sterk staaltje van rationeel denken..:|

in een vliegtuig ne luster ?

tatooke 18 maart 2010 12:15

hierboven een tekening van mijne zoon zeker jaja

tatooke 18 maart 2010 12:25

In Part One, Dr. Greer discusses briefing President Obama, his multiple successful contact protocols with ETs, and the work his team has carried out despite several members being
http://www.youtube.com/watch?v=05Qbh...layer_embedded
murdered. He warns of the dangers of non-disclosure, as well as the weaponizing of space to keep us at perpetual war against "galactic enemies."

Please watch Part Two, where Dr. Greer covers many other exciting topics such as the Alien Abduction Hoaxes perpetuated by Those in Charge. He explains that they've repressed technology which could save Planet Earth. He offers a positive vision for our future -- a future of abundance - once the repressed technology is made available. "Every cubic inch of space, not outer space but the space around us, has enough energy to power the Earth for one day," insists Dr. Greer

Eigenzinnig 18 maart 2010 12:34

Vliegtuig ?
wie zegt dat ? de fotograaf die zich interessant wil maken ?
Als het al waar is, is de binnenkant van een cockpit dan niet just ne kertsboom..

Zijn jullie nu echt niet in staat tot kritisch denken ?

Verder debatteren lijkt me derhalve een verspilling van kostbare tijd..sluukes..

Khwajagan 18 maart 2010 12:37

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Eigenzinnig (Bericht 4647187)
Vliegtuig ?
wie zegt dat ? de fotograaf die zich interessant wil maken ?
Als het al waar is, is de binnenkant van een cockpit dan niet just ne kertsboom..

Zijn jullie nu echt niet in staat tot kritisch denken ?

Verder debatteren lijkt me derhalve een verspilling van kostbare tijd..sluukes..

maar dat het is het juist! Er wordt helemaal niet gedebateerd of een dialoog opgezet. Er wordt alleen maar geridiculiseerd en afgewezen

Precies zoals mensen in een kerk doen als hun dogma's ter discussies worden gesteld.

daarom vermoed ik achter de reacties ook angst; angst dat wat we zeggen wel eens waar zou kunnen zijn, en de diep geankerde dogma's opgegeven moeten worden. Wat men dan nog niet beseft is hoe geestelijk rijk men kan worden! maar het is bekend vanuit de psychotherapie dat verslavingen moeilijk op te geven zijn, want daar hebben we het over, verslaving! De verslaving aan de gehechtheid van de Dogma's

Eigenzinnig 18 maart 2010 12:39

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door tatooke (Bericht 4647150)
hierboven een tekening van mijne zoon zeker jaja

Er werd dus deftig geposeerd door aliens in de prehistorie..7 miljard mensen en 32 miljard gsm's en videocamera's en fototoestellen later lijkt dit niet te lukken..:roll:

tatooke 18 maart 2010 12:48

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door tatooke (Bericht 4647171)
In Part One, Dr. Greer discusses briefing President Obama, his multiple successful contact protocols with ETs, and the work his team has carried out despite several members being
http://www.youtube.com/watch?v=05Qbh...layer_embedded
murdered. He warns of the dangers of non-disclosure, as well as the weaponizing of space to keep us at perpetual war against "galactic enemies."

Please watch Part Two, where Dr. Greer covers many other exciting topics such as the Alien Abduction Hoaxes perpetuated by Those in Charge. He explains that they've repressed technology which could save Planet Earth. He offers a positive vision for our future -- a future of abundance - once the repressed technology is made available. "Every cubic inch of space, not outer space but the space around us, has enough energy to power the Earth for one day," insists Dr. Greer

zie nu eens AUB naar dit filmpje man man man

tatooke 18 maart 2010 12:50

awel rationeel denken wat was er het eerst de kip of het ei pffffff

tatooke 18 maart 2010 12:51

ik ga u verder laten mijn energie steken in mensen die het nooit zullen begrijpen is verspilling , en met tijden van crisis moet men spaarzaam zijn mvg ;-)

Khwajagan 18 maart 2010 12:53

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door tatooke (Bericht 4647220)
ik ga u verder laten mijn energie steken in mensen die het nooit zullen begrijpen is verspilling , en met tijden van crisis moet men spaarzaam zijn mvg ;-)

ik snap je hoor, maar je kan niet meer doen dan het voorleggen,
wat ze er mee doen is hun verantwoordelijkheid.(is vrijheid)

tatooke 18 maart 2010 13:02

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Khwajagan (Bericht 4647226)
ik snap je hoor, maar je kan niet meer doen dan het voorleggen,
wat ze er mee doen is hun verantwoordelijkheid.(is vrijheid)

dat weet ik wel iedereen mag zich uiten ;-) FREEDOM OF SPEECH ;-)

tatooke 18 maart 2010 13:03

ben toch weg nu :-)

DonQuiSjot 18 maart 2010 13:56

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Eigenzinnig (Bericht 4647143)
Een weerspiegeling van een luster in vensterglas..
Ik zal er straks ook eentje posten..:-P
Sterk staaltje van rationeel denken..:|

Citaat:

ik ga u verder laten mijn energie steken in mensen die het nooit zullen begrijpen is verspilling , en met tijden van crisis moet men spaarzaam zijn mvg
Tatooke, Khwajagan,
Je moet niet steeds ingaan op kwakkelaars als Parcifal, eigenzinnig enz,...
Zij hebben enkel de intentie om u belachelijk te maken, door u te pakken op een woord of 1 zin. Ze gaan nooit feiten (zoals bv. de brandweermannen) beredeneerd weerleggen.
Hun bedoeling is hier niet een diepgaand, intelligent gesprek te hebben, zonder schelden of belachelijk maken. Hun bedoeling is hier wat keet te schoppen en fun te hebben.
Dus gewoon negeren die kerels.

Ik antwoord alleen nog maa rop mensen die inhoudelijk iets aanbrengen. Dat mag heel kritisch zijn of dwars tegen mijn stelling. Als ze maar de goeie vragen stellen en willen leren van wat jij ook aanbrengt. Dat is hier niet zo dus...

Anderzijds moet je ook een kritische houding aannemen tov Ufo's.
Zoals je zelf zegt, ze kunnen heel wat orchestreren heden ten dage.
Atoombom technologie is reeds 70 jaar oud (of ouder minstens 1940).
Vandaag kunnen ze al veel meer, maar toch laten ze het volk geloven dat ze onderbewapend zijn.

Stel dat de ufo's die meer en meer verschijnen een onderdeel zijn van Project Blue Beam. Zelfde met de "disclosure" die politiekers zouden brengen.
Of dat doomsday idd een licht en audiospectakel is (eentje dan wel met HAARP ingeschakeld en vernietigend) zodat de elite perfect kan de bevolking verminderen, hun nieuwe technologiën inschakelen en de overblijvende bevolking enslaven. Lijkt me ook mogelijk.

Anderszijds zijn er ook veel mensen die beweren contact hebben gehad.
We moeten die zaken ook respecteren en overwegen. Mogelijks liegen ze, mogelijks was het echt. Zelfs al is er maar 1% echt, dan nog is het volledig bewijs van wat er gaande is.

En als je een beetje verder denkt dan je VTM-nieuws dan weet eenieder dat er heel groot kans is op contact op meerdere niveaus of bewustzijn.

Dus gewoon blijven verder doen zoals je bezig bent. Er zijn zo mensen, er zijn andere.

Khwajagan 18 maart 2010 14:08

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door DonQuiSjot (Bericht 4647317)
Tatooke, Khwajagan,
Je moet niet steeds ingaan op kwakkelaars als Parcifal, eigenzinnig enz,...
Zij hebben enkel de intentie om u belachelijk te maken, door u te pakken op een woord of 1 zin. Ze gaan nooit feiten (zoals bv. de brandweermannen) beredeneerd weerleggen.
Hun bedoeling is hier niet een diepgaand, intelligent gesprek te hebben, zonder schelden of belachelijk maken. Hun bedoeling is hier wat keet te schoppen en fun te hebben.
Dus gewoon negeren die kerels.

.

Weet ik wel, maar dat ze mij niet met respect behandelen, betekent niet dat ik hun niet met respect moet behandelen.

giserke 18 maart 2010 14:15

8-)

http://www.youtube.com/watch?v=gcPzlHDE_p0

Johnny Blaze 18 maart 2010 14:21

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door tatooke (Bericht 4647146)
Prehistorische buitenaardse grotschilderingen gevonden in India

Een groep antropologen die samenwerken met stammen in de heuvels van een afgelegen gebied in India hebben een wonderbaarlijke ontdekking gedaan: Verbijsterende prehistorische grotschilderingen die buitenaardsen en schotelvormige vliegmachines vertonen.
De schilderingen werden gevonden in het district Hoshangabad in de staat Madhya Pradesh op bijna 70 kilometer afstand van het gemeentehuis van Raisen. De grotten bevinden zich diep verborgen in de dichtbegroeide jungle.
Een duidelijke afbeelding van wat een buitenaards wezen lijkt te zijn, gekleed in een ruimtepak, is te zien in een grottekening, waarbij zelfs een klassieke vliegende schotel staat afgebeeld die iets naar boven of beneden lijkt te 'beamen'. Aan de achterkant van het toestel is een soort krachtveld of vliegbeweging te zien.
Ook vertoont de tekening een ander object dat om een zogenaamde 'wormhole' lijkt te gaan, die zou verklaren hoe buitenaardsen in staat zijn om naar de Aarde te reizen. Deze afbeelding leidt bij UFO onderzoekers tot de conclusie dat de afbeeldingen moeten zijn gemaakt met betrokkenheid van buitenaardsen zelf.
Lokale archeoloog Wassim Khan, heeft de afbeeldingen met eigen ogen gezien. Hij beweert dat de objecten en wezens, die op de schilderingen te zien zijn, op geen enkele wijze overeenkomen met andere eerder ontdekte grotschilderingen uit de prehistorie in dat gebied. Zodoende gelooft hij dat het zeer waarschijnlijk gaat om wezens van andere planeten die contact hebben gehad met de mens sinds prehistorische tijden: Dit geeft wat meer gewicht aan de 'prehistorische astronauten theorie' waarin veronderstelt wordt dat de menselijke beschaving is opgericht met assistentie van vriendelijke ruimte-reizende buitenaardsen.
Bron:http://www.archaeologydaily.com/news...-in-India.html

Ik vond de indische verhalen over de "Vimanas", gebruikt door goden in de vedas altijd interessant. Sluit hier goed op aan, gezien de plaats van de vondst.

tatooke 18 maart 2010 14:51

dus toch nog intelligenten mensen op dit gebied ;-)

tatooke 18 maart 2010 15:08

Extraordinary Extraterrestrial BBC promo for 'Superpower'
Watch this extraordinary 60 second spot for 'Superpower' - a season of BBC World News programs examining the power of the internet.

Are the makers of this promo unknowingly presenting a little preview of our future with benevolent ET involvement, or are they more acquainted with what's going on than we would expect?
http://www.youtube.com/watch?v=DoHAL...layer_embedded

tatooke 18 maart 2010 15:17

Getuige Dwynne Arneson.Goedemorgen, mijn naam is Dwynne Arneson. Ik diende 26 jaar als communicatieofficier bij de Amerikaanse luchtmacht, wereldwijd inclusief Vietnam. Ik had een top secret volmacht een SCI (Special Comparrtmented Information) en voor degenen die dat niet weten, dat is net boven top secret.

Ik ging met pensioen in 1986 als kolonel te Wright Patterson luchtmachtbasis. Ik wil u vertellen over drie verschillende UFO ervaringen.

Als een jonge luitenant te Ramstein luchtmachtbasis in Duitsland in de vroege jaren ‘60 had ik de leiding over de cryptografische afdeling. Ik had toen een top secret bevoegdheid en ik kan me zonder twijfel een bericht voor de geest halen dat op mijn cryptoafdeling passeerde waarin stond dat er een UFO was gecrashed op Spitsbergen, Noorwegen en dat er een team wetenschappers onderweg was om het te onderzoeken.

Nu ga ik vooruit in de tijd naar 1967. Ik was toegewezen aan de 28e luchtdivisie te Great Falls, Montana en ik was de leidinggevend officier van het communicatiecentrum daar. Ook was ik top secretofficier voor die divisie. Ik controleerde ook de geldigheid van nucleaire lanceringsopdrachten.

Gedurende die periode kan ik mij herinneren een bericht gezien te hebben dat ons communicatiecentrum passeerde wat globaal het verhaal weergaf dat Robert Salas zojuist vertelde en dit bericht sprak van een UFO die gezien was dicht bij de raketsilo’s en dat de raketten op non-actief waren gegaan. Toevalligerwijs was de persoon die Boeing stuurde om de raketten te controleren, of beter gezegd om te achterhalen wat hen op non-actief stelde, mijn belangrijkste manager bij Boeing, Mr Bob Kamitsky, die helaas is overleden. Ik kan me hem zo weer voor me halen bij verschillende gelegenheden. Hij woonde dicht bij mij in Washington, en hij zei “Arne, die raketten waren perfect in orde” Dus dat was de uitkomst. (Waarschijnlijk bedoeld hij te zeggen dat er geen achterstallig onderhoud was aan de raketten en dat ze dus niet tengevolge daarvan op non-actief waren gegaan. Paul Harmans)

Nu mijn laatste incident...Ik was commandant van een eenheid in Great Falls, ik had contact met de veiligheidsdienst van de Loring luchtmachtbasis, en zij vertelde mij dat er UFO’s waren gezien boven nucleaire opslagplaatsen op de Loring luchtmachtbasis.

Ik wil met genoegen getuigen, voor de regering, dat dit de absolute waarheid is.

Dank u.


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:23.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be