Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Suggesties & Mededelingen (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=20)
-   -   Opinies over niet-forumgebruikers (https://forum.politics.be/showthread.php?t=253391)

Pandareus 13 mei 2020 17:56

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Zipper (Bericht 9327157)
en vindt ge (VB)-uitschot ook "kleurrijk", of kakkerlaken die moeten vertrappeld worden ?? Of iemand zonder reden rechtstreeks linken aan nazi's : "führer Philip" of "Dolf Annemans". Allemaal "kleurrijk" ???
Lijkt me toch andere koek dan een onschuldige "De Zever"

Voila zie ! We zijn er :lol::lol::lol:

Hier draait dit huilie-huilie gedoe rond : De Alt-right club die van oordeel is dat er voor haar eigen stormtroopers andere regels gelden dan voor de rest.

Zipper is tenminste eerlijk, en draait niet rond de pot. Maar zipper kleurt het verhaal wel in volgens eigen desiderata en eigen opinie : volgens HEM is er geen reden om Fuhrer Philip of Dolf Annemans te linken aan nazi toestanden.

Er zijn nochtans thesissen geschreven die het Blok glashelder in de neo-nazi hoek situeren. En die zijn geschreven in de periode dat Philip de onbetwistbare Fuhrer was, en Dolf zijn secondantje op veilige afstand.
https://www.sampol.be/2000/10/wat-he...blok-verzwijgt

Heeft iemand weet van wetenschappelijke publicaties die aantonen dat het Blok geen bende neo-nazi's zijn ? Ikke niet...





Er is maar 1 rationeel antwoord op de gestelde vraag :

Travis Bickle 13 mei 2020 18:00

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Pandareus (Bericht 9327274)
Voila zie ! We zijn er :lol::lol::lol:

Hier draait dit huilie-huilie gedoe rond : De Alt-right club die van oordeel is dat er voor haar eigen stormtroopers andere regels gelden dan voor de rest.

Zipper is tenminste eerlijk, en draait niet rond de pot. Maar zipper kleurt het verhaal wel in volgens eigen desiderata en eigen opinie : volgens HEM is er geen reden om Fuhrer Philip of Dolf Annemans te linken aan nazi toestanden.

Er zijn nochtans thesissen geschreven die het Blok glashelder in de neo-nazi hoek situeren. En die zijn geschreven in de periode dat Philip de onbetwistbare Fuhrer was, en Dolf zijn secondantje op veilige afstand.
https://www.sampol.be/2000/10/wat-he...blok-verzwijgt

Heeft iemand weet van wetenschappelijke publicaties die aantonen dat het Blok geen bende neo-nazi's zijn ? Ikke niet...





Er is maar 1 rationeel antwoord op de gestelde vraag :

Ik kan nergens uit de openingspost afleiden, uit welke hoek de klachten komen hoor. Wie weet, komen er wel klachten uit beide hoeken. Wie zal het zeggen?

Zipper 13 mei 2020 18:22

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Pandareus (Bericht 9327274)
Voila zie ! We zijn er :lol::lol::lol:

Hier draait dit huilie-huilie gedoe rond : De Alt-right club die van oordeel is dat er voor haar eigen stormtroopers andere regels gelden dan voor de rest.

Zipper is tenminste eerlijk, en draait niet rond de pot. Maar zipper kleurt het verhaal wel in volgens eigen desiderata en eigen opinie : volgens HEM is er geen reden om Fuhrer Philip of Dolf Annemans te linken aan nazi toestanden.

Er zijn nochtans thesissen geschreven die het Blok glashelder in de neo-nazi hoek situeren. En die zijn geschreven in de periode dat Philip de onbetwistbare Fuhrer was, en Dolf zijn secondantje op veilige afstand.
https://www.sampol.be/2000/10/wat-he...blok-verzwijgt

Heeft iemand weet van wetenschappelijke publicaties die aantonen dat het Blok geen bende neo-nazi's zijn ? Ikke niet...





Er is maar 1 rationeel antwoord op de gestelde vraag :

Goh, ik ben al blij dat je deze keer niet hebt opgeroepen om alle VB-ers te vergassen.

vlijmscherp 13 mei 2020 19:02

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Travis Bickle (Bericht 9327281)
Ik kan nergens uit de openingspost afleiden, uit welke hoek de klachten komen hoor. Wie weet, komen er wel klachten uit beide hoeken. Wie zal het zeggen?

90% hier is ofwel alt-right ofwel die-hard fan van N-VA (verschil daartussen is dun maar ze is er nog). Het lijkt me dan ook logisch dat het uit die hoek komt.

On topic zal ik altijd de naam van de politicus gebruiken maar iedereen doet wat hij wil vind ik.

Vrijheideerst 13 mei 2020 19:15

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door vlijmscherp (Bericht 9327361)
90% hier is ofwel alt-right ofwel die-hard fan van N-VA (verschil daartussen is dun maar ze is er nog). Het lijkt me dan ook logisch dat het uit die hoek komt.

On topic zal ik altijd de naam van de politicus gebruiken maar iedereen doet wat hij wil vind ik.

Er zijn er een drietal die ik "verdenk", maar uiteraard ga ik hun namen niet posten.

Ik zal constructief oppostie voeren tegen VB en tegen wat de N-VA geworden is, maar zal ook andere partijen kritisch blijven beoordelen. 8-)

SDX 13 mei 2020 19:23

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Pandareus (Bericht 9327274)
Voila zie ! We zijn er :lol::lol::lol:

Hier draait dit huilie-huilie gedoe rond : De Alt-right club die van oordeel is dat er voor haar eigen stormtroopers andere regels gelden dan voor de rest.

Zipper is tenminste eerlijk, en draait niet rond de pot. Maar zipper kleurt het verhaal wel in volgens eigen desiderata en eigen opinie : volgens HEM is er geen reden om Fuhrer Philip of Dolf Annemans te linken aan nazi toestanden.

Er zijn nochtans thesissen geschreven die het Blok glashelder in de neo-nazi hoek situeren. En die zijn geschreven in de periode dat Philip de onbetwistbare Fuhrer was, en Dolf zijn secondantje op veilige afstand.
https://www.sampol.be/2000/10/wat-he...blok-verzwijgt

Heeft iemand weet van wetenschappelijke publicaties die aantonen dat het Blok geen bende neo-nazi's zijn ? Ikke niet...





Er is maar 1 rationeel antwoord op de gestelde vraag :

Dat ene rationele antwoord is dat ge uw coprolalie onder controle zult moeten houden.

Ik citeer hier graag Karel Martel; "You made the rules, live by it".

Jullie eigen boemerang vliegt terug.
Dat is 'n natuurwet.

Another Jack 13 mei 2020 19:26

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door SDX (Bericht 9327404)
Dat ene rationele antwoord is dat ge uw coprolalie onder controle zult moeten houden.

Ik citeer hier graag Karel Martel; "You made the rules, live by it".

Jullie eigen boemerang vliegt recht

In zowat elk bericht schelden en beledigen...
Ongestraft.

Maar wij mogen geen bijnaampjes meer geven...

Vrijheideerst 13 mei 2020 19:29

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door SDX (Bericht 9327404)
Dat ene rationele antwoord is dat ge uw coprolalie onder controle zult moeten houden.

Ik citeer hier graag Karel Martel; "You made the rules, live by it".

Jullie eigen boemerang vliegt recht

Nummer twee die zijn eigen verraadt.

Maar goed, ik laat het hierbij. Het punt is duidelijk.

SDX 13 mei 2020 19:30

~

SDX 13 mei 2020 19:34

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Another Jack (Bericht 9327413)
In zowat elk bericht schelden en beledigen...
Ongestraft.

Maar wij mogen geen bijnaampjes meer geven...

Zjaakske, zal ik uw berichtjes eens samenbundelen waar gij 't hebt over mijn bezwete kop en goeikope wijn zuipen & m'n telefoon opladen op 'n terraske?

Dan zoekt gij dat schelden & beledigen van mij op.

Another Jack 13 mei 2020 19:36

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door SDX (Bericht 9327425)
Zjaakske, zal ik uw berichtjes eens samenbundelen waar gij 't hebt over mijn bezwete kop en goeikope wijn zuipen & m'n telefoon opladen op 'n terraske?

Dan zoekt gij dat schelden & beledigen van mij op.

Dat is ondertussen al een aantal jaren geleden.
Ik blijf het echter wel grappig vinden...

Eyjafjallajökull 13 mei 2020 19:38

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Another Jack (Bericht 9327432)
Dat is ondertussen al een aantal jaren geleden.
Ik blijf het echter wel grappig vinden...

Logisch, je bent 2,5 jaar gebannen geweest :?

SDX 13 mei 2020 19:41

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Another Jack (Bericht 9327432)
Dat is ondertussen al een aantal jaren geleden.
Ik blijf het echter wel grappig vinden...

Ik vind 't ook grappig dat jij met geen enkele 'schelden & beledigen'-post kunt aantonen wat je beweerde.

Ik was daar trouwens niet door beledigd hoor, want zulke dingen zeggen totaal niets over mij, maar alles over degene die die 'grappige' uitspraken doet.

Fijne avond verder.

Svennies 13 mei 2020 19:44

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Travis Bickle (Bericht 9327281)
Ik kan nergens uit de openingspost afleiden, uit welke hoek de klachten komen hoor. Wie weet, komen er wel klachten uit beide hoeken. Wie zal het zeggen?

Ge begrijpt het niet.....

Linksen klagen volgens eigen zeggen nooit,net zoals ze ook nooit zomaar bijnamen verzinnen,die zijn volgens hun telkenmale terecht en worden tot in het oneindige herhaald....

Zij drukken ook nooit op de RD.....

Het zullen blijkbaar de rechtsen zijn die andere rechtsen gaan driehoeken...

Tot zover het links verhaaltje dus...;-)

Dadeemelee 13 mei 2020 19:48

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Svennies (Bericht 9327445)
Ge begrijpt het niet.....

Linksen klagen volgens eigen zeggen nooit,net zoals ze ook nooit zomaar bijnamen verzinnen,die zijn volgens hun telkenmale terecht en worden tot in het oneindige herhaald....

Zij drukken ook nooit op de RD.....

Het zullen blijkbaar de rechtsen zijn die andere rechtsen gaan driehoeken...

Tot zover het links verhaaltje dus...;-)

Ik druk nooit op RD. Heb het 1 keer gedaan toen ik juist lid was. Iets over ‘negers’ dacht ik. Wist ik veel. :|

Verder zit je met ‘linksen’ aan framing te doen.

Svennies 13 mei 2020 19:50

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Dadeemelee (Bericht 9327450)
Ik druk nooit op RD. Heb het 1 keer gedaan toen ik juist lid was. Iets over ‘negers’ dacht ik. Wist ik veel. :|

Verder zit je met ‘linksen’ aan framing te doen.

Hou toch op,of knip uw teennagels ,dat helpt ook...:roll:

Dadeemelee 13 mei 2020 19:53

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Svennies (Bericht 9327454)
Hou toch op,of knip uw teennagels ,dat helpt ook...:roll:

Heb je nog nooit posts hier gelezen? VLD’ers, CD&V’ers, Groenen. Dat zijn hier allemaal ‘linksen’. 8O

dalibor 13 mei 2020 20:37

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door SDX (Bericht 9327404)
Dat ene rationele antwoord is dat ge uw coprolalie onder controle zult moeten houden.

Ik citeer hier graag Karel Martel; "You made the rules, live by it".

Jullie eigen boemerang vliegt terug.
Dat is 'n natuurwet.

Coprolalie. Weer een woord bijgeleerd.

Tavek 13 mei 2020 20:50

Er zijn bepaalde forummers die in ieder bericht. Maar dan ook in ieder bericht, een naam van een politieker, land of partij vermangelen tot iets beledigends.

Niemand heeft daar over geklaagd. Ze doen het al jaren. En nu opeens "Bardogan" "Gollem Weyts" opduiken, wordt er gejankt en geklaagd tot het niet meer mooi is.

If you can't stand the heat stay out of the kitchen. En voor de rest refereer ik naar Vrijheideerst en zijn signature.

Svennies 13 mei 2020 21:04

De hypocritie gaat hier weer snel,al die vermoorde onschuldigen uit het linkse hoekje toch...


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:05.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be