Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Maatschappij en samenleving (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=10)
-   -   Verkrachting of aanranding (https://forum.politics.be/showthread.php?t=261787)

edwinp 16 november 2021 18:27

Verkrachting of aanranding
 
Er is een probleem aan de Gentse Overpoort, meerdere vrouwen zijn daar reeds verkracht geweest, een zware misdaad in mijn optiek.
Echter nu worden ook de meldingen van 'aanranding' op dezelfde hoop gegooit, ongepast verbaal of fysiek gedrag is nu ineens hetzelfde als een feitelijke verkrachting,

stop daar eens mee, ik zou al tevreden zijn als alle daders van verkrachtingen worden opgepakt, een 'toevallige' aanraking van borst of bil is van een hééle andere orde..

De schoofzak 16 november 2021 20:51

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door edwinp (Bericht 9816039)
Er is een probleem aan de Gentse Overpoort, meerdere vrouwen zijn daar reeds verkracht geweest, een zware misdaad in mijn optiek.
Echter nu worden ook de meldingen van 'aanranding' op dezelfde hoop gegooit, ongepast verbaal of fysiek gedrag is nu ineens hetzelfde als een feitelijke verkrachting,

stop daar eens mee, ik zou al tevreden zijn als alle daders van verkrachtingen worden opgepakt, een 'toevallige' aanraking van borst of bil is van een hééle andere orde..

Ja, en we zouden ook al tevreden zijn, mochten bouwvakkers niet meer fluiten naar passerende schoonheden.

fred vanhove 17 november 2021 07:22

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door De schoofzak (Bericht 9816146)
Ja, en we zouden ook al tevreden zijn, mochten bouwvakkers niet meer fluiten naar passerende schoonheden.

Of die passerende schoonheden dan nog gaan tevreden zijn is weer een ander verhaal. Voor veel wijven is het nooit goed.

reservespeler 17 november 2021 07:37

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door De schoofzak (Bericht 9816146)
Ja, en we zouden ook al tevreden zijn, mochten bouwvakkers niet meer fluiten naar passerende schoonheden.

Waarom mag dat niet?
Van mij mogen vrouwelijke bouwvakkers ook fluiten naar passerende mannen.

maddox 17 november 2021 07:39

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door edwinp (Bericht 9816039)
Er is een probleem aan de Gentse Overpoort, meerdere vrouwen zijn daar reeds verkracht geweest, een zware misdaad in mijn optiek.

Het aantal verkrachte vrouwen is veel groter dan de officiële cijfers laten geloven.
Citaat:

Echter nu worden ook de meldingen van 'aanranding' op dezelfde hoop gegooit, ongepast verbaal of fysiek gedrag is nu ineens hetzelfde als een feitelijke verkrachting,
Hoe erg is een mislukte verkrachting?
Citaat:

stop daar eens mee, ik zou al tevreden zijn als alle daders van verkrachtingen worden opgepakt, een 'toevallige' aanraking van borst of bil is van een hééle andere orde..
Opgepakt en "eerlijk" veroordeeld EN effectief gestraft zou ik nog beter vinden.
We hebben teveel voorbeelden van hoe gevaarlijke criminelen meer vrijheid kennen dan een wetsvrezend burger die per ongeluk een komma verkeerd plaatste.

maddox 17 november 2021 07:42

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door reservespeler (Bericht 9816320)
Waarom mag dat niet?

Het zit allemaal tussen de oren. De ene vrouw vind die aandacht heerlijk. Anderen hun fantasie slaat op hol, en voor je het weet zijn ze in gedachte verkracht door de hele ploeg bouwvakkers.

En het hele Woke gebeuren maakt het alleen maar duidelijker.

Citaat:

Van mij mogen vrouwelijke bouwvakkers ook fluiten naar passerende mannen.
Bitter weinig vrouwelijke bouwvakkers helaas.

De schoofzak 17 november 2021 12:49

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door reservespeler (Bericht 9816320)
Waarom mag dat niet?
Van mij mogen vrouwelijke bouwvakkers ook fluiten naar passerende mannen.

Ik vind het een morele plicht van bouwvakkers om hun waardering uit te drukken voor alles wat mooi is in en rond hun werk.

Maar madame NON heeft dat indertijd wel in de wet kunnen sluizen.

Of de Brusselse magistraten en flikken sedertdien iets gedaan hebben aan het fenomeen dat aan het licht gebracht werd door de studentenfilm "femme de la rue", is door iedereen geweten.

Herr Flick 17 november 2021 23:34

Voor verkrachters altijd dezelfde straf, uit te voeren bv op en tijdens de vrijdagmarkt.

2 kasseistenen, tik en klaar.

Rudy 18 november 2021 02:04

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door De schoofzak (Bericht 9816146)
Ja, en we zouden ook al tevreden zijn, mochten bouwvakkers niet meer fluiten naar passerende schoonheden.

Je minimaliseert het probleem in Gent.

maddox 18 november 2021 06:14

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Rudy (Bericht 9817271)
Je minimaliseert het probleem in Gent.

Alsof het een uniek probleem in Gent is.

Recentelijk is er een barman in Evere voor soortgelijke zaken in het nieuws gekomen.

Karel Martel B 18 november 2021 06:48

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Rudy (Bericht 9817271)
Je minimaliseert het probleem in Gent.

Katholicisme heeft een oplossing: geen voorhuwelijkse seks.

Kan je gewoon thuis een biertje drinken, hoef je niet uit te gaan.

Universalia 18 november 2021 09:40

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Herr Flick (Bericht 9817235)
Voor verkrachters altijd dezelfde straf, uit te voeren bv op en tijdens de vrijdagmarkt.

2 kasseistenen, tik en klaar.

In Pakistan ... Premier is duidelijk: "Verkrachters liefst ophangen, anders chemisch castreren"

De oplossing?

Blue Sky 18 november 2021 09:49

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door reservespeler (Bericht 9816320)
Waarom mag dat niet?
Van mij mogen vrouwelijke bouwvakkers ook fluiten naar passerende mannen.

Doorgeslagen vrouwelijke emancipatie.

lamenielachen 18 november 2021 17:15

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door maddox (Bericht 9816322)
Het aantal verkrachte vrouwen is veel groter dan de officiële cijfers laten geloven.

Hoe erg is een mislukte verkrachting?

Opgepakt en "eerlijk" veroordeeld EN effectief gestraft zou ik nog beter vinden.
We hebben teveel voorbeelden van hoe gevaarlijke criminelen meer vrijheid kennen dan een wetsvrezend burger die per ongeluk een komma verkeerd plaatste.


Klopt, je wil vandaag als vrouw niet over straat lopen, zelfs over dag is het niet veilig meer.
Laat die bouwvakkers maar fluiten zolang ze geen vulgaire taal gebruiken en de handen thuis houden toch niets aan de hand?
Een vrouw wil gecharmeerd worden maar er zijn grenzen van fatsoen die gerespecteerd moeten blijven.
De Me to beweging is terecht maar laat ons ook daar liefst redelijk en nuchter blijven en mannen niet afmaken omdat men zijn zin niet krijgt.

De schoofzak 18 november 2021 18:00

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Rudy (Bericht 9817271)
Je minimaliseert het probleem in Gent.

Dat doe ik niet. Zeker niet.
Mocht het toch zo overkomen, dan wil ik me daarvoor verontschuldigen.

De problemen die ik (in deze) het meest wil aankaarten, is de poging tot moord door vergiftiging van onverlaten die vergif in de drankjes van de meisjes doen, om ze daarna te verkrachten.
Daar zouden de daders nooit mee mogen weg kunnen komen met minder dan 20 jaar gevangenis.

Een klets op haar poep, mag zeker ook niet. Maar daarvoor volstaan twee of drie weekends enkelbandje gekluisterd aan hun woning.

De schoofzak 18 november 2021 18:02

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Karel Martel B (Bericht 9817315)
Katholicisme heeft een oplossing: geen voorhuwelijkse seks.

Kan je gewoon thuis een biertje drinken, hoef je niet uit te gaan.

Misschien ligt de oplossing er in om prostitutie beter te legaliseren.

Karel Martel B 20 november 2021 17:04

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door De schoofzak (Bericht 9817731)
Misschien ligt de oplossing er in om prostitutie beter te legaliseren.

Mensen worden verkracht in Gent omdat de afstand naar het glazen straatje te groot is? Of omdat er te weinig keus is?

Boduo 20 november 2021 17:43

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door maddox (Bericht 9816322)
Het aantal verkrachte vrouwen is veel groter dan de officiële cijfers laten geloven.

Hoe erg is een mislukte verkrachting?

Opgepakt en "eerlijk" veroordeeld EN effectief gestraft zou ik nog beter vinden.
We hebben teveel voorbeelden van hoe gevaarlijke criminelen meer vrijheid kennen dan een wetsvrezend burger die per ongeluk een komma verkeerd plaatste.

Op de radio & tv mogen ze daar eens een flinke reportage over maken .

Boduo 20 november 2021 17:50

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door De schoofzak (Bericht 9816606)
Ik vind het een morele plicht van bouwvakkers om hun waardering uit te drukken voor alles wat mooi is in en rond hun werk.

Maar madame NON heeft dat indertijd wel in de wet kunnen sluizen.

Of de Brusselse magistraten en flikken sedertdien iets gedaan hebben aan het fenomeen dat aan het licht gebracht werd door de studentenfilm "femme de la rue", is door iedereen geweten.

Ik vind het de plicht van elke man z'n waardering te uiten voor AL het vrouwelijk schoon.
Altijd & overal.

Boduo 20 november 2021 18:54

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Boduo (Bericht 9819678)
Ik vind het de plicht van elke man z'n waardering te uiten voor AL het vrouwelijk schoon.
Altijd & overal.

Concreet: ik denk nu aan de groep Boney M; de zangeres is een échte beauty.


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:42.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be