Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Binnenland (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=13)
-   -   Bunga Bunga feestje met Open VLD schepen. (https://forum.politics.be/showthread.php?t=244640)

Max van Dietschland 9 augustus 2018 17:52

Bunga Bunga feestje met Open VLD schepen.
 
In Langemark zijn er beelden verspreid van een Bunga Bunga feestje in een zomerbar. Met dat feestje was naar de letter van de wet niets mis, maar moreel is het uiteraard een andere zaak. Niet toevallig Open VLD een partij die op vlak van morele waarden diep onder het vriespunt zit...

https://www.hln.be/nieuws/binnenland...sten~a0a3b852/

kelt 9 augustus 2018 18:00

Gelukkig,voor zover ik de reacties van andere politici kan inschatten zien zij dat allemaal toch anders....

Iemand kan in essentie,op een privé-feestje,en zolang er geen minderjarigen of dwang bij betrokken is,min of meer de vestimentaire outfit kiezen die hij/zij wil...

Maar dat er assholes zijn die daar ,duidelijk vanuit het geniep,foto's van nemen en die dan "gepast" verspreiden zegt meer over die geniepigaard... :evil:

Xenophon 9 augustus 2018 18:05

Het is me niet helemaal duidelijk hoe de man gechanteerd wordt.

maddox 9 augustus 2018 18:11

Ik zie het probleem niet.
De belangrijke vraag is, "zijn er criminele feiten gesteld?"

Bijvoorbeeld. Waren er minderjarigen aanwezig?
Zo neen, who cares. Zo ja, welke achterlijke lul heeft ze binnengelaten?

Langs de andere kant, er is waarschijnlijk een overtreding geweest op de wet ter beteugeling van openbare dronkenschap. Een uitbater mag geen alcohol serveren aan duidelijk beschonken gasten.

dalibor 9 augustus 2018 18:13

Die buurman was wellicht nijdig dat hij niet mocht meedoen. Ook de eerste die nachtlawaai aanklaagt door foto's te maken.

Xenophon 9 augustus 2018 18:17

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door maddox (Bericht 8775756)
Ik zie het probleem niet.
De belangrijke vraag is, "zijn er criminele feiten gesteld?"

Bijvoorbeeld. Waren er minderjarigen aanwezig?
Zo neen, who cares. Zo ja, welke achterlijke lul heeft ze binnengelaten?

Langs de andere kant, er is waarschijnlijk een overtreding geweest op de wet ter beteugeling van openbare dronkenschap. Een uitbater mag geen alcohol serveren aan duidelijk beschonken gasten.

Op zo'n seks en drugs en rock en roll feesten wordt niet anders gedaan.

Maar ter zake, de schepen beweerde dat hij gechanteerd wordt, op welke manier dan? Iemand?

Positief is dan weer dat de OVLD een paar stemmen zal verliezen, niet alle kiezers zijn de mening toegedaan dat seks en drugs en rock en roll volledig onschuldig zijn.

Universalia 9 augustus 2018 18:50

Dubbelpost.

Ik vond het geheel maar K&K waardig. :-D

praha 9 augustus 2018 19:52

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door dalibor (Bericht 8775757)
Die buurman was wellicht nijdig dat hij niet mocht meedoen. Ook de eerste die nachtlawaai aanklaagt door foto's te maken.

:-D
idd

De schoofzak 9 augustus 2018 20:48

Vroeger mochten we nog (een tijdje toch, meen ik) panacheren.

Mocht ik in die gemeente wonen, ik zou hem een steuntje in de rug geven.

Net zoals ik, omgekeerd, aan iedereen op de nva-lijst een voorkeurstem geef, behalve zij die wat te pastoorsachtig zijn.

chris k 9 augustus 2018 20:56

En zijn ze zeker dat er geen minderjarigen bij waren ?

DucDEnghien 9 augustus 2018 21:02

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Max van Dietschland (Bericht 8775746)
In Langemark zijn er beelden verspreid van een Bunga Bunga feestje in een zomerbar. Met dat feestje was naar de letter van de wet niets mis, maar moreel is het uiteraard een andere zaak. Niet toevallig Open VLD een partij die op vlak van morele waarden diep onder het vriespunt zit...

https://www.hln.be/nieuws/binnenland...sten~a0a3b852/

Klinkt lekker vlaams: La Brasa ... in Langemark ...

Gipsy 9 augustus 2018 21:12

Vlaanderen nog eens op zijn meest achterlijke kant. Op de koop toe de Burgemeester die zich met iets moeit waarin hij niets verloren heeft. Er mankeert nog juist mijnheer Pastoor.

DucDEnghien 9 augustus 2018 21:14

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Gipsy (Bericht 8775853)
Vlaanderen nog eens op zijn meest achterlijke kant. Op de koop toe de Burgemeester die zich met iets moeit waarin hij niets verloren heeft. Er mankeert nog juist mijnheer Pastoor.

Boerkes die last hebben van de warmte.

Zeus 9 augustus 2018 21:39

Hier is maar 1 juist antwoord op: "Et alors?"

fred vanhove 9 augustus 2018 21:40

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Gipsy (Bericht 8775853)
Vlaanderen nog eens op zijn meest achterlijke kant. Op de koop toe de Burgemeester die zich met iets moeit waarin hij niets verloren heeft. Er mankeert nog juist mijnheer Pastoor.

Wat is daar nu over te vertellen of over op te merken ? Als ik thuis samen met vrienden liever naakt rondloop of aan partnerruil doe is dat toch mijn zaak. Niemand heeft zich daarmee te moeien of in te laten. En degene die daar foto's van nam is een ordinaire pervert.

Dit heeft niks te maken met de job van die man.

Xenophon 9 augustus 2018 21:51

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Gipsy (Bericht 8775853)
Vlaanderen nog eens op zijn meest achterlijke kant. Op de koop toe de Burgemeester die zich met iets moeit waarin hij niets verloren heeft. Er mankeert nog juist mijnheer Pastoor.

Belgische cultuur.

Gipsy 9 augustus 2018 22:01

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door fred vanhove (Bericht 8775879)
Wat is daar nu over te vertellen of over op te merken ? Als ik thuis samen met vrienden liever naakt rondloop of aan partnerruil doe is dat toch mijn zaak. Niemand heeft zich daarmee te moeien of in te laten. En degene die daar foto's van nam is een ordinaire pervert.

Dit heeft niks te maken met de job van die man.

Op het toppunt van de hitte heb ik thuis ook poedelnaakt rondgelopen. Het was juist soms ambetant als ik wou opstaan uit de lederen zetel en mijn zak bleef plakken.

Tavek 9 augustus 2018 22:47

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Gipsy (Bericht 8775908)
Op het toppunt van de hitte heb ik thuis ook poedelnaakt rondgelopen. Het was juist soms ambetant als ik wou opstaan uit de lederen zetel en mijn zak bleef plakken.

Kleine kinderen doen dat ook. Zo ziet ge maar, de cirkel is rond.

praha 9 augustus 2018 22:55

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door fred vanhove (Bericht 8775879)
Wat is daar nu over te vertellen of over op te merken ? Als ik thuis samen met vrienden liever naakt rondloop of aan partnerruil doe is dat toch mijn zaak. Niemand heeft zich daarmee te moeien of in te laten. En degene die daar foto's van nam is een ordinaire pervert.

Dit heeft niks te maken met de job van die man.

Niet alleen dat maar dat is strafbaar
"Voor foto’s en filmpjes waar jij of waar andere mensen op te zien zijn, geldt het recht op afbeelding. Dit wil zeggen dat je voor elke afbeelding van personen toestemming moet krijgen van de persoon of personen die je wil fotograferen of filmen."
.. en als ge dat dan deelt of publiceert is ook dat bovenop nog eens strafbaar.
Valt onder privacy denkelijk... maar ja dat is deze dagen allemaal naast de kwestie volgens sommigen

Een dik proces aan zijn been doen die keuterboer

Xenophon 9 augustus 2018 22:56

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Tavek (Bericht 8775927)
Kleine kinderen doen dat ook. Zo ziet ge maar, de cirkel is rond.

- lol -


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:25.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be