Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Maatschappij en samenleving (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=10)
-   -   Aliens ! Ze bestaan ! (https://forum.politics.be/showthread.php?t=114968)

tatooke 23 maart 2010 23:49

het is inderdaad allemaal mogelijk ,maar het blijft hoe dan ook gissen niet? dus zolang de wetenschap er niet uit is ,waarom zouden wij het hier dan weten ? geef toe dat het een mysterie is ,we zullen het misschien te weten komen en misschien ook niet? daarom even naar deze beelden wat voor velen ook een mysterie is
doe me een plezier en geef hier u verklaring voor ,bekijk hem dus helemaal mvg
http://www.youtube.com/watch?v=BovJw...ayer_embedded#

Khwajagan 24 maart 2010 07:28

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door kiko (Bericht 4654534)
Dat alles is toch normaal ? Theorieën worden constant bijgeschaafd aan de hand van nieuwe informatie.

Jaarlijks worden vele dingen ontdekt inzake archeologische en historische zaken, zodat men steeds een beter zicht heeft op het verleden. Het statuut van de werkers aan een piramide is daar één van, ik heb daar geen enkel probleem mee.

Of het nu vrije arbeiders waren of afgebeulde slaven, het komt uiteindelijk toch op 100 pct. hetzelfde neer ?

Wat betreft die vrije arbeiders:

- het maakt dus uiteindelijk geen enkel verschil wie de piramide gebouwd heeft, het resultaat is hetzelfde.

- persoonlijk denk ik dat het begrip "vrije" arbeider in die tijd voorzichtig moet benaderd worden, ik denk dat het begrip "vrij" eerder relatief is.

- niemand weet hoe de werkverdeling in elkaar zat. Misschien was het een combinatie van vrije arbeiders en slaven, wie weet ?



Man o man, theorien worden helemaal niet bijgeschaafd! Ze worden VERDEDIGD! Deze theorien worden 'verkocht' als feiten! En tsja een 'feit' is een feit he? onveranderbaar.
Theorien worden bijgeschaafd! Laat me niet lachen.
Als dat waar was wat je zei zag de wereld er heel anders uit.
De wetenschap fungeert als een 'kerk'. Als een idee niet binnen de dogma's valt, hup, weg ermee! Maar ja dezelfe mensen die de religies opgezet hebben hebben ook de wetenschap opgezet, dus tsja de structuur is het zelfde.
Denk dat je nog veel mopet bijlezen mijn beste!

Tick 24 maart 2010 08:26

Aliens bouwen piramides, is dat nu een theorie of een feit?
En naast het feit dat ze concluderen dat er missing links zijn in de bestaande theorieën en er dan maar vanuit gaan dat er iets anders (of iemand anders) het moet gedaan hebben. Hoe hebben zij dat dan gedaan, want dat heb ik nog nergens teruggevonden.

tatooke 24 maart 2010 08:55

goeie vraag? maar als zij dit hebben gedaan en de theorie blijkt te kloppen zal het zeker en vast niet met de hand geweest zijn vandaag dit artikel in de krant:

Vrouw fotografeert UFO boven Sydney

Een vrouw heeft bij het fotograferen van de zonsondergang boven Sydney een UFO opgemerkt. Fiona Hartigan kwam haar verhaal doen op de Australische televisie en deelde de beelden met de rest van de wereld. Wat de vliegende schijf precies was, komen we wellicht nooit te weten.

"Ik was nog maar net uit mijn wagen gestapt om de zonsondergang te fotograferen, toen de vreemde scène zich voor mijn ogen ontrolde", vertelt Fiona Hartigan. "Net toen ik een kiekje wilde schieten, zag ik plots een zwart voorwerp en het begon te bewegen. Eerst was het zo'n 800 meter verwijderd, maar dan kwam het dichter, tot op 400 meter. Vervolgens verschenen er ook nog twee andere kleine ronde dingen uit de heldere oranje lichtbundel boven het voorwerp. Het maakte geen geluid, het was heel vreemd. Ik was totaal overweldigd door het gebeuren."

Expert
UFO-expert Doug Moffett werpt zijn licht op de eigenaardige zaak. "Wat het ook is, het is zeker een gelegenheid om iets nieuw te ontdekken. Er zijn elk jaar zo'n 1.5000 UFO-waarnemingen in Australië, maar dat is maar het topje van de ijsberg. Waarom zouden mensen die verhalen verzinnen? Ze zouden zich er enkel belachelijk mee kunnen maken." (hlnsydney/kh)
http://www.youtube.com/watch?v=3h2Vq...layer_embedded

Khwajagan 24 maart 2010 09:03

voor de liefhebbers hier

http://coralcastle.com/

tatooke 24 maart 2010 09:07

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Tick (Bericht 4656139)
Aliens bouwen piramides, is dat nu een theorie of een feit?
En naast het feit dat ze concluderen dat er missing links zijn in de bestaande theorieën en er dan maar vanuit gaan dat er iets anders (of iemand anders) het moet gedaan hebben. Hoe hebben zij dat dan gedaan, want dat heb ik nog nergens teruggevonden.

thans veel info te vinden op het net , over bepaalde energie "alles is energie" zou het niet kunnen dat zij weten hoe deze te gebruiken? en waar ons verstand nog ietsje te klein voor is ?

Khwajagan 24 maart 2010 09:08

Mischien iets iom over na te denken:

Citaat:

“Maxwell’s” vector equations taught in university are actually Heaviside’s truncated equations, and are only a simplified version of what Maxwell originally wrote.
zo is de gravitatie component er uit gelaten!

fox 24 maart 2010 09:11

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door tatooke (Bericht 4655977)
het is inderdaad allemaal mogelijk ,maar het blijft hoe dan ook gissen niet? dus zolang de wetenschap er niet uit is ,waarom zouden wij het hier dan weten ? geef toe dat het een mysterie is ,we zullen het misschien te weten komen en misschien ook niet? daarom even naar deze beelden wat voor velen ook een mysterie is
doe me een plezier en geef hier u verklaring voor ,bekijk hem dus helemaal mvg
http://www.youtube.com/watch?v=BovJw...ayer_embedded#

Dus aangezien we nog maar voor 95% weten hoe het gegaan is, zullen we heel de boel maar negeren en stellen dat de marsmannekes het gedaan hebben.

Sterk

tatooke 24 maart 2010 09:11

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Khwajagan (Bericht 4656164)
voor de liefhebbers hier

http://coralcastle.com/

had ik ook gezien deze heeft ook gebruik gemaakt van de techniek een draaideur van een paar ton met de vinger laten draaien ze zijn er echter nog niet achter hoe deze man dit heeft gedaan heeft wel een mooi staaltje kunst achtergelaten, deze man had dus het antwoord

Khwajagan 24 maart 2010 09:12

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door tatooke (Bericht 4656177)
had ik ook gezien deze heeft ook gebruik gemaakt van de techniek een draaideur van een paar ton met de vinger laten draaien ze zijn er echter nog niet achter hoe deze man dit heeft gedaan heeft wel een mooi staaltje kunst achtergelaten, deze man had dus het antwoord

er is ergens een video over op het net ik zal eens kijken

tatooke 24 maart 2010 09:12

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door fox (Bericht 4656175)
Dus aangezien we nog maar voor 95% weten hoe het gegaan is, zullen we heel de boel maar negeren en stellen dat de marsmannekes het gedaan hebben.

Sterk

95% nu niet overdrijven ,45% zal ook goed zijn zeker

Khwajagan 24 maart 2010 09:14

yep

zoek op

Code 144 - Coral Castle

tatooke 24 maart 2010 09:14

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Khwajagan (Bericht 4656179)
er is ergens een video over op het net ik zal eens kijken

er bestaat een video van inderdaad

Khwajagan 24 maart 2010 09:16

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door fox (Bericht 4656175)
Dus aangezien we nog maar voor 95% weten hoe het gegaan is, zullen we heel de boel maar negeren en stellen dat de marsmannekes het gedaan hebben.

Sterk

Leg je eens nader, veel nader, uit

tatooke 24 maart 2010 09:17

antigravity coral castle (zie de anderen ook vervolg )
http://www.youtube.com/watch?v=g8Yx_eknlqk

Khwajagan 24 maart 2010 09:21

Nu we toch op wat zaken dieper ingaan, weet men hier dat 'magische vierkanten' (magic squares) en de structuur van de atomen met elkaar te maken hebben? nee nee leren ze je niet op de uni, daar is de uni niet voor

Tick 24 maart 2010 09:24

coral castle kende ik nog niet, het is inderdaad wel straf.

Alles is energie, daar ga ik mee akkoord. Maar dat het de natuurwetten zou kunnen overtreffen lijkt mij wel straf. En in een normale evolutie bouwt de mens verder op wat hij al kan. Nu ik weet ook wel dat er veel oude wijsheden verloren zijn gegaan, maar indien wij krachten zouden bezitten of onze omgeving konden manipuleren lijkt mij dat toch straf dat de gehele mensheid dat doorheen de jaren zouden vergeten.
En zeker omdat egyptenaren (volgens wat ik gelezen en gehoord heb) in die tijd echte bureaucraten waren en alles noteerde.

Khwajagan 24 maart 2010 09:30

Wel is Alexandrie bv niet vernietigd? en onlangs is het museum in Iraq vernietigd,
er ios echt heel veel vernietigd dat veel kennis of wijsheid bezat.
Dat is ook een van de redenen waarom er zoveel Indianen zijn uitgeroeid, en andere natuurvolken. Lees maar eens wat Credo Mutwa te zeggen heeft over het 'melken'van zijn volk door missionarissen!

Khwajagan 24 maart 2010 09:34

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Tick (Bericht 4656195)
coral castle kende ik nog niet, het is inderdaad wel straf.

Alles is energie, daar ga ik mee akkoord. Maar dat het de natuurwetten zou kunnen overtreffen lijkt mij wel straf. En in een normale evolutie bouwt de mens verder op wat hij al kan. Nu ik weet ook wel dat er veel oude wijsheden verloren zijn gegaan, maar indien wij krachten zouden bezitten of onze omgeving konden manipuleren lijkt mij dat toch straf dat de gehele mensheid dat doorheen de jaren zouden vergeten.
En zeker omdat egyptenaren (volgens wat ik gelezen en gehoord heb) in die tijd echte bureaucraten waren en alles noteerde.

Niet alleen is alles energie. Achter de zichtbare wereld zit de onzichtbare wereld, deze is de oorsprong van alles. Vandaar dat we door onze oligarchie
op de 'materie'gedrukt worden via de universiteiten etc. (meten is weten en meer van dat soort onzin). Zij WETEN dat daar de oorsprong niet licht.
en de geest is alles bepalend en wie denkt dat dat niet zo is die kan kennis maken met een nu oude vrouw.....

fox 24 maart 2010 09:34

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Khwajagan (Bericht 4656185)
Leg je eens nader, veel nader, uit

Ze staat er, dieper hoef ik daar helemaal niet op in te gaan hoor. Er zijn een aantal details die niet volledig duidelijk zijn en die worden aangegrepen om te stellen dat aliens het gedaan hebben.

Het blijft sterk.


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:24.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be