Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Over koetjes en kalfjes... (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=9)
-   -   Laat je mensen met weinig boodschappen voor aan de kassa? (https://forum.politics.be/showthread.php?t=251550)

Dadeemelee 9 januari 2020 14:22

Laat je mensen met weinig boodschappen voor aan de kassa?
 
https://www.demorgen.be/meningen/of-...egij~bd76add3/

Citaat:

Kassa 3 is ook open.” Ik sta in de Aldi. Het is bijna sluitingstijd. Ik manoeuvreer mijn kar naar de derde kassa, waar een koppel vijftigers zijn boodschappen al op de rolband aan het leggen is. Een gekleurde jongen van een jaar of tien, met alleen een zakje chips in zijn handen, neemt plaats achter mij. Ik zeg hem dat hij mag ‘voorsteken’ omdat hij zo weinig bij heeft. “Dank u, mevrouw”, klinkt het. Ik tik op de schouder van de vrouw van het koppel en vraag of de jongen ook voor mag, wijzend naar het zakje chips. “Baneegij! Wachten moeten ze, gelijk wij dat ook geleerd hebben!”
Ik meestal wel. Ik schat in of ze sneller weg zijn dan ik mijn kar kan leegladen. Zo ja zeg ik 'ga maar voor'.

Den Duisteren Duikboot 9 januari 2020 14:25

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Dadeemelee (Bericht 9219079)
Ik meestal wel. Ik schat in of ze sneller weg zijn dan ik mijn kar kan leegladen. Zo ja zeg ik 'ga maar voor'.

Een zak chips gaat niet smelten.

Anna List 9 januari 2020 14:27

ik mis de keuze 'enkel als ze niet blank zijn' ...

Knuppel 9 januari 2020 14:27

Ik laat in de regel mensen voorgaan die met een niemandalletje in hun handen aan de kassa staan. Dat mis ik in een stad. De Limburgers zijn op dat vlak veel socialer.

Knuppel 9 januari 2020 14:27

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Anna List (Bericht 9219087)
ik mis de keuze 'enkel als ze niet blank zijn' ...

:lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol:

reservespeler 9 januari 2020 14:31

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Dadeemelee (Bericht 9219079)
https://www.demorgen.be/meningen/of-...egij~bd76add3/



Ik meestal wel. Ik schat in of ze sneller weg zijn dan ik mijn kar kan leegladen. Zo ja zeg ik 'ga maar voor'.

Nooit, ik zou niet weten waarom ik dat zou doen.

Het Verzet 9 januari 2020 14:32

Als er mij ne maroef met enkel een zakske chips staat, laat ik iedereen achter hem voor.

Dadeemelee 9 januari 2020 14:32

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel (Bericht 9219088)
Ik laat in de regel mensen voorgaan die met een niemandalletje in hun handen aan de kassa staan. Dat mis ik in een stad. De Limburgers zijn op dat vlak veel socialer.

Als die er ook staan met een halfvolle kar maar minder dan ik laat ik ze uiteraard ook niet voor. Laat ons zeggen als ze minder dan 5 producten hebben.

Xenophon 9 januari 2020 14:42

Ik laat altijd vrouwen voor gaan in den delhaize.

Als ze me dan passeren dan wrijf ik mijn lichaam tegen dat van hen, terwijl ik luid, "handtastelijkheden zijn niet nodig, dit is de laatste keer dat ik u voor laat," roep.

Die kassiersters daar zitten daar al op te wachten als ze me zien.

Logisch ook, die dames willen ook wel eens lachen (en zich tegen mijn lichaam wrijven).

Dat zijn allemaal dezelfde die vrouwen.

Universalia 9 januari 2020 15:24

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Anna List (Bericht 9219087)
ik mis de keuze 'enkel als ze niet blank zijn' ...

:rofl:

Hangt bij mij een beetje van de situatie af.

Als dat iemand is die daar alleen staat met zijn cola of zakje chips nog tot daartoe dan.

Is dat iemand (man of vrouw) die al heeft staan duwen achter mij dan zal die wachten punt :lol:

Alex Agnew - In de rij van de Supermarkt

Anna List 9 januari 2020 16:07

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Xenophon (Bericht 9219111)
Ik laat altijd vrouwen voor gaan in den delhaize.

Als ze me dan passeren dan wrijf ik mijn lichaam tegen dat van hen, terwijl ik luid, "handtastelijkheden zijn niet nodig, dit is de laatste keer dat ik u voor laat," roep.

Die kassiersters daar zitten daar al op te wachten als ze me zien.

Logisch ook, die dames willen ook wel eens lachen (en zich tegen mijn lichaam wrijven).

Dat zijn allemaal dezelfde die vrouwen.

:lol:

Skobelev 9 januari 2020 16:17

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Anna List (Bericht 9219087)
ik mis de keuze 'enkel als ze niet blank zijn' ...

Daar heb je wel een punt. Ik heb een neger, en al zeker een bruine, liever voor mij dan achter mij. :?

Anna List 9 januari 2020 16:31

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Skobelev (Bericht 9219227)
Daar heb je wel een punt. Ik heb een neger, en al zeker een bruine, liever voor mij dan achter mij. :?

Voor mij niet van toepassing, ik ben heel erg hetero.

Derk de Tweede 9 januari 2020 17:14

Non

fred vanhove 9 januari 2020 17:22

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Dadeemelee (Bericht 9219079)
https://www.demorgen.be/meningen/of-...egij~bd76add3/



Ik meestal wel. Ik schat in of ze sneller weg zijn dan ik mijn kar kan leegladen. Zo ja zeg ik 'ga maar voor'.

Deed dat ook onlangs en dan werkt die Charel zijn bankkaart niet of moeten ze nog al hun kleingeld sorteren :evil:

Maar bon ....meestal mag ik voorgaan. Heb omzeggens nooit veel. Het voordeel van een alleenstaande die geen hongerige kindjes moet voeden:lol:

De schoofzak 9 januari 2020 17:43

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Xenophon (Bericht 9219111)
Ik laat altijd vrouwen voor gaan in den delhaize.

Als ze me dan passeren dan wrijf ik mijn lichaam tegen dat van hen, terwijl ik luid, "handtastelijkheden zijn niet nodig, dit is de laatste keer dat ik u voor laat," roep.

Die kassiersters daar zitten daar al op te wachten als ze me zien.

Logisch ook, die dames willen ook wel eens lachen (en zich tegen mijn lichaam wrijven).

Dat zijn allemaal dezelfde die vrouwen.

Gvd, ik ook alleen jonge vrouwen.
Maar meer durf ik niet.

Toegegeven: ik kom bijna nooit in een warenhuis. En dan nog alleen in Spanje en heel soms hier in de makro.

Zucht 9 januari 2020 17:52

Iemand met één of twee artikelen laat ik wel voor. Vijf vind ik al wel wat veel.

Eduard Khil 9 januari 2020 18:43

ik laat nooit iemand voor. En ik vraag ook nooit om voor te mogen. Iedereen moet gewoon rustig zijn beurt afwachten. En dan vooral F*CKING voortmaken als het uw beurt is.

Dadeemelee 9 januari 2020 19:01

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door fred vanhove (Bericht 9219265)
Deed dat ook onlangs en dan werkt die Charel zijn bankkaart niet of moeten ze nog al hun kleingeld sorteren :evil:

Maar bon ....meestal mag ik voorgaan. Heb omzeggens nooit veel. Het voordeel van een alleenstaande die geen hongerige kindjes moet voeden:lol:

Dat kan natuurlijk ook. Je laat iemand met een stuk chocolat en een fles melk voor en dan beginnen die met bons en kleingeld te betalen en dan nog een klapke te doen met de kasmadam.

Henri1 9 januari 2020 19:44

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Dadeemelee (Bericht 9219079)
https://www.demorgen.be/meningen/of-...egij~bd76add3/



Ik meestal wel. Ik schat in of ze sneller weg zijn dan ik mijn kar kan leegladen. Zo ja zeg ik 'ga maar voor'.

Ik ook.
Ik heb eens 4 uur aan de kant gestaan en 32 gehaaste gepensioneerden doorgelaten.


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:40.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be