Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Binnenland (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=13)
-   -   Verplicht naakt douchen. (https://forum.politics.be/showthread.php?t=250793)

Dadeemelee 14 november 2019 21:27

Verplicht naakt douchen.
 
https://www.nieuwsblad.be/cnt/dmf20191114_04716729

Ik weet niet wat het meest idioot is?

1. Het verplicht naakt douchen
2. Het puritanisme van die met een broekske aan douchen

Na het sporten neem ik altijd een douche in mijnen bloten. Nog nooit klachten gehad.

fcal 14 november 2019 21:31

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Dadeemelee (Bericht 9168263)
https://www.nieuwsblad.be/cnt/dmf20191114_04716729

Ik weet niet wat het meest idioot is?

1. Het verplicht naakt douchen
2. Het puritanisme van die met een broekske aan douchen

Na het sporten neem ik altijd een douche in mijnen bloten. Nog nooit klachten gehad.

Gewoon de unisex boerkini opleggen en het probleem is opgelost.

Elio di Supo 14 november 2019 21:35

Ik zou jongeren nooit verplichten tot zoiets. Zelfs bij volwassenen kan het wel eens onwennig overkomen. Ik heb al eens geregeld een publieke sauna/stoombad bezocht en daar ben je juist een vreemde eend in de bijt als je je bedekt.

Maar met jeugd is dat toch wel anders. Idiote en schunnige commentaren kunnen wel eens schering en inslag zijn.

Dadeemelee 14 november 2019 21:43

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Elio di Supo (Bericht 9168275)
Ik zou jongeren nooit verplichten tot zoiets. Zelfs bij volwassenen kan het wel eens onwennig overkomen. Ik heb al eens geregeld een publieke sauna/stoombad bezocht en daar ben je juist een vreemde eend in de bijt als je je bedekt.

Maar met jeugd is dat toch wel anders. Idiote en schunnige commentaren kunnen wel eens schering en inslag zijn.

Verplichten wel of niet is inderdaad een slechte zaak.

De vraag is: waarom is zoiets nodig?

Gipsy 14 november 2019 21:51

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Dadeemelee (Bericht 9168290)
Verplichten wel of niet is inderdaad een slechte zaak.

De vraag is: waarom is zoiets nodig?

Het maakt deel uit van de puriteinse ommezwaai die al een paar decennia is ingezet. Triestige achteruitgang, mensen worden achterlijker.

Jan van den Berghe 14 november 2019 22:04

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Elio di Supo (Bericht 9168275)
Ik zou jongeren nooit verplichten tot zoiets. Zelfs bij volwassenen kan het wel eens onwennig overkomen. Ik heb al eens geregeld een publieke sauna/stoombad bezocht en daar ben je juist een vreemde eend in de bijt als je je bedekt.

Maar met jeugd is dat toch wel anders. Idiote en schunnige commentaren kunnen wel eens schering en inslag zijn.

Indertijd douchten we in het leger naakt. En natuurlijk waren er "grote monden" die onnozele prietpraat verkochten, maar dat weerhield niemand om te doen wat er gedaan werd.

Tavek 14 november 2019 22:05

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Jan van den Berghe (Bericht 9168325)
Indertijd douchten we in het leger naakt. En natuurlijk waren er "grote monden" die onnozele prietpraat verkochten, maar dat weerhield niemand om te doen wat er gedaan werd.

Vertel eens Jan, over uw wilde tijd ?

Garry 15 november 2019 01:51

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Jan van den Berghe (Bericht 9168325)
Indertijd douchten we in het leger naakt. En natuurlijk waren er "grote monden" die onnozele prietpraat verkochten, maar dat weerhield niemand om te doen wat er gedaan werd.

Ik heb daar nooit last van gehad. Ik was wel een heel klein beetje bevoorrecht. Ik had een privé badkamer.:-P

reservespeler 15 november 2019 06:49

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Dadeemelee (Bericht 9168290)
Verplichten wel of niet is inderdaad een slechte zaak.

De vraag is: waarom is zoiets nodig?

Douchen na de sport is toch niet overbodig hoor.

reservespeler 15 november 2019 06:51

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Jan van den Berghe (Bericht 9168325)
Indertijd douchten we in het leger naakt. En natuurlijk waren er "grote monden" die onnozele prietpraat verkochten, maar dat weerhield niemand om te doen wat er gedaan werd.

Wij hadden aparte douches.

Maar in het Klein Kasteelke moest je naakt naar den dokter gaan.

Anna List 15 november 2019 06:53

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Gipsy (Bericht 9168302)
Het maakt deel uit van de puriteinse ommezwaai die al een paar decennia is ingezet. Triestige achteruitgang, mensen worden achterlijker.

islamitische puriteinse omslag

Hoomer 15 november 2019 06:54

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Dadeemelee (Bericht 9168263)
https://www.nieuwsblad.be/cnt/dmf20191114_04716729

Ik weet niet wat het meest idioot is?

1. Het verplicht naakt douchen
2. Het puritanisme van die met een broekske aan douchen

Na het sporten neem ik altijd een douche in mijnen bloten. Nog nooit klachten gehad.

Ik denk dat het eerder gaat over kinderen van mensen die een bepaald geloof aanhangen waardoor die hun apparatuur niet aan anderen mogen tentoonstellen. 8-)

reservespeler 15 november 2019 06:54

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Anna List (Bericht 9168449)
islamitische puriteinse omslag

Inderdaad.
En stilaan maar zeker ...

Het Verzet 15 november 2019 07:30

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Elio di Supo (Bericht 9168275)
Ik zou jongeren nooit verplichten tot zoiets. Zelfs bij volwassenen kan het wel eens onwennig overkomen. Ik heb al eens geregeld een publieke sauna/stoombad bezocht en daar ben je juist een vreemde eend in de bijt als je je bedekt.

Maar met jeugd is dat toch wel anders. Idiote en schunnige commentaren kunnen wel eens schering en inslag zijn.

Commentaar is 1 ding, maar dan passeren de foto's lustig op snapchat de dag nadien.

cato 15 november 2019 09:15

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Hoomer (Bericht 9168451)
Ik denk dat het eerder gaat over kinderen van mensen die een bepaald geloof aanhangen waardoor die hun apparatuur niet aan anderen mogen tentoonstellen. 8-)


Moslims staan in de sportschool te douchen met de onderbroek aan en gluren wel om zich heen.
Mijn advies is een aparte douchegelegenheid voor gewetensbezwaarden die met de broek douchen.

zwart op wit 15 november 2019 09:22

Volgens mij is de trainer pedosexueel . Punt aan de lijn.

Hollander 15 november 2019 09:22

met een broek douchen lijkt me getver.

kleding verbieden in doucheruimtes.

TheFourHorsemen 15 november 2019 09:23

Wie doucht er in hemelsnaam met kleren aan?

Doen zo'n mensen dat thuis ook?

zwart op wit 15 november 2019 09:33

Het gaat over minderjarigen verplicht laten douchen onder toezicht (!) door een volwassen trainer... lijkt me verdacht.

quercus 15 november 2019 09:47

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door TheFourHorsemen (Bericht 9168527)
Wie doucht er in hemelsnaam met kleren aan?

Doen zo'n mensen dat thuis ook?

En dan moet je maar met een vochtige onderbroek naar huis. Veel kans dat achteraf er nog vochtplekken verschijnen op de bovenbroek. Best leuk! :lol:


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:17.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be