Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Buitenland (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=65)
-   -   Trump POTUS 2020! (https://forum.politics.be/showthread.php?t=246962)

XenApp 18 januari 2019 01:16

Trump POTUS 2020!
 
Zal iemand hem tegenhouden?

Elio di Supo 18 januari 2019 07:12

Koffiedik kijken.

kojak 18 januari 2019 10:05

Eigenlijk gewoon ongelooflijk dat zoiets nog kan in onze (beschaafde) wereld...

Tavek 18 januari 2019 11:39

Wie gaat hem tegenhouden ?

De kiezers.

57 % heeft al verklaard absoluut niet voor hem te stemmen in 2020 en bij de GOP kalft zijn "base" ook stelsematig af.

De shutdown doet er geen goed aan.

Dadeemelee 18 januari 2019 12:04

Het zal ervan afhangen met welke kandidaat de Demokraten afkomen. Het is in de US altijd een kwestie van opkomst.

De Trumpisten zullen zeker komen opdagen en je hebt natuurlijk ook gerrymandering.

Tavek 18 januari 2019 12:11

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Dadeemelee (Bericht 8918053)
Het zal ervan afhangen met welke kandidaat de Demokraten afkomen. Het is in de US altijd een kwestie van opkomst.

De Trumpisten zullen zeker komen opdagen en je hebt natuurlijk ook gerrymandering.

Dat is voor congresverkiezingen belangrijk.

Maar Trump is het bont aan het maken bij zijn eigen achterban.

Citaat:

As the 2020 campaign heats up, NPR’s poll shows that just 30 percent of national registered voters say they will “definitely” vote for Trump. Nearly twice as many — 57 percent — say they will “definitely vote against him.”
En -7 % support bij geregistreerde GOP kiezers.

Frankenstein 18 januari 2019 12:13

Eens gekeken naar de tegen kandidaten.

Joe Biden heeft recent hard uitgehaald naar millenials met zijn 'give me a break' commentaar. Die kandidaat kan het gewoon schudden met een dergelijke opmerking. Het is namelijk rechtstreeks tegen een grote groep kiezers gericht. Hillary zie ik er ook nog voor aan om weer een gooi te doen naar het presidentschap.

Mocht de democratische partij en MSM weer op zo'n schandalige wijze een kandidaat als Bernie Sanders tegenwerken dan verliezen ze weer van Trump en nu met hogere cijfers. Waarom zoudenmillenials in godsnaam op een democratische kandidaat stemmen die hen enkel als rechtmatig kiesvee ziet maar verder totaal niet serieus neemt.

In dat geval krijgt een mormon als een Trump de hoofdprijs en ergens ook wel terecht denk ik. Liever een boef aan de macht dan een goedwillende idioot die alleen maar naar de donor luistert.

Lof der Zotheid 18 januari 2019 12:33

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door kojak (Bericht 8917956)
Eigenlijk gewoon ongelooflijk dat zoiets nog kan in onze (beschaafde) wereld...

Wat dan? Koffiedik kijken? Voor Trump stemmen? Voor Clinton stemmen? Voor Tulsi Gabbard stemmen? Voor Sanders stemmen? De algemene toestand van de verkiezingen bij de yankees? Graag meer uitleg aub.

Tavek 18 januari 2019 12:40

Men vergeet dat Trump evengoed geprimaried kan worden.

Met deze cijfers is die kans groter dan niet.

kojak 18 januari 2019 17:55

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Lof der Zotheid (Bericht 8918074)
Wat dan? Koffiedik kijken? Voor Trump stemmen? Voor Clinton stemmen? Voor Tulsi Gabbard stemmen? Voor Sanders stemmen? De algemene toestand van de verkiezingen bij de yankees? Graag meer uitleg aub.

Wie is daar nog echt goed te noemen, of eerder, bekwaam, integer ?
Voor Clinton ben ik ook niet ter info.

Ik heb dat al zo van voor de laatste verkiezingen bekeken.

XenApp 4 mei 2019 00:53

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Tavek (Bericht 8918080)
Men vergeet dat Trump evengoed geprimaried kan worden.

Met deze cijfers is die kans groter dan niet.

Zeker?

Tavek 6 mei 2019 15:25

Trump zijn approval cijfers zijn belachelijk. Econimie draait op volle toeren, werkloosheid is naar een absoluut minimum.

En nog steeds erbarmelijke approval cijfers en veel grotere "nooit of te nimmer trump stemmen" dan "zeker trump".

Als de democraten een deftige kandidaat naar voren schuiven, is het game over.

Meerdere kandidaten kunnen Trump verslaan..in Texas..of all places.

Tavek 6 mei 2019 15:25

Maargoed, de democraten kunnen ook weer een slechte kandidaat naar voren schuiven, gelijk Hillary....

Frankenstein 6 mei 2019 23:51

Het gaat niet om wat de Democraten uit hun hoge hoed schudden. 'Liberal' MSM en dan met name CNN heeft het Frankenstein Trump gecreëerd. Staat in lekken van Wikileaks duidelijk vermeld. Maak Trump groot - om bij general election door Hillary Clinton gecrushed te worden. Het heeft anders gelopen. CNN en vooral Rachel Maddows hebben afgelopen 2 jaar de strategie gevolgd om hem te impeachen. Mislukt. En erger ze laten zien zeer slechte verliezers te zijn. De ingrediënten dus voor overwinning Trump 2020.

morte-vivante 7 mei 2019 08:14

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Tavek (Bericht 9007033)
Trump zijn approval cijfers zijn belachelijk. Econimie draait op volle toeren, werkloosheid is naar een absoluut minimum.

En nog steeds erbarmelijke approval cijfers

*gniffel*

Citaat:

Trump Approval Remains High for Him, at 46%
https://news.gallup.com/poll/249344/...ains-high.aspx

Obama zat op 44% de laatste week van april 2011

Tavek 7 mei 2019 22:00

Biden vs Trump in Arizona +5 Biden
Biden vs Tump in Texas +2 Biden

Oude witte mannen doen het goed in die staten. Helaas. Ik had graag een jonger persoon gezien.

Maar als Biden staten zoals Texas en Arizona kan winnen ist game over voor Trump hoor...

Frankenstein 8 mei 2019 05:43

New York Times geeft belasting jaren tussen 85 en 94 vrij van Trump. In 10 jaar 1. 17 miljard dollar verlies gemaakt. Geen cent belasting betaald. Volgens mij oud nieuws; maar het haalt de krantenkoppen.

En zoals altijd komt teflon Trump hiermee weg, me dunkt. Tijd voor een andere koers. Namelijk onderwerpen ipv graven en rooksignalen geven. Polls zeggen geen zier, behalve Rasmussen - 2016. Wanneer begint MSM dat nu eens in te zien? Edoch ze kunnen niet anders; namelijk zijn onder de plak van het grootkapitaal. Wiens hand men eet, wiens woord men spreekt.

Tavek 22 mei 2019 23:43

Will def. not vote trump: 54%
Trump should not be re-elected: 60%

Sorry, die man zit in een put waar hij niet meer uitkomt. Of ze moeten de boel belazeren.

Frankenstein 23 mei 2019 01:10

Zelfde fout als 2016.Percentages zeggen nul dauda. Het gaat om de key Staten winnen, dat kan met 0.1 a 1% per sleutelstaat voldoende zijn —en momentum. Trump kan met 40% van de stemmen winnen door slechts 20% in Californië en NewYork te halen. Zelfs met 30% of minder — mocht een progressieve Rosa Perot opstaan. Ik zie ergens weer de Democraten dezelfde fout maken als 2016, nml. geld en reclamespotjes steken in Staten als Illenois en Californie. Dom!

Frankenstein 23 mei 2019 01:19

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Tavek (Bericht 9022795)
Will def. not vote trump: 54%
Trump should not be re-elected: 60%

Sorry, die man zit in een put waar hij niet meer uitkomt. Of ze moeten de boel belazeren.

Van de zwarten is te verwachten dat 90 a 95% niet op Trump zal stemmen. Blijven deze boys evenals 2016 weer thuis dan heb je niets aan dergelijke percentages. Zeer CNN achtig deze cijfers. Desalniettemin klopt waarschijnlijk als een bus - CNN - en toch zal Trump weer winnen. Hij snap het nml. spel en dat is wat telt voor overwinning. Spel = eigen aanhang gaat massaal stemmen, Democraten blijven thuis in de key Staten — maar komen weer wel op in Staten waar overwinning voor het oprapen ligt — niet slim

Dadeemelee 14 juli 2019 18:16

Trump is nu helemaal knettergek geworden.

https://www.nieuwsblad.be/cnt/dmf20190714_04509718

Citaat:

Donald Trump vertelt Alexandria Ocasio-Cortez en andere Democraten om “terug te keren naar hun eigen land”
Citaat:

De Amerikaanse president Donald Trump ligt opnieuw onder vuur, dit keer omdat hij een aantal gekleurde Democratische leden van het Huis in een reeks tweets aanraadt “terug te keren naar hun eigen land”. De vier vrouwen in kwestie zijn op één na allemaal geboren in de Verenigde Staten.

Demper 14 juli 2019 18:23

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Dadeemelee (Bericht 9067724)
Trump is nu helemaal knettergek geworden.

https://www.nieuwsblad.be/cnt/dmf20190714_04509718

Heerlijk!

:rofl:

parcifal 14 juli 2019 19:55

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Dadeemelee (Bericht 9067724)
Trump is nu helemaal knettergek geworden.

https://www.nieuwsblad.be/cnt/dmf20190714_04509718

De empty clown is dus nu ook racist en plein public.

Hij is 'beyond contempt' : hij is het zelfs niet waard om veracht te worden.

Hoofdstraat 15 juli 2019 01:50

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Dadeemelee (Bericht 9067724)
Trump is nu helemaal knettergek geworden.

https://www.nieuwsblad.be/cnt/dmf20190714_04509718

Ze hebben het wel aangedikt, hij zei niet om terug te keren waar ze vandaan kwamen. Al scheelt het niet zoveel, toch is er geen reden om het aan te dikken.

“So interesting to see “Progressive” Democrat Congresswomen, who originally came from countries whose governments are a complete and total catastrophe, the worst, most corrupt and inept anywhere in the world (if they even have a functioning government at all)”

Het gaat dus over hun roots waar ze zo trots op zijn en hun stemmen mee halen, niet het land waar ze geboren zijn. Niet zoveel beter maar de kranten maken er wel fake nieuws van door hun geboorteplaats erbij te halen.

Hoofdstraat 15 juli 2019 01:55

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door parcifal (Bericht 9067771)
De empty clown is dus nu ook racist en plein public.

Hij is 'beyond contempt' : hij is het zelfs niet waard om veracht te worden.

Als ze hun roots gebruiken om stemmen te halen is dat ook racist, als dat mag dan mag je dat ook tegen hen gebruiken.

Ik ben moslim, stem op mij
Ik heb zuid Amerikaanse roots, stem op mij

Sorry maar dan mag je ze ook daarop afstraffen, dat is geen racisme

Tavek 15 juli 2019 01:55

Aoc is van ny.
Aoc haar pa is van ny.
Puerto rico waar haar grootouders vandaan komen is VS.

....

Trump is een gore lompe racist. Zij die hem steunen zijn gore lompe racisten.

parcifal 15 juli 2019 07:16

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Hoofdstraat (Bericht 9067950)
Als ze hun roots gebruiken om stemmen te halen is dat ook racist, als dat mag dan mag je dat ook tegen hen gebruiken.

Ik ben moslim, stem op mij
Ik heb zuid Amerikaanse roots, stem op mij

Sorry maar dan mag je ze ook daarop afstraffen, dat is geen racisme

Wow, je weet dus niet eens wat racisme is blijkbaar : negatieve raciale discriminatie, dat heeft niets te maken met een achterban in een democratisch proces en al ZEKER niet met religie.

Waarom ben ik niet verrast?

Frankenstein 15 juli 2019 07:41

@Beste mensen

De tactiek hierachter is om Biden niet door de primaries te laten komen.

Er speelt hier achter dan een racistische tweet. Trump heeft een groot gevoel om de gelederen van zijn belangrijkste tegenstanders te splijten.

— Biden, alhoewel een verschrikkelijke kandidaat, is de enige van de democraten die Trump met een ruime marge kan verslaan. Alhoewel ik niet opheb met de polls die dit bevestigen —zie ik hier wel een logica in.

Zwarten, illegalen, progressieven en moslims. Meer.. Ik zie ze eerlijk gezegd niet in één kooi zitten—zonder dat het hommeles wordt. DIt met een verlies tegen Trump als gevolg. Biden daarentegen kan een partijpolitiek voeren waarbij de scheidslijnen in de democratische partij onder de oppervlakte blijven.

Skobelev 15 juli 2019 07:56

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Hoofdstraat (Bericht 9067950)
Als ze hun roots gebruiken om stemmen te halen is dat ook racist, als dat mag dan mag je dat ook tegen hen gebruiken.

Ik ben moslim, stem op mij
Ik heb zuid Amerikaanse roots, stem op mij

Sorry maar dan mag je ze ook daarop afstraffen, dat is geen racisme

Natuurlijk is dat geen racisme.

In plaats van de VS op te dringen de grenzen open te zetten voor de inwoners van de landen waar hun roots liggen zouden ze beter die landen en de plaatselijke bevolking gaan helpen.

Net zoals al die immigranten hier. Ga uw land van oorsprong opbouwen of zwijg.

Frankenstein 15 juli 2019 08:34

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Skobelev (Bericht 9067997)
Net zoals al die immigranten hier. Ga uw land van oorsprong opbouwen of zwijg.

Daar heb je een punt. Het is vaak de 2e of 3e generatie die met nostalgie naar hun land, voor hun `thuisland`, kijken. Thuisland tussen tussen aanhalingstekens geplaatst omdat dergelijke gasten het letterlijk en voluit zeggen.

Ik heb er zelf de verschrikkelijke pest aan Nederlandse Surinamers die Nederland tot het bot afkraken, echter zich in hun 'thuisland' als een arrogante God wanen.

Ik mijd als ik ff kan deze lieden. Als is het maar omdat er echte koppensnellers tussenzitten.

Skobelev 15 juli 2019 08:47

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Frankenstein (Bericht 9068028)
Daar heb je een punt. Het is vaak de 2e of 3e generatie die met nostalgie naar hun land, voor hun `thuisland`, kijken. Thuisland tussen tussen aanhalingstekens geplaatst omdat dergelijke gasten het letterlijk en voluit zeggen.

Ik heb er zelf de verschrikkelijke pest aan Nederlandse Surinamers die Nederland tot het bot afkraken, echter zich in hun 'thuisland' als een arrogante God wanen.

Ik mijd als ik ff kan deze lieden. Als is het maar omdat er echte koppensnellers tussenzitten.

Kijk naar de Algerijnen in Frankrijk.
Als het is om van het sociaal systeem te genieten zijn het Fransen maar als Algerije zich plaatst voor de finale van een of andere voetbalwedstrijd, dan zijn het plots allemaal echte Algerijnen en steken ze Franse steden in brand.
Oprotten dus, ga terug naar Algerije.

Nietzsche 15 juli 2019 08:49

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Dadeemelee (Bericht 9067724)
Trump is nu helemaal knettergek geworden.

https://www.nieuwsblad.be/cnt/dmf20190714_04509718

Een paar lompe tweets en de usual suspects staan te schuimbekken..

Guinevere 15 juli 2019 09:10

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Dadeemelee (Bericht 9067724)
Trump is nu helemaal knettergek geworden.

https://www.nieuwsblad.be/cnt/dmf20190714_04509718

En dat voor zelf een afstammeling van blanke (Europese) kolonisten te zijn...
Hij mag zo verder blijven dromen maar de meeste dromen zijn bedrog :lol:

Geviseerde congresleden dienen Trump van antwoord: [b]‘VS is land waar ik vandaan kom’
https://www.standaard.be/cnt/dmf20190715_04510706

Guinevere 15 juli 2019 09:15

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Nietzsche (Bericht 9068045)
Een paar lompe tweets en de usual suspects staan te schuimbekken..

Van een president mogen we toch iets meer niveau verwachten dan lompe openlijk racistische tweets? Bij veel mensen zou dit het einde van hun loopbaan betekenen; hoe Trump in de VS zomaar verder aan de macht mag blijven: it suprises me.

parcifal 15 juli 2019 09:24

Mooie dissectie van de Empty Clown door Marina Hyde die de evolutionare regressie bekijkt van Angelsaksische Beta males die zichzelf voordoen als Alpha's zoals Boris Johnson de UK Trump Clo(o/w)n, Nigel Farrage en Trump zelf natuurlijk.

https://www.theguardian.com/commenti...eeting-enemies

Citaat:

Ruining a country near you soon: the beta males who think they’re alphas

In many ways, there can be no greater therapist’s case study than Trump.
If – like many of us at times in our lives – you are one of those people who thinks they’d feel better about themselves if they only got that promotion/ earned more money/ were more successful in whichever way, then will you just look at this guy.
LOOK AT HIM.
He’s the actual president of the actual United States of America, and he still spends half his time tweeting on the bog, horrifyingly weakly, about people who should be so far below his sight line as to not even remotely register.

What a reminder that it’s really not about how you do externally.
Unless you take care of your shit, it’s still there inside, gnawing you to bits, and it never goes away.
For all his unrivalled power and immense wealth, Donald Trump is by far and away the most insecure person most of us have ever seen.

Nietzsche 15 juli 2019 09:29

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Guinevere (Bericht 9068074)
Van een president mogen we toch iets meer niveau verwachten dan lompe openlijk racistische tweets? Bij veel mensen zou dit het einde van hun loopbaan betekenen; hoe Trump in de VS zomaar verder aan de macht mag blijven: it suprises me.

Het is allemaal wat.

HRobin 15 juli 2019 11:05

Citaat:

Trump opnieuw in opspraak omwille van een tweet en nochtans heeft hij deze keer (deels) gelijk... hij beledigde immers per tweet (uiteraard) vier Democratische parlementairen : "Zo interessant om te zien hoe progressieve Democratische leden van het Huis, die uit landen komen waar de regeringen een complete en totale catastrofe zijn, de slechtste, meest corrupte en ontoereikende ter wereld (als ze zelfs al een regering hebben), nu op een luide en hatelijke manier de burgers van de Verenigde Staten, het beste en machtigste land ter wereld, komen vertellen hoe we ons beleid moeten voeren. Waarom gaan ze niet terug om de totaal gebroken en door misdaad geïnfecteerde plaatsen waar ze vandaan komen, te helpen opknappen"

Hij heeft gelijk in de zin dat (aangezien 3 van de 4 geviseerden wel degelijk Amerikaan van geboorte waren) hij hiermee onbedoeld zijn eigen regime bedoelde... Immers:
- landen waar de regeringen een complete en totale catastrofe zijn CHECK!
- de slechtste, meest corrupte en ontoereikende ter wereld CHECK!
- (als ze zelfs al een regering hebben), CHECK! (gelet op feit dat veel kabinetsleden ontslag nemen en hij functies zelfs niet ingevuld krijgt)
- Waarom gaan ze niet terug om de totaal gebroken en door misdaad geïnfecteerde plaatsen waar ze vandaan komen, te helpen opknappen' CHECK VOOR TODO IN DE VS!

Rr00ttt 15 juli 2019 11:13

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Frankenstein (Bericht 8918058)
Eens gekeken naar de tegen kandidaten.

Idd ik voorspel een (grote) overwinning voor Trump. De enige valabele democratische kandidaat die ik zie is Tulsi Gabbard maar die zal gezien haar anti-oorlog standpunten vakkundig het zwijgen worden opgelegd door het establishment.

De rest van de democratische kandidaten doet vooral om ter linkst en zal aldus de mainstream kiezer onmogelijk aan kunnen trekken. Standpunten als open borders en free healthcare voor illegalen liggen mijlenver van de mainstream af.

M.i. schieten de democraten in eigen voet.

Frankenstein 15 juli 2019 11:36

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Rr00ttt (Bericht 9068235)
De rest van de democratische kandidaten doet vooral om ter linkst en zal aldus de mainstream kiezer onmogelijk aan kunnen trekken. Standpunten als open borders en free healthcare voor illegalen liggen mijlenver van de mainstream af.

M.i. schieten de democraten in eigen voet.

Inderdaad. Zonder dat de democraten het door hebben bepaalt Trump wat er in hun hoofd omgaat en dus de agenda van de democraten. Hij heeft ze 'geprikt'.

Frankenstein 15 juli 2019 12:04

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Skobelev (Bericht 9068043)
Kijk naar de Algerijnen in Frankrijk.
Als het is om van het sociaal systeem te genieten zijn het Fransen maar als Algerije zich plaatst voor de finale van een of andere voetbalwedstrijd, dan zijn het plots allemaal echte Algerijnen en steken ze Franse steden in brand.
Oprotten dus, ga terug naar Algerije.

Ik weet niet hoe Franse Algerijnen zich kunnen redden in Algerije. Waarschijnlijk zullen ze in de ene na de andere verbazing vallen terwijl autochtone Fransen wel door hebben in wat voor modderpoel ze terecht zijn gekomen.

—Een Nederlandse Suriname die ik ken is op staande voet ontslagen en heeft na een jaar procederen nog haar geld niet en daar is ze ontzet over.

Terecht natuurlijk, maar dit zijn mensen die echt denken dat alles in de wereld zo goed als in Nederland is geregeld.Dit zijn dan ook mensen die niets van de oorlogen en crisis jaren van hun ouders of grootouders hebben meegekregen. Zij zijn in Nederland (Surinamers) of Frankrijk (Algerijnen) beland in een tijd dat het allemaal niet op kon.

'Ze' zijn daarentegen wel zo slim om geen auto's in brand te steken in hun 'thuisland' of tegen een agent te roepen " I have a gun".

Een Arubaan in Nederland heeft dat geroepen tijdens zijn arrestatie, kreeg een nekklem om, en is daardoor gestikt—dood. Familie eist schadeclaim en straf voor agenten.

Nu ken ik Aruba niet, maar in deze regio staat bij verzet bij arrestatie en het roepen dat je een revolver hebt gelijk aan een enkeltje hemel of hel. Zonder nekklem wel te verstaan, het is hier meteen pfaff bij een dergelijke domme opmerking. Zeer hypocriet wat betreft deze nazaten van slachtoffer. Al heeft de advocaat, 2e generatie Surinamer, hier ook een belangrijke rol in. Zeg maar het 'niveau' van onze madam Cortez.


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:55.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be