Citaat:
Hij negeert anders nooit mijn berichten... |
Citaat:
|
Citaat:
Uw postings hier zijn nameijk absoluut niets waard, integendeel schadelijk. minderwaardig zelfs... Je bent de moeite niet waard om een antwoord te geven. Schol nog verder, en drink ze ! |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Zeg jij mij eens in eigen woorden, wat trollen is ... Je mag mij dan ook uitleggen, op welke basis je tot deze conclusie komt ... |
Citaat:
Ik heb altijd gezegd dat ik dénk dat Aliens onze planeet bezocht hebben, én nog steeds bezoeken. Het is mogelijk dat zij iets te maken hebben met onze evolutie, ik weet daar niets van. Ik sluit dat niet uit, dat is alles. Wat ik NIET doe , is botweg zeggen dat dit alles onmogelijk is. Zo onwaarschijnlijk is het anders niet. Dat al die goden op onze wereld, die overal, op elk continent, bij elk volk, zo overvloedig voorkomen, in feite Aliens zijn, die ons het één en ander onderwezen hebben, en onze genenpoel misschien wat bewerkt hebben, vind ik heel wat waarschijnlijker dan pakweg het scheppingsverhaal van de christenen of islamieten, en wat de evolutieleer van Darwin betreft, die heeft ook heel wat kritiek gekregen, ook van andere wetenschappers in zijn tijd, en zelfs vandaag nog. De wetenschap schaaft trouwens de hele tijd door zijn theorieën bij, naargelang ze meer " weten ". Zo waren, " weten "schappers er niet zo lang geleden van overtuigd dat de aarde plat was, weet je nog ? :lol: Wie niet akkoord was met hun dogma, mocht lekker verbranden op een stapeltje hout, om het af te leren. Stel je voor dat je tegen die mannen zou begonnen zijn over duikboten, atoomkracht, staaljagers, internet & GSM; en reizen naar de maan !:lol: |
Citaat:
Want je gaat mij toch niet wijsmaken dat Aliens & UFO's iets zijn dat u leuk vind om over te praten en/of na te denken ? Dus, als je dan komt zagen tegen de mensen, enkel om ze op stang te ( pogen ) jagen, dan ben je aan het trollen. Snap je ? Niet te moeilijk voor jou, Kroket ? Nu is het aan jou. Ik wacht op jouw definitie van cynisme, en wat die met mijn postings zou te maken hebben ? |
Citaat:
Cynisme is een heerlijke manier om met weinig woorden duidelijk te maken welke je standpunt is. Althans, voor dat kleine percentage mensen dat aanvoelt wat de ondertoon is. Je kan er dus gif op nemen, dat er zich doorgaans heel wat mensen beledigd voelen. Een goede cynicus trekt zich daar echter niet al te veel aan. |
Citaat:
|
Citaat:
Ik vind het heel erg dat ik u het gevoel heb gegeven dat ik je op stang heb gejaagd. Hoewel...Toch vind ik dat "op stang jagen" op zich geen slechte methode is... Soms is het nuttig om mensen zelf te laten inzien met welke onzin ze bezig. zijn. Nu, daar is wel een minimum aan gezond verstand en een open visie voor nodig, ook enige schoolse basiskennis is een must. Het is ondertussen duidelijk dat deze drie factoren bij u zeer gevoelig liggen. Dat is dan ook eerder uw probleem dan het mijne. Mijn vraag blijft: "Bent u zich bewust van het bestaan van een universiteit in Gent?" |
Citaat:
|
Citaat:
|
En ik die dacht dat het allemaal stil moest worden gehouden door de 'mainstream' media ....
Citaat:
|
Een wakkere lezer (een zekere Neut Rael) schreef de volgende reactie:
Citaat:
|
Citaat:
Hoe hard " ze " ook proberen, de waarheid komt uiteindelijk toch bovendrijven. Alhoewel ik een vermoeden heb dat jij niets gelooft van dit krantenartikel ?... Een UFO zou je energie verspillende vierwielaangedreven luxewagen rammen, je zou het nog niet geloven, en denken dat het een roze olifant is die je aangereden hebt.:lol: |
TVBS Taiwan, 8 foot Alien gezien:
Citaat:
9 Foot Aliens in Rusland, 27 sept 1989 ? (voor Ijzeren Gordijn verdween) Citaat:
Citaat:
Ze wisten het van de boekjes van Robbedoes. :lol: |
Citaat:
|
Citaat:
"You can fool all the people some of the time, and some of the people all the time, but you cannot fool all the people all the time. Abraham Lincoln " Volgens mij behoor je tot de groep in het onderlijnde gedeelte aldus een vrij bekende songwriters wordt dat dan : " Half of the people can be part right all of the time, Some of the people can be all right part of the time, But all of the people can't be all right all of the time. I think Abraham Lincoln said that. "I'll let you be in my dreams if I can be in yours." I said that. " |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:48. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be