pff.. bestaat er echt GEEN enkele duidelijke video van een zogenaamde ufo ontvoering? ik vind enkel een wazige video van iemand die vanonder de lakens verdwijnt (of rolt in een gat tussen twee matrassen door).
ik vertrouw op u frank! |
Citaat:
Een filmpje met Ufo's waarvan ik zo goed als zeker ben dat het ECHT is, en dat het waarschijnlijk buitenaardse entiteiten toont is dit: https://www.youtube.com/watch?v=Vxr-Os1k-v4 Maar slechte kwaliteit... Wel toont het interessante dingen en dit zijn geen beelden die een idioot vanop de Aarde kan filmen en hoaxen :) Dit is echt één van de weinige filmpjes van ufo's waar ik echt versteld van sta. Zie je het niet, kijk dan nog eens heeeel goed.. Deze staat op mijn nummer 2: https://www.youtube.com/watch?v=As-wYmFYb3I Op nummer 3: https://www.youtube.com/watch?v=4eKd_BduPr8 Ik vind deze crapy videos goed omdat 1) CGI uitgesloten kan worden 2) amateurvideo uitgesloten (want komt rechtstreeks van NASA, onderschepte beelden) 3) Ufo's gemaakt door mensen uitgesloten (wat komen die daar doen buiten de atmosfeer??) 4) Ijspartikels/spacedebris uitgesloten worden omdat de objecten bij verschillende focuspunten niet veranderen van grootte 5) Vele objecten van richting veranderen. Sommige maken rechtsomkeer zelfs.. Voor mij het bewijs dat er buitenaardse (interdimensionale) entiteiten bestaan |
Citaat:
|
Citaat:
Maakt zelfs niet uit hoe dat beestje zou heten want dat zijn nu eenmaal de consequenties die volgen uit de theorie van puntmassa's Allleen ... zoals ik al had kunnen vermoeden heb je er geen snars van begrepen. ...wat er staat : " 1. A spherically symmetric body affects external objects gravitationally as though all of its mass were concentrated at a point at its centre. 2. If the body is a spherically symmetric shell (i.e., a hollow ball), no net gravitational force is exerted by the shell on any object inside, regardless of the object's location within the shell." Zoals ge ziet het gaat dan over 0. symmetrische massaverdeling... iets waar we min of meer van mogen uitgaan 1. naar buitenuit geen verschil... zoals gezegd 2. 'no net gravitational force is exerted by the shell on any object inside' Er staat dus niet dat een proefmassa binnenin die holle ruimte geen krachtwerking tgv gravitatie zou ondervinden als daar zich een zon zou bevinden. Moest het inderdaad perfect leeg zijn : bedankt dat ge het probleem erkent ... mensen gaan zweven ipv naar de shell aangetrokken worden Citaat:
nogmaal bedankt Citaat:
Bewoners die dichter bij de polen wonen worden dus onherroepelijk naar die zon gezogen terwijl bewoners die bij de evenaar wonen wel een zeker 'gewicht' gaan ervaren. btw heb ge dat al eens berekend voor een persoon aan de evenaar binnen en buiten ? Citaat:
Dat is dus wat ik bedoelde hé... waarom zou het plots anders zijn dan bij elke andere proefopstelling ? Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Denk eens 14 dagen op mijn vraag: als er gewichtloosheid is in een holle Aarde (met of zonder kern), waarom blijven de brokstukken kleven aan de binnenwand zodat je kunt spreken van een "schil"? Heb je dan niet door dat er een kracht vanuit de kern moet komen om de Aarde te doen groeien en dat diezelfde kracht je tegen de binnenwand zal drukken?? |
Ik had alles al ontdekt en daarna las ik dit in de Emerald Tabletten:
Deep in the Halls of Life grew a flower, flaming, expanding, driving backward the night. Placed in the center, a ray of great potence, Life giving, Light giving, filling with power all who came near it. Then grew in the great space before me, flame after flame, from the veil of the night. Uncounted millions leaped they before me, some flaming forth as flowers of fire. Others there were that shed a dim radiance, flowing but faintly from out of the night. Some there were that faded swiftly; others that grew from a small spark of light. Each surrounded by its dim veil of darkness, yet flaming with light that could never be quenched. Coming and going like fireflies in springtime, filled they with space with Light and with Life. Then spoke a voice, mighty and solemn, saying: "These are lights that are souls among men, growing and fading, existing forever, changing yet living, through death into life. When they have bloomed into flower, reached the zenith of growth in their life, swiftly then send I my veil of darkness, shrouding and changing to new forms of life. Steadily upward throughout the ages, growing, expanding into yet another flame, lighting the darkness with yet greater power, quenched yet unquenched by the veil of the night. So grows the soul of man ever upward, quenched yet unquenched by the darkness of night. I, Death, come, and yet I remain not, for life eternal exists in the ALL; only an obstacle, I in the pathway, quick to be conquered by the infinite light. Awaken, O flame that burns ever inward, flame forth and conquer the veil of the night." Then in the midst of the flames in the darkness grew there one that drove forth the night, flaming, expanding, ever brighter, until at last was nothing but Light. Mysteries there are in the Cosmos that unveiled fill the world with their light. Let he who would be free from the bonds of darkness first divine the material from the immaterial, the fire from the earth; for know ye that as earth descends to earth, so also fire ascends unto fire and becomes one with fire. He who knows the fire that is within himself shall ascend unto the eternal fire and dwell in it eternally. Fire, the inner fire, is the most potent of all force, for it overcometh all things and penetrates to all things of the Earth. Man supports himself only on that which resists. So Earth must resist man else he existeth not. |
Citaat:
|
Citaat:
De werkelijkheid is vreemder dan fictie |
Citaat:
... en als believers beginnen met 'Ge zit vastgekluisterd aan uw geloof' dan zijn de argumenten bijna uitgeput Citaat:
We kennen geen holle aarde met een schil bestaande uit mul zand. Citaat:
ALS je wilt fantaseren over een holle aarde dan zit ge inderdaad met wat serieuze problmenen en dan dient er wat bij gefanstaseerd te worden. |
Citaat:
Ik vind de natuur en de wetenschap die de natuur probeert te doorgronden al boeiend op zich. Elke dag kan ik daar nog met verwondering naar kijken. |
Citaat:
|
Citaat:
Ik heb die vraag al dikwijls gesteld aan mensen die daarin geloven en dat beïnvloedt hun dagelijkse leven totaal niet. |
Citaat:
Mag ik even jouw leeftijd vragen als het mag? |
Citaat:
Verwonderd in een bos lopen en kijken naar de vogeltjes, das inderdaad iets voor de derde leeftijd. |
Citaat:
|
Citaat:
Verbaasd dat ik je niet blindelings volg in je premisse ? |
Citaat:
We hebben geen straffe mirakels en flutverhalen nodig, kom eens wat meer buiten en geniet van de omgeving rond u. |
Citaat:
Je doet maar hé |
frank die video's zijn authentiek maar ik moet denken aan debris, ijs, etc
waarom bestaat er geen enkele video van de duizenden mensen die beweren dagelijks ontvoerd te worden nu we webcams e.d. hebben? |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:37. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be