Citaat:
|
Citaat:
Heb jij een paper die het tegendeel kan aantonen? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Je moet het toch maar doen. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Grote mond, maar je trekt snel je staart in als het warm onder je voeten wordt. |
Citaat:
Maar als het voor u zoveel betekent: Je zal wel gelijk hebben. Al de alien gesproken die zich kenbaar maakt via dmt? Of wat houdt u tegen? Duurt maar paar minuutjes hoor... Inception |
Citaat:
|
Citaat:
Interbreeding, een opkuis tada mens |
Citaat:
en we weten allemaal wat de conspiracy industrie wil, nietwaar? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Het is nog transparant genoeg om puntjes te verbinden he. De aarde die groeit is gewoon niet tegen te bewijzen. Paar bekijk de continenten ... Er zijn met minder aanwijzingen wel gekkere theorieën bedacht, niet waar? Het topic staat open deel te nemen. Al zit ik zonder klavier en zal er nog weinig constructiefs uitkomen. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Zeker niet raar neen. Dat aliens het zouden gedaan hebben daartegen... Of dat ze in die holte wonen...
Ja dat klinkt wat vreemder. Maar niet voor mij neen. Ik heb DE waarheid gezocht en kijk waar ik sta... Komt met een dure prijs jongeman... Think twice |
Citaat:
|
Was dit soms die ontplofte meteoroïde nabij Tsjeljabinsk in het Russische Oeralgebied?
|
Hoe groot is de kans dat zoveel mutaties mogelijk zijn bij het atacama wezen, en dan nog eens 6 jaar rondliep zonder te sterven +
Hoe groot is de kans dat exact dezelfde 'mens' voorkomt met dezelfde mutaties, nl het aleshenka wezen?? Wat voor idiote beweringen maken jullie jezelf wijs? Een mens haha |
|
Menselijke foetus:
Tussen haakjes: een vroeggeboren foetus van 15cm zal NIET kunnen lopen. Ik weet niet of je het weet, maar een baby kan nog niet lopen als hij geboren is. Het Aleshenka wezen liep in het bos rond. |
Citaat:
Een totaal ander case (Aleshenka) aanwenden en stellen dat het om hetzelfde soort wezen moet gaan ( ziet er btw mijn inziens behoorlijk verschillend uit ) om te gaan stellen dat het volgens de urban legand Aleshenka ( niet de vaststellingen ! ) ook maar om een alien moet gaan en geen (menselijke) foetus kan zijn ( zoals wetenschappelijk is vastgesteld is ) |
Citaat:
|
Citaat:
|
En met "onderzocht" bedoelt hij "heb je mijn Youtube filmpjes bekeken?"
|
Citaat:
|
Citaat:
Ze zal toch wel gezien hebben dat het wezen nog leefde? Waarom behandelde ze dat wezen als haar baby anders en beschreef ze hoe het op een vreemde manier at? Alle bewijsmateriaal werd in beslag genomen door de Russische politie. Niet vreemd? Het interview gezien met die dokter die het wezen eerst onderzocht? Die gaf toch ook aan dat het er niet erg menselijk uitzag? |
Citaat:
|
Citaat:
|
De Elephant Man zag er ook niet echt menselijk uit, maar daarom was hij nog geen alien.
|
Citaat:
|
2200: blanken zijn uitgeroeid op onze apen planeet
ja maar hoe definieren wij het begrip menselijk???
Is Wieroe juist erg menselijk nu als de slimme Hindoe Nazi kat uit delft kennisstad?? kwestie van viewpoint en perspectief he. veel primitieve vieszwarte hindoes vinden mij juist barbaars en bakra achtig, te hollands, te blank dus gewoon minder (hindoe) menselijk en zij discrimineren mij nu het hardst. dewanand en wieroe |
Pech gasten; Het DNA van de Aleshenka alien was NIET menselijk
http://english.pravda.ru/science/mys...3-alien_dna-0/ Scientists may soon unravel the mystery of the “Uralian alien,” a tiny creature found near the town of Kyshtym in the Urals. Scientists carried out five series of laboratory studies investigating the DNA samples of the creature’s biological material. The latest study conducted by a Moscow-based Institute of Forensic Medicine produced sensational results. “A gene discovered in the DNA samples doesn’t correspond with any genes pertaining to humans or anthropoid apes,” said Vadim Chernobrov, a coordinator with the public research center Kosmopoisk. “No gene samples available at the laboratory match the gene. The experts in DNA research haven’t come across any creatures with such an elongated DNA molecule,” Chernobrov added. Scientists have been looking for an explanation of the Kyshtym phenomenon for more than ten years. The story began in the summer of 1996 after a miniature creature was found in the Chelyabinsk region. The find was soon dubbed the “Kyshtym alien.” A local medical examiner who performed an autopsy concluded that the dead body was neither human nor animal in nature. DIT IS DUS EEN ALIEN MOCHT JE HET NOG NIET DOORHEBBEN Zie ook https://www.youtube.com/watch?v=rRWpKEhvYb4 Vanaf 25:00 https://www.youtube.com/watch?v=1VXSIVR-cQk |
Een onbekend gen, wauw, daar zijn er nogal veel van op dit moment. "De menselijke DNA code is bekend" blijkt niet te betekenen "we kennen elk gen, elk allel en de functie ervan". De belangrijkste aanwijzing in dit geval lijkt me dat dit ding waarvoor al het bewijsmateriaal op een wel heel heel mooi uitkomend moment net na de eerste autopsie verdwenen is überhaupt DNA had, dat kennelijk geheel op de aardse manier werkt. Ben overigens wel benieuwd naar wat dat "elongated DNA" van ze betekent, die term wordt verder niet uitgewerkt, terwijl dat toch dé hint zou moeten zijn dat dit wel echt iets vreemds is.
Ik zet mijn geld op een apenfoetus. Is maar een gok, maar lijkt me niet heel veel onwaarschijnlijker dan een echte alien. EDIT: Parcifal heeft zich beter ingelezen dan ik. Dus toch gewoon een mens. |
Citaat:
dat is een voddegazet die vol staat van berichten over aliens, ufo's, vliegende tapijten, dinosaurussen die de huisdieren van russische boeren opeten en vampierkonijnen. eens kijken wat wikipedia zegt. http://en.m.wikipedia.org/wiki/Aleshenka Citaat:
bovendien is blijkbaar sindsdien het lichaam 'verdwenen' en zijn er enkel nog foto's en verhaaltjes. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:28. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be