Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Over koetjes en kalfjes... (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=9)
-   -   Aliens ! Ze bestaan ! (https://forum.politics.be/showthread.php?t=114968)

Het Oosten 12 oktober 2024 19:43

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door kelt (Bericht 10419659)
Om eerlijk te zijn is vermoedelijk niemand meer echt onder de indruk over de technologische prestaties van de "old big compagnies" de laatste 30 jaar....
Het patroon is bijna onveranderlijk dat die bedrijven iets veelbelovend zien in de markt en bijna prompt het patent,de uitvinder of de firma overkopen....

Ik zie daar echt geen "UFO" technologie.

In het ganse UFO verhaal vind ik enkel de multi-dimensionele theorie nog het meest geloofwaardig.......

Hmm… mogelijk. Maar-lees toch maar eens het boek Imminent van Elizondo. Het is de moeite waard. Veel was me al bekend maar toch heb ik het een en het ander bijgeleerd.

Merk ook op dat Elizondo -zonder het te willen eigenlijk- het boek van kolonel Corso bevestigt, The day after Roswell. En ook Lazar impliciet bevestigt alsmede Bill Uhouse.

Het Oosten 21 oktober 2024 16:53

The video that shocked the world.

Disclosed door de verdiensten van deze man: Lou Elizondo.

https://www.youtube.com/watch?v=n8dhwde02Dg

Het Oosten 25 oktober 2024 14:00

Na de presidentsverkiezingen komen er nieuw UFO-hearings.

Vermoedelijk in november of december.

Onder meer over het programma IMMACULATE CONSTELLATION. Een programma dat een whistleblower recentelijk heeft onthuld en dat zou betrekking hebben op reverse engineering. De Congresleden willen daar meer over weten.

https://www.youtube.com/watch?v=BdUDLGfZFyY

Libro 28 oktober 2024 22:53

Wie heeft er ruimtetuigen op andere planeten laten landen? Wij: wij zijn de aliens.

Herr Flick 29 oktober 2024 00:13

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Libro (Bericht 10427280)
Wie heeft er ruimtetuigen op andere planeten laten landen? Wij: wij zijn de aliens.

er is zelf bewijs voor

https://www.youtube.com/watch?v=ygE01sOhzz0

CUFI 29 oktober 2024 08:20

Er is wel ergens een zon ontdekt die soms 20% uitdooft.
Als Jupiter voor Kepler zou verschijnen dan dooft de zon 1%.
Ze dichten dat potentiëel aan een Dyson sphere toe.

BigF 29 oktober 2024 08:38

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Het Oosten (Bericht 10424132)
The video that shocked the world.

Disclosed door de verdiensten van deze man: Lou Elizondo.

https://www.youtube.com/watch?v=n8dhwde02Dg

De onvermijdelijke tic-tacs...
't Was effe geleden.

Ik weet niet wat ze zijn of waar ze vandaan komen maar als ik die video bekijk denk ik toch al snel: jij (Elizondo) weet er evenveel over als ik (praktisch niks) maar toch maak je een hoop aannames die dan maar als waarheid verkocht worden.

Hoe weet die Elizondo dat de tic-tac aandrijving verstoord kan worden met elektromagnetische stralingen? Als ze van outer-space komen hebben ze onderweg vast vaker te maken gekregen met zo'n straling maar toch zijn ze hier geraakt...

Hoe weet hij dat die dingen geinteresseerd zijn in nucleaire technologie? Ze werden opgepikt door nucleair aangedreven vaartuigen maar laat ons eerlijk zijn, dat zijn ook nagenoeg de enige vaartuigen die zo'n dingen kunnen oppikken. Een vissersbootje met een buitenboordmotor heeft die technologie niet aan boord.

Waarom worden er direct allerlei theorieën gekoppeld aan het afwijzen van zijn plan? Heeft hij al eens bedacht dat zijn plan peperduur gaat worden (inzetten van nucleaire schepen, onderzeeërs,...) om iets op te vangen wat we welgeteld 2 keer hebben gezien in de laatste 20 jaar en waarvan we niet eens weten dat we ze neer kunnen halen met zijn voorgestelde technologie. Hoe lang wil Elizondo een nucleaire vloot rond laten varen en hoeveel gaat dat kosten?
Mij lijkt het niet gek dat zo'n plan afgewezen wordt en het lijkt me dan ook overdreven te stellen dat dat gebeurde omdat 'iemand niet wil dat we de waarheid weten'.

Het Oosten 31 oktober 2024 16:55

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door BigF (Bericht 10427395)
't Was effe geleden.

Ik weet niet wat ze zijn of waar ze vandaan komen maar als ik die video bekijk denk ik toch al snel: jij (Elizondo) weet er evenveel over als ik (praktisch niks) maar toch maak je een hoop aannames die dan maar als waarheid verkocht worden.

Hoe weet die Elizondo dat de tic-tac aandrijving verstoord kan worden met elektromagnetische stralingen? Als ze van outer-space komen hebben ze onderweg vast vaker te maken gekregen met zo'n straling maar toch zijn ze hier geraakt...

Hoe weet hij dat die dingen geinteresseerd zijn in nucleaire technologie?] Ze werden opgepikt door nucleair aangedreven vaartuigen maar laat ons eerlijk zijn, dat zijn ook nagenoeg de enige vaartuigen die zo'n dingen kunnen oppikken. Een vissersbootje met een buitenboordmotor heeft die technologie niet aan boord.

Waarom worden er direct allerlei theorieën gekoppeld aan het afwijzen van zijn plan? Heeft hij al eens bedacht dat zijn plan peperduur gaat worden (inzetten van nucleaire schepen, onderzeeërs,...) om iets op te vangen wat we welgeteld 2 keer hebben gezien in de laatste 20 jaar en waarvan we niet eens weten dat we ze neer kunnen halen met zijn voorgestelde technologie. Hoe lang wil Elizondo een nucleaire vloot rond laten varen en hoeveel gaat dat kosten?
Mij lijkt het niet gek dat zo'n plan afgewezen wordt en het lijkt me dan ook overdreven te stellen dat dat gebeurde omdat 'iemand niet wil dat we de waarheid weten'.

Toch een beetje bijscholen in deze materie, zo lijkt me.

Het Oosten 5 november 2024 19:44

Christopher Sharp en Richard Dolan over retrieval programs.

https://www.youtube.com/watch?v=9ZsZIT84wSs

Geen beuzelpraat zo te horen.

Het Oosten 7 november 2024 11:35

Citaat:

't Was effe geleden.

Hoe weet hij dat die dingen geinteresseerd zijn in nucleaire technologie? Ze werden opgepikt door nucleair aangedreven vaartuigen maar laat ons eerlijk zijn, dat zijn ook nagenoeg de enige vaartuigen die zo'n dingen kunnen oppikken. Een vissersbootje met een buitenboordmotor heeft die technologie niet aan boord.

Trump over ufo’s’.

Zelfs Trump lijkt van mening te zijn opgeschoven. Heel voorzichtig dan. Van ‘unbeliever’ naar … Zijn jongste zoon wenst er in ieder geval het fijne van te weten. Positief.

https://www.youtube.com/watch?v=sozmnOjN97c

Trump is overigens niet de enige die aan het schuiven is. Vele wetenschapslui veranderen het geweer van schouder nu. Het werd dan ook tijd.

Het Oosten 11 november 2024 16:50

:-)
Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Het Oosten (Bericht 10425626)
Na de presidentsverkiezingen komen er nieuw UFO-hearings.

Vermoedelijk in november of december.

Onder meer over het programma IMMACULATE CONSTELLATION. Een programma dat een whistleblower recentelijk heeft onthuld en dat zou betrekking hebben op reverse engineering. De Congresleden willen daar meer over weten.

https://www.youtube.com/watch?v=BdUDLGfZFyY

Publieke UFO-Hearing op woensdag 13 november as.

https://www.youtube.com/watch?v=o5yTxlHGtnY

https://www.youtube.com/watch?v=cLjvlcXZREM

Het Oosten 12 november 2024 10:46

Citaat:

't Was effe geleden.

Hoe weet die !’ dat de tic-tac aandrijving verstoord kan worden met elektromagnetische stralingen? Als ze van outer-space komen hebben ze onderweg vast vaker te maken gekregen met zo'n straling maar toch zijn ze hier geraakt...

Admiraal Tim Gallaudet gaat morgen getuigen.

Elizondo bestudeerde jarenlang UFO’s in een door de USA gesponsorde geheim UFO-onderzoeksprogramma.

Bovendien, gaat admiraal Tim Gallaudet dan nu zo maar wat beweren over USO’s of UFO’s? Neen. No way! Hij zal wel weten wat hij vertellen zal , na al die jaren ervaring.

https://www.youtube.com/watch?v=rEYDY2EMm8c

CUFI 12 november 2024 10:52

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Het Oosten (Bericht 10431560)
Trump over ufo’s’.

Zelfs Trump lijkt van mening te zijn opgeschoven. Heel voorzichtig dan. Van ‘unbeliever’ naar … Zijn jongste zoon wenst er in ieder geval het fijne van te weten. Positief.

https://www.youtube.com/watch?v=sozmnOjN97c

Trump is overigens niet de enige die aan het schuiven is. Vele wetenschapslui veranderen het geweer van schouder nu. Het werd dan ook tijd.

Het is al duizendtal jaar bekend aan de mens. En die reptillians doen zich vandaag zelfs als politieker voor.

Het Oosten 12 november 2024 10:57

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door CUFI (Bericht 10433936)
Het is al duizendtal jaar bekend aan de mens. En die reptillians doen zich vandaag zelfs als politieker voor.

Dat het al veel langer bekend is en opduikt in eeuwenoude traditionele indiaanse mythen is bekend. Of er reptillians zijn, weet ik niet.

CUFI 12 november 2024 11:01

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Het Oosten (Bericht 10433940)
Dat het al veel langer bekend is en opduikt in eeuwenoude traditionele indiaanse mythen is bekend. Of er reptillians zijn, weet ik niet.

Ze zijn hier al duizenden jaren en misleiding is hun vak.
Gelijk het leger aan stealth doet, doen ze dat miljoen keer beter.

We zijn de zoveelste generatie rablats die nu "de piek" zullen bereiken.
En dan verdwijnen zoals al die daarvoor.

BigF 12 november 2024 11:10

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door CUFI (Bericht 10433943)

Als 'ze' hier al duizenden jaren zijn, waarom bereiken we nu dan pas de piek?

Zijn die echt zo traag, uw reptilians?
Waarom was die piek er bv niet al in de middeleeuwen of nog vroeger.

En als ze een miljoen keer beter zijn in stealth dan het leger, hoe weet jij dan dat ze er zijn?
Met alle respect eh Cufi maar iets dat een miljoen keer beter is in stealth dan het leger maar toch door een doorsnee mens als u gekend is, is volgens mij eerder een miljoen keer slechter in stealth dan het leger.

Ze zijn ongrijpbaar, onzichtbaar, laten geen bewijzen na maar toch weet jij dat ze er zijn?
Werden ze in de bijbel vernoemd misschien?

CUFI 12 november 2024 11:14

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door BigF (Bericht 10433945)
Als 'ze' hier al duizenden jaren zijn, waarom bereiken we nu dan pas de piek?

Zijn die echt zo traag, uw reptilians?
Waarom was die piek er bv niet al in de middeleeuwen of nog vroeger.

En als ze een miljoen keer beter zijn in stealth dan het leger, hoe weet jij dan dat ze er zijn?
Met alle respect eh Cufi maar iets dat een miljoen keer beter is in stealth dan het leger maar toch door een doorsnee mens als u gekend is, is volgens mij eerder een miljoen keer slechter in stealth dan het leger.

Ze zijn ongrijpbaar, onzichtbaar, laten geen bewijzen na maar toch weet jij dat ze er zijn?
Werden ze in de bijbel vernoemd misschien?

Omdat de piek nu de antichrist is.
Waar ze de mens buiten zijn geschapen natuur halen.

De piek is waar uw vrije wil gegijzeld wordt en uw updates niet meer te kiezen hebt.

CUFI 12 november 2024 20:30

Ik weet dat ze er zijn, en dat is geen geloof meer. Maar ik weet wel door geloof dat ze reeds bekend zijn en zij staan bekend in de Bijbel als degene die de Nephilim creëerden.
De Wachters in Henoch.

Die zijn dus niet alien, maar al op aarde voor de mens deze "vorm" had. Die doen aan stealth maar hebben al veel moeite ondernomen om niet exposed te worden. Vandaag is het gros nog te wuiven met "complottheorie". Maar de wereldleiders en die organisaties daarboven weten het, ze weten dat er "iets" is en bouwen dat na. Althans, leren er veel van om technologisch vooruit te komen, maar dat wat ons technologisch vooruit stuwt, is niet goedaardig.
Dat heeft een eigen agenda en is niet zomaar de kop ingedrukt met een wereldwijde vloed.

Dus die piek toen is dezelfde piek als die ze nu willen bereiken. De mens als kweekprogramma om eugenetisch beleid te duwen. Die zijn stealth omdat ze kennis genoeg bezitten de mensen er zelf mee op te stoken en ze het over elkaar af te dwingen. Daarom beste mensen, hebt ge dus een Vader nodig die alles beter weet.

Het Oosten 13 november 2024 09:54

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door CUFI (Bericht 10433943)

UFO-hearing.

https://www.youtube.com/watch?v=hLV_DwOrIoY

BigF 13 november 2024 10:12

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door CUFI (Bericht 10433946)
Omdat de piek nu de antichrist is.
Waar ze de mens buiten zijn geschapen natuur halen.

De piek is waar uw vrije wil gegijzeld wordt en uw updates niet meer te kiezen hebt.

En dat is nu??

Niet bv al tijdens de kruistochten waar moord en plunderingen in naam van God gebeurden? Dat was niet "de mens buiten zijn geschapen natuur halen" ofzo?

Of ook niet tijdens het nazi-bewind, waar miljoenen mensen de gaskamers in geduwd werden (vrij wil zei u?)? Dat was ook niet "de mens buiten zijn geschapen natuur halen" misschien?

Wat is er nu meer antichrist aan de samenleving dan toen?
En kom nu niet af met gendergezeik eh? We hebben het hierboven over miljoenen moorden.

Het Oosten 13 november 2024 10:21

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door BigF (Bericht 10434339)
En dat is nu??

Niet bv al tijdens de kruistochten waar moord en plunderingen in naam van God gebeurden? Dat was niet "de mens buiten zijn geschapen natuur halen" ofzo?

Of ook niet tijdens het nazi-bewind, waar miljoenen mensen de gaskamers in geduwd werden (vrij wil zei u?)? Dat was ook niet "de mens buiten zijn geschapen natuur halen" misschien?

En kom nu niet af met gendergezeik eh? We hebben het hierboven over miljoenen moorden.

Hier hebt u zeker een punt. En dan hebben we het nog niet eens over Attila, de Gesel Gods, en zijn Hunnen.

CUFI 13 november 2024 10:29

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door BigF (Bericht 10434339)
En dat is nu??

Neen dit is de enige tijd waar het zich zo precies uitrolt. Nu bij Hitler werd die geest terug zeer actief, maar het is een geest die doorheen de hele geschiedenis opereert en nu dus de mens aan 1 wereldregering met 1 wereldmunt wil onderwerpen.
Dat is nog niet zoveel voorgevallen, he?

CUFI 13 november 2024 10:30

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Het Oosten (Bericht 10434331)

Check eens de ark van het verbond, in relatie tot deze tijd.
De strijd in de hemelen is losgebarsten en gaat pieken op de aarde.

Het Oosten 13 november 2024 10:34

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door CUFI (Bericht 10434348)
Neen dit is de enige tijd waar het zich zo precies uitrolt. Nu bij Hitler werd die geest terug zeer actief, maar het is een geest die doorheen de hele geschiedenis opereert en nu dus de mens aan 1 wereldregering met 1 wereldmunt wil onderwerpen.

U antropomorfiseert de dingen. Wat zou nu uw Duivel of eventuele demons met al die macht over mensen kunnen aanvangen? Niet veel. Niets eigenlijk.

CUFI 13 november 2024 10:58

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Het Oosten (Bericht 10434352)
U antropomorfiseert de dingen. Wat zou nu uw Duivel of eventuele demons met al die macht over mensen kunnen aanvangen? Niet veel. Niets eigenlijk.

Wat zegt u nu? Kijk eens hoeveel terrein deze al won?

Even terug over de ark des verbonds:
Citaat:

De granieten sarcofaag in de "Koningskamer" van de Grote Piramide van Gizeh is inderdaad een interessant object en speelt een belangrijke rol in speculaties over de piramide en haar mogelijk gebruik. Deze sarcofaag heeft de volgende afmetingen:

Lengte: ongeveer 2,29 meter
Breedte: ongeveer 0,98 meter
Hoogte: ongeveer 1,18 meter

De Ark des Verbonds heeft, zoals eerder genoemd, een afmeting van ongeveer 1,1 meter lang, 0,67 meter breed en 0,67 meter hoog (op basis van de bijbelse beschrijving). Dit betekent dat de Ark technisch gezien in de sarcofaag zou passen, omdat de sarcofaag breder en langer is dan de Ark.
En ze hebben die eens nagebouwd volgens de Bijbel, en ze is even effectief als de Ark van Noah. Ze hebben dat project zelfs moeten staken. In Ethopië worden de wachters van de ark blind en gaan ze vroegtijdig dood. Ook daar is het in graniet verpakt.

Het Oosten 13 november 2024 11:26

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door CUFI (Bericht 10434373)
Wat zegt u nu? Kijk eens hoeveel terrein deze al won?

Even terug over de ark des verbonds:

En ze hebben die eens nagebouwd volgens de Bijbel, en ze is even effectief als de Ark van Noah. Ze hebben dat project zelfs moeten staken. In Ethopië worden de wachters van de ark blind en gaan ze vroegtijdig dood. Ook daar is het in graniet verpakt.

Nog maar de vraag of de echte ark daar staat in Ethiopië.

BigF 13 november 2024 12:10

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door CUFI (Bericht 10434348)

Eén wereldregering en één wereldmunt?
Nee, dat is inderdaad nog niet voorgevallen nee.
En als ik zo rondkijk zijn we daar nu ook verder van verwijderd dan ooit tevoren.

Als dat de voorwaarde is (1 wereldregering en 1 wereldmunt) gaan uw reptilians zich ook nog wel een tijdje koest moeten houden vrees ik.

jogo 13 november 2024 13:51

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door CUFI (Bericht 10434373)

De granieten sarcofaag in de "Koningskamer" van de Grote Piramide van Gizeh is inderdaad een interessant object en speelt een belangrijke rol in speculaties over de piramide en haar mogelijk gebruik. Deze sarcofaag heeft de volgende afmetingen:

Lengte: ongeveer 2,29 meter
Breedte: ongeveer 0,98 meter
Hoogte: ongeveer 1,18 me

Ongeveer ongeveer maten in cm ,kunt ge niet wat preciezer zijn, de courante nauwkeurigheid is 1/1000mm voor dat soort replica.Vandaar dat het niet werkt naar behoren.

Pol Dolf 13 november 2024 16:11

CUFI 13 november 2024 19:36

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door jogo (Bericht 10434423)
Ongeveer ongeveer maten in cm ,kunt ge niet wat preciezer zijn, de courante nauwkeurigheid is 1/1000mm voor dat soort replica.Vandaar dat het niet werkt naar behoren.

Ik bedoel dat ze de ark des verbonds eens nagemaakt hebben op basis van de Bijbel en ze effectief werkte.

Men specule1ert dat Mozes die ark meenam uit Egypte en ze in de piramide van Gizeh stond. Maar de ark werkt echt en veroorzaakt tot op vandaag radiatieziekte.

CUFI 13 november 2024 19:37

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Het Oosten (Bericht 10434391)
Nog maar de vraag of de echte ark daar staat in Ethiopië.

Ze worden identiek ziek zoals de Bijbel beschrijft er ziek van te worden.

CUFI 13 november 2024 19:41

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door BigF (Bericht 10434398)
Eén wereldregering en één wereldmunt?
Nee, dat is inderdaad nog niet voorgevallen nee.
En als ik zo rondkijk zijn we daar nu ook verder van verwijderd dan ooit tevoren.

Als dat de voorwaarde is (1 wereldregering en 1 wereldmunt) gaan uw reptilians zich ook nog wel een tijdje koest moeten houden vrees ik.

Dat is al wel voorgevallen, voor de vloed en ge had nog Nimrod. De toren van Babel.

Het Oosten 14 november 2024 09:18

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Knuts (Bericht 10409138)
:lol:

Je weet toch dat dit forum een goeie zoekfunctie heeft.
Een voorbeeld uit vele:

Neen, uiteraard zeg je dat niet. Hoe zou het ook kunnen.
Tenslotte, alhoewel er vele voorbeelden van zijn (dat beweerde jij althans), is er nog nooit één implant effectief onderzocht. Heel vreemd.

Een opvallend patroon, zowaar. :roll:

Misschien wachten we beter totdat je eens met iets concreets afkomt.
Nu is het echt belachelijk aan het worden.

(Ik besef ineens dat de moderatie de draad naar koetjes en kalfjes heeft verplaatst. Een correcte beslissing, alvast.)

Ik denk dat de moderatie zich wat beter moet informeren. En u ook. In plaats van UAP-kwestie weg te zetten als een niemandalletje. U denkt toch niet dat het US-Congres al die hoorzittingen gaat organiseren voor de grap.

https://www.youtube.com/watch?v=hLV_DwOrIoY

BigF 14 november 2024 09:18

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door CUFI (Bericht 10434600)
Dat is al wel voorgevallen, voor de vloed en ge had nog Nimrod. De toren van Babel.

Ik had het over de echte wereld. Geen fictie.

CUFI 14 november 2024 12:59

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door BigF (Bericht 10434761)
Ik had het over de echte wereld. Geen fictie.

The Matrix is ni echt. De rode draad doorheen diverse culturen wereldwijd wel.

BigF 14 november 2024 13:55

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door jogo (Bericht 10434423)

Graniet bewerken met een nauwkeurigheid van 1/1000mm?

BigF 14 november 2024 13:56

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door CUFI (Bericht 10434883)
The Matrix is ni echt. De rode draad doorheen diverse culturen wereldwijd wel.

Nee, toch niet.

Doorheen culturen wereldwijd lopen bv goden als rode draad. Die zijn niet echt.
Draken kom je ook regelmatig tegen. Ook al even echt als goden.

Het is niet omdat een bepaalde cultuur iets vermeld dat het ook echt is eh?

Het Oosten 14 november 2024 14:49

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door BigF (Bericht 10434909)
Nee, toch niet.

Maar ook niet dat het per se onwaar is allemaal. Neem nu die 'draken' . Het kan heel goed zijn dat de eerste mensen nog een of andere type dinosaurus hebben gekend. De wetenschap komt er steeds meer achter dat de alleerste mensen al véél vroeger hebben geleefd dan tot nu toe werd aangenomen. In een tijd waar de laatste dinausaurussen van een bepaald type hier en daar nog rondliepen. En dat deze herinneringen nog bleven voortleven in mythen, volksverhalen, en afbeeldingen.

"Marokkaanse mensenfossielen die opmerkelijk veel lijken op die van ons, blijken een stuk ouder dan gedacht. De oermensen leefden zo’n 315 duizend jaar geleden en zijn de oudste representanten van onze eigen soort Homo sapiens ooit gevonden. Daarmee zet de vondst het idee dat Oost-Afrika de wieg van de mensheid is op losse schroeven.

Het Oosten 14 november 2024 15:22

Congresman Tim Burchett na de UFO-hearing.

https://www.youtube.com/watch?v=Vzyn6mGAHZk

CUFI 14 november 2024 20:16

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door BigF (Bericht 10434909)
Nee, toch niet.

Ben je daar zeker van of neem je uzelf weer als referentie? ;)
https://en.m.wikipedia.org/wiki/List_of_flood_myths

Voor mij is wat in steen geschreven is veel echter dan wat deze tijd zwart op wit zet.

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:41.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be