Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Maatschappij en samenleving (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=10)
-   -   Noordstation is terug een station. (https://forum.politics.be/showthread.php?t=248568)

Mambo 19 mei 2019 00:01

Ik vind maggie dik oké.

Hypochonder 19 mei 2019 05:59

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Gipsy (Bericht 9018743)
Het is in ieder geval geen controversiële figuur zoals Francken en ze is er in geslaagd met overleg het Noordstation proper te krijgen. Francken zoekt altijd de provocatie maar geen constructief overleg.

Het valt op dat De Block de laatste tijd de harde tante op migratie gaat spelen: ontruimen van het N station en plots beginnen pleiten voor push backs daar waar ze daar vroeger nooit over piepten en alles op zijn beloop laten.

De verkiezingen zijn in aantocht, het VB scoort hoog in de laatste peilingen en plots hoor je dergelijke geluiden...

metten 20 mei 2019 08:15

Als Theo de boel wou opkuisen was er tegenstand van de gutmensch, ngo's, en vanuit de baronniën. Als Maggie de boel opkuist zijn gutmenschen, ngo's en Brusselse politiekers in geen velden of wegen te zien, of die negatieve commentaar spuien.

Anna List 20 mei 2019 09:08

het blijft een gemiste kans.

men had goederenwagons moeten laten aanrijden in het noordstation.

Universalia 20 mei 2019 21:08

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Bobke (Bericht 9017107)
Waarom moest dat zolang duren?

Dat vraag ik mij ook al een hele tijd af. :?

Universalia 20 mei 2019 21:14

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Hypochonder (Bericht 9019010)
Het valt op dat De Block de laatste tijd de harde tante op migratie gaat spelen: ontruimen van het N station en plots beginnen pleiten voor push backs daar waar ze daar vroeger nooit over piepten en alles op zijn beloop laten.

De verkiezingen zijn in aantocht, het VB scoort hoog in de laatste peilingen en plots hoor je dergelijke geluiden...

Voor de verkiezingen hé en een harde tante is het zeker niet, integendeel, ze verlegt gewoon het probleem naar asielcentra. :roll:

Bij een echte 'harde tante' stonden die al allemaal terug thuis (thuislanden) maar dat zal indruisen tegen bepaalde overeenkomsten binnen de EU.

Mambo 20 mei 2019 22:52

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Universalia (Bericht 9020487)
Voor de verkiezingen hé en een harde tante is het zeker niet, integendeel, ze verlegt gewoon het probleem naar asielcentra. :roll:

Bij een echte 'harde tante' stonden die al allemaal terug thuis (thuislanden) maar dat zal indruisen tegen bepaalde overeenkomsten binnen de EU.


Dat zijn weer andere problemen.
De straten opkuisen, het tuig van de richel gehaald.
Ze doet het he?

Skobelev 21 mei 2019 05:20

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Mambo (Bericht 9018959)
Ik vind maggie dik oké.

Dat mag, elk zijn zin, er zijn inderdaad mannen die daar op vallen. Ik behoor daar totaal niet bij. ;-)

Eyjafjallajökull 21 mei 2019 09:01

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Mambo (Bericht 9020543)
Dat zijn weer andere problemen.
De straten opkuisen, het tuig van de richel gehaald.
Ze doet het he?

Wedden dat het volgende week in Noord weer vol ligt ?

marie daenen 21 mei 2019 09:02

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door metten (Bericht 9019749)
Als Theo de boel wou opkuisen was er tegenstand van de gutmensch, ngo's, en vanuit de baronniën. Als Maggie de boel opkuist zijn gutmenschen, ngo's en Brusselse politiekers in geen velden of wegen te zien, of die negatieve commentaar spuien.

Dat is la Belgique... Opkuisen die boel...

Lof der Zotheid 21 mei 2019 10:03

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Skobelev (Bericht 9020570)
Dat mag, elk zijn zin, er zijn inderdaad mannen die daar op vallen. Ik behoor daar totaal niet bij. ;-)

Hij bedoelde: "ik vind Maggie dik, ok?"

TV-verslaafde 21 mei 2019 10:20

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Eyjafjallajökull (Bericht 9020712)
Wedden dat het volgende week in Noord weer vol ligt ?

2.

TV-verslaafde 21 mei 2019 10:35

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door marie daenen (Bericht 9020713)
Dat is la Belgique... Opkuisen die boel...

Dat La Belgique een sjoemel merk is, dat is al lang geweten. Maar heeft dat ook niet te maken met het volk dat er in woont? Het etablissement speelt altijd vals, je kan dat tegen hen gebruiken... Het is zoals een slang, die komt ook altijd met verleidelijke voorstellen waar je later spijt van gaat hebben. Je moet dus twijfel zaaien als de slang teveel afkomt met bullshit verhaaltjes van hier tot in Tokio... Dan eet de slang misschien wel zijn eigen staart.

Hammer of Justice...

Anna List 21 mei 2019 10:36

elke dag één goederentrein, meer is daar niet nodig.

Xenophon 21 mei 2019 11:36

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Anna List (Bericht 9020840)
elke dag één goederentrein, meer is daar niet nodig.

:D

Anna List 21 mei 2019 12:09

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Xenophon (Bericht 9020930)
:D

:p

Bad Attila 21 mei 2019 13:04

Vandaag was het Maximiliaanpark bijna leeg, zeker in vergelijking met een paar maanden geleden...

Anna List 21 mei 2019 13:05

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Bad Attila (Bericht 9021025)
Vandaag was het Maximiliaanpark bijna leeg, zeker in vergelijking met een paar maanden geleden...

waar zijn ze naartoe mss? want één ding is zeker, gerepatrieerd zijn ze niet hé.

Bad Attila 21 mei 2019 13:07

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Anna List (Bericht 9021026)
waar zijn ze naartoe mss? want één ding is zeker, gerepatrieerd zijn ze niet hé.

Hoe zou ik dat weten? :?

Zucht 21 mei 2019 16:34

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Anna List (Bericht 9020840)
elke dag één goederentrein, meer is daar niet nodig.

Maggie's ijzeren weg.


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:50.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be