Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Forummer van de week (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=169)
-   -   Kim is de derde forummer van de week (https://forum.politics.be/showthread.php?t=89597)

Pluche 18 mei 2007 02:55

Kim is de derde forummer van de week
 
Praetorian heeft beslist dat Kim de derde forumster van de week is, voor deze sessie gelden dezelfde regels als voor de 'echte' sessies met de politiekers. ,Er wordt met respect voor Kim gepost of er kunnen banpunten vallen.
(PS het topic van linkse vogel is ongeldig omdat ik als uitvinder van dit forumonderdeel probeer alles in goed banen te leiden)

lombas 18 mei 2007 07:09

Vind jij september ook zo'n leuke maand, Kim?

Kim 18 mei 2007 07:24

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door lombas (Bericht 2667680)
Vind jij september ook zo'n leuke maand, Kim?

Sinds kort wel... vooral medio september.

Pluche 18 mei 2007 08:00

Kim ben je er trots op Antwerpenaar te zijn?

largo_w 18 mei 2007 09:34

Waarom België, kim?

Pluche 18 mei 2007 09:57

We vragen het aan elke forummer van de week dus ook aan u Kim, post eens een foto van uw gezicht als je wil.

Zwartengeel 18 mei 2007 10:00

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Pluche (Bericht 2667907)
We vragen het aan elke forummer van de week dus ook aan u Kim, post eens een foto van uw gezicht als je wil.

Klik eens op haar avatar.

Pluche 18 mei 2007 11:14

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Zwartengeel (Bericht 2667914)
Klik eens op haar avatar.

ha ja rechtsvanboven wel een onderbelichte foto en wel wat klein, maar Kim heeft precies een mooi gezicht.

StevenNr1 18 mei 2007 11:22

Vanwaar uw naam?

Dronkoers 18 mei 2007 11:26

Kim, als ik enkele posts van u lees, heb ik zo het gevoel dat gij toch wel heel veel weet van Antwerpen, ooit al eens gedacht om gids te worden ofzo?

Firestone 18 mei 2007 11:32

Een voor de hand liggende vraag, Kim: heb je politieke ambities, en zo ja, dewelke?

Kim 18 mei 2007 13:18

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Pluche (Bericht 2667725)
Kim ben je er trots op Antwerpenaar te zijn?

Ik woon en leef zeer graag in Antwerpen. Ik ben hier geboren en Antwerpen is echt "thuiskomen" voor mij. Ik ben best wel trots om Antwerpenaar te zijn maar het neemt geen extreme vormen aan. ;)

Kim 18 mei 2007 13:37

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door largo_w (Bericht 2667864)
Waarom België, kim?

Ik heb het Belgicisme niet van thuis uit meegekregen. Mijn ouders zijn altijd zeer neutraal geweest i.v.m. het communautaire. Toen ik op 16-jarige leeftijd geselecteerd werd om deel te nemen aan "expeditie Europa" en ik me in het gezelschap bevond van Brusselaars, Walen, Duitstaligen en Vlamingen, merkte ik op dat die diversiteit eigenlijk wel een zekere charme had (even zeer simplistisch uitgedrukt). Naderhand begon ik me meer te interesseren voor de communautaire discussies in België. Ik kocht boeken over de Vlaamse Beweging, de geschiedenis van België etc. (tot zover mijn korte inleiding).

De idee om te splitsen heeft me nooit aangesproken. Kan je daaruit concluderen dat ik een emotionele Belgicist ben? Nee, de argumenten om te splitsen overtuigen me gewoonweg niet. Het is een zeer makkelijke oplossing en voor vele Vlaams-nationalisten emotioneel ook de enige oplossing maar m.i. zijn er meerdere mogelijkheden waaronder bv. een goed uitgebouwd federalisme. Ik wil de solidariteit met Wallonië niet verbreken, ik maak geen onderscheid tussen een Vlaming, een Waal, een Brusselaar of een Duitstalige. We maken deel uit van eenzelfde "kader" en ik ben van mening dat het mogelijk is om dat "kader" goed te besturen.

We kunnen zoveel meer bereiken door een goede samenwerking, waarom de boel dan opblazen?

Kim 18 mei 2007 13:39

1 Bijlage(n)
Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Pluche (Bericht 2667907)
We vragen het aan elke forummer van de week dus ook aan u Kim, post eens een foto van uw gezicht als je wil.

Omdat je het zo lief vraagt...

Zeer recente foto (webcam). En sorry dat ik niet lach of zo, maar ik vind het nogal idioot om naar mezelf te lachen. ;)

En wee degene die kritiek heeft op die foto! :twisted:

Kim 18 mei 2007 13:43

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door StevenNr1 (Bericht 2668093)
Vanwaar uw naam?

Dat moet je aan mijn ouders vragen... ;)

Waarom mijn voornaam op dit forum? Ik had vroeger een andere nickname (je bent jong en je wil eens gek uit de hoek komen) maar uiteindelijk toch maar beslist om me niet te "verbergen" achter een nickname, vandaar.

Ik had ook mijn volledige naam kunnen gebruiken, maar dan is je privacy echt wel héél snel verdwenen.

Kim 18 mei 2007 13:48

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Dronkoers (Bericht 2668100)
Kim, als ik enkele posts van u lees, heb ik zo het gevoel dat gij toch wel heel veel weet van Antwerpen, ooit al eens gedacht om gids te worden ofzo?

Ik ben geboren en getogen in Antwerpen maar ik heb geen ambitie om gids te worden. :)

Voodoo Child 18 mei 2007 13:48

Jij was toch vroeger lid van bub, nu ben je b-plus.
Waarom de overstap en waarom is er zulke verdeeldheid in het belgicistische kamp ?

lomeanor 18 mei 2007 13:50

Beste Kim,

Je bent nu voor een sterk federaal uitgebouwd België. Toch heb je een verleden bij een unitaire partij.

Hoe was je in contact gekomen met de BUB? Was je er van in het begin bij? Hoe heb je ze leren kennen?

Dacht je toen dat je federale standpunt te verzoenen was met het unitarisme van de BUB of was je toen zelf unitaristisch gezind en ben je nu van mening veranderd?

Ben je actief lid van B-plus? Zo ja, wat doe je daar dan allemaal?

Groeten,
Lomeanor.

Percalion 18 mei 2007 13:52

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Kim (Bericht 2668473)
Dat moet je aan mijn ouders vragen... ;)

Waarom mijn voornaam op dit forum? Ik had vroeger een andere nickname (je bent jong en je wil eens gek uit de hoek komen) maar uiteindelijk toch maar beslist om me niet te "verbergen" achter een nickname, vandaar.

Ik had ook mijn volledige naam kunnen gebruiken, maar dan is je privacy echt wel héél snel verdwenen.

En dus zet je maar de URL van je persoonlijke site in je onderschrift :D

Percalion 18 mei 2007 13:52

Vind je Lombas 'n toffe? Neen hé?


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:18.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be