Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Buitenland (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=65)
-   -   Europa ligt maar beter wakker van Tunesië (https://forum.politics.be/showthread.php?t=241944)

Universalia 10 januari 2018 19:22

Europa ligt maar beter wakker van Tunesië
 
Europa ligt maar beter wakker van Tunesië

Citaat:

Januari is al jaren een woelige maand in Tunesië, ditmaal gooit een nieuw budgetplan van de regering olie op het vuur. Europa kan de situatie maar beter op de voet volgen, want veel jongeren denken eraan te emigreren.
Citaat:

Volgens schokkende cijfers van het academisch onderzoeksproject Arab Barometer denkt liefst de helft van de Tunesische jongeren tussen 18 en 24 jaar erover te emigreren. Ook Europa kan dus maar beter de situatie op de voet volgen.
Hou ze buiten zou ik zeggen we hebben al problemen genoeg met inwijkelingen, bootjesvluchtelingen, sans papiers, illegalen in de EU.

Grenzen dicht punt :|

Gipsy 10 januari 2018 21:27

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Universalia (Bericht 8620087)
Europa ligt maar beter wakker van Tunesië





Hou ze buiten zou ik zeggen we hebben al problemen genoeg met inwijkelingen, bootjesvluchtelingen, sans papiers, illegalen in de EU.

Grenzen dicht punt :|

Als ze komen om te werken waarom niet? Tunesiërs zijn doorgaans harde werkers en eerlijk. Ik heb jarenlang een Tunesische kuisvrouw gehad en haar man als tuinier. Eerlijk als goud wat niet altijd van Vlaamse kuisvrouwen kan gezegd worden. Ze maakten wel hun beklag tegen mij dat hun kinderen teveel de Westerse kant opgingen.

Skobelev 11 januari 2018 07:49

Om te werken mogen ze komen, als ze maar 's avonds en in 't weekend weer naar huis gaan.

Hypochonder 11 januari 2018 07:54

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Gipsy (Bericht 8620179)
Als ze komen om te werken waarom niet? Tunesiërs zijn doorgaans harde werkers en eerlijk. Ik heb jarenlang een Tunesische kuisvrouw gehad en haar man als tuinier. Eerlijk als goud wat niet altijd van Vlaamse kuisvrouwen kan gezegd worden. Ze maakten wel hun beklag tegen mij dat hun kinderen teveel de Westerse kant opgingen.

Dus omdat uw Tunesische kuisvrouw en haar man eerlijk en hardwerkend waren zijn alle Tunesiërs eerlijk en hardwerkend?

Hypochonder 11 januari 2018 07:56

Feit is dat we in Europa totaal geen behoefte meer hebben aan een nieuwe invasie van gelukszoekers die naar hier komen omdat het in hun land een zootje is. Europa moet blijven akkoorden sluiten, desnoods met de duivel, om dergelijke mensenmassa's tegen te houden op het continent waar ze vandaan komen.

Universalia 11 januari 2018 09:02

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Hypochonder (Bericht 8620276)
Feit is dat we in Europa totaal geen behoefte meer hebben aan een nieuwe invasie van gelukszoekers die naar hier komen omdat het in hun land een zootje is. Europa moet blijven akkoorden sluiten, desnoods met de duivel, om dergelijke mensenmassa's tegen te houden op het continent waar ze vandaan komen.

Dat denk ik er ook van want zo kunnen ze allemaal wel een maniertje vinden om de EU te komen overspoelen als men daar geen paal en perk aan gaat stellen en gedaan maakt met die landverhuizers/landverraders.

Maar zoals ik in een ander draadje al liet vallen ...

België herziet samenwerking met Congo

Europa ligt maar beter wakker van Tunesië

Rechtbank beveelt vrijlating Soedanese man

Wat kan je daar uit afleiden?

'Wir schaffen das!' Wij blijven ze tot vervelens toe uitnodigen.

:roll:

Mindset 11 januari 2018 09:02

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Gipsy (Bericht 8620179)
Als ze komen om te werken waarom niet? Tunesiërs zijn doorgaans harde werkers en eerlijk. Ik heb jarenlang een Tunesische kuisvrouw gehad en haar man als tuinier. Eerlijk als goud wat niet altijd van Vlaamse kuisvrouwen kan gezegd worden. Ze maakten wel hun beklag tegen mij dat hun kinderen teveel de Westerse kant opgingen.

Quel amalgame...

Gipsy 11 januari 2018 12:09

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Hypochonder (Bericht 8620274)
Dus omdat uw Tunesische kuisvrouw en haar man eerlijk en hardwerkend waren zijn alle Tunesiërs eerlijk en hardwerkend?

Doorgaans hebben ze wel een andere mentaliteit dan de Algerijnen en Marokkanen ja.


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:29.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be