Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Binnenland (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=13)
-   -   De derby van ‘t Stad De Wever - Almaci (https://forum.politics.be/showthread.php?t=229779)

4x10E6 13 maart 2016 08:37

De derby van ‘t Stad De Wever - Almaci
 
Straks kissebissen Meyrem Almaci, uitdaagster, en Bart De Dewever, belaagd en titelvoerend sjerpdrager, over de oorlogsvluchtelingen en over het miljarden tekort in de Belgische begroting.

Meyrem versus Bart. Tot voor kort zou geen mens (foendies met weelderige bossen baard- en schaamharen niet te na gesproken) geld durven zetten op Meyrem. De tijden zijn echter krachtig veranderd. Bart is slechts een schim van zijn oude zelf. John Crombez gaf hem een maand geleden al toekemuil. Dat Bart entourage hem in de steek laat is een publiek geheim. Sarah Smeyers werd net geen penningmeesteres, Nadia Sminate verkaste naar Londerzeel, Liesbeth Homans waant zich koningin – weliswaar van het debat. En dan is er nog Jan Jambon en Theo Francken. Jan is op zoek naar Salah en Theo wil vluchtelingen in gesloten centra intiem fouilleren. We vergeten doelbewust de staatssecretaris tegen fiscale fraude (Elke Sleurs) te vermelden. Doch Barts achillespees is Johan Van Overtvelt. Johan gaat door een moeilijke periode sinds hij de warme knusse redactielokalen van Trends inruilde voor de koude harde toren van Financiën. Johan doet het niet goed en dat raakt Bart diep.

Meyrem heeft ook kopzorgen waardoor ze amper de tijd heeft om zich voor te bereiden op het sjakossengevecht met Bart (Bart durft wel een Louis Vuitton handtasje aan zijn ranke polsen laten bengelen). Meyrem heeft wat ‘issues’ met Kristof Calvo, een voormalige spits die geen passen geeft maar wel goals wil maken. Meyrem heeft ook wat onverwerkt verleden met de Armeense genocide. Gelukkig kan Meyrem een koppel charmes in de arena gooien.

’t Stad en zondagmorgen televisie kijkend België kijken uit naar de derby om dan snel over te schakelen naar Standard-Mechelen. In samenwerking met politics.be opent het onderzoekcentrum van het post-flamingante tijdperk de voorbeschouwingen van deze niet te missen match en krijt het voorgemelde gerenommeerde centrum de lijnen voor de nabeschouwingen. De spelbal wordt geschonken door de firma Peeters-Beke.

Les jeux sont faits / de spellen zijn gemaakt.


tim arbitert

Bobke 13 maart 2016 08:54

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door 4x10E6 (Bericht 8025292)
.. binnen 2 uren weten we het .. u kijk' toch ook ?

Natuurlijk.
Almaci slaat altijd nagels met koppen.

4x10E6 13 maart 2016 08:57

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Bobke (Bericht 8025301)
Natuurlijk.
Almaci slaat altijd nagels met koppen.

.. ook fan ?

reservespeler 13 maart 2016 08:58

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door 4x10E6 (Bericht 8025292)
.. binnen 2 uren weten we het .. u kijk' toch ook ?

Ik denk niet dat ik zal kijken Emiel.

reservespeler 13 maart 2016 08:59

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door 4x10E6 (Bericht 8025303)
.. ik betwijfel of het haar helpen zal .. maar ik hoop het .. samen met u ?

Waarom hoopt u dat?
U hoopt dus niet op een fair debat? Genoteerd.

4x10E6 13 maart 2016 08:59

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door ;802305
Zeker want Unizo is haar baas.

.. reken maar dat timmermans en van eetvelt een skylodge hebben gereserveerd .. n'importe .. zij incasseren ..

4x10E6 13 maart 2016 09:00

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door reservespeler (Bericht 8025309)
Waarom hoopt u dat?
U hoopt dus niet op een fair debat? Genoteerd.

.. opdat het debat fair zou zijn moet rekening gehouden met meyrems handicap .. zij torst kilos meer mee ..

Jakko 13 maart 2016 09:05

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door !ongelooflijk! (Bericht 8025297)
Als Tim arbitert vertrekt Almaci dan toch al met een voorsprong van 5-0.


Ik weet dat niet. Bart stelt zijn eisen, wil de VRT hem nog uitnodigen.


4x10E6 13 maart 2016 09:08

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Jakko (Bericht 8025318)
Ik weet dat niet. Bart stelt zijn eisen, wil de VRT hem nog uitnodigen.

.. bart wil een plat waterke .. wanneer hij water met broebelkes hoort/ruikt/ziet krijgt hij een grand mal .. meyrem .. ge hebt dat niet van mij gehoord hé maaske ..


recommended by Q

4x10E6 13 maart 2016 09:12

.. spannend ..

4x10E6 13 maart 2016 09:16

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door reservespeler (Bericht 8025307)
Ik denk niet dat ik zal kijken Emiel.

.. ik moet met het kenniscentum van post-flamingantisme gaan buffelen straks .. kan u voor mij verslag uitbrengen van het verloop van de shock & awe manoeuvers ..

reservespeler 13 maart 2016 09:23

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door 4x10E6 (Bericht 8025312)
.. opdat het debat fair zou zijn moet rekening gehouden met meyrems handicap .. zij torst kilos meer mee ..

Ze kan, net zoals Bart deed, regimen.

4x10E6 13 maart 2016 09:27

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door reservespeler (Bericht 8025333)
Ze kan, net zoals Bart deed, regimen.

.. meneer, ik had het over meyrem intellectuele overwicht .. regimen is daar buiten de kwestie ..

4x10E6 13 maart 2016 09:29

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Jakko (Bericht 8025338)
Zij steken de handen uit de mouwen. Alles zit tegen. Of Merkel dan maar?

CD&V-ministers deden hun job, maar N-VA-ministers treuzelen

.. meyrem kan proberen het debat staatssecretaris tegen fiscale fraude te sturen .. van treuzelen is bij Elke Sleurs allang geen sprake meer .. Elke moest voor inkomsten zorgen ..

reservespeler 13 maart 2016 09:29

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door 4x10E6 (Bericht 8025341)
.. meneer, ik had het over meyrem intellectuele overwicht .. regimen is daar buiten de kwestie ..

Intellectueel overwicht, :lol::lol::lol::lol::lol::lol: eens goed lachen en terug naar de orde van de dag.

4x10E6 13 maart 2016 09:30

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door reservespeler (Bericht 8025345)
Intellectueel overwicht, :lol::lol::lol::lol::lol::lol: eens goed lachen en terug naar de orde van de dag.

.. meneer, berbère is een gesjeesde doctoraal student .. meyrem niet ..

reservespeler 13 maart 2016 09:30

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door 4x10E6 (Bericht 8025343)
.. meyrem kan proberen het debat staatssecretaris tegen fiscale fraude te sturen .. van treuzelen is bij Elke Sleurs allang geen sprake meer ..

Mijne hond probeert ook constant. Soms heeft hij geluk.

4x10E6 13 maart 2016 09:34

.. bon ik moet de baan op met het kenniscentrum voor het post-flamingantisme .. meyrem maaske .. vlaanderen verwacht dat zijn zonen en dochters hun plicht doen .. een finale tip .. 't is in 't Engels .. op berbère heeft deze toverspreuk hetzelfde effect als simsalabim .. probeer het te onthouden .. schrijf het desnoods in de palm van uw hand ..




reservespeler 13 maart 2016 09:36

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door 4x10E6 (Bericht 8025351)
.. meneer, berbère is een gesjeesde doctoraal student .. meyrem niet ..

Sterk, en daarom moet het debat niet eerlijk verlopen?

Goed bezig!

reservespeler 13 maart 2016 09:36

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door 4x10E6 (Bericht 8025355)
.. en u laat dat toe dat hij soms geluk ervaart bij u ..

Niet bij mij!


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:16.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be