Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Filip de Man (Vlaams Belang) - 15 tot 21 januari (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=139)
-   -   VB-ers en fatsoen. Blijkbaar een moeilijke oefening. (https://forum.politics.be/showthread.php?t=76252)

Pietje 17 januari 2007 21:38

VB-ers en fatsoen. Blijkbaar een moeilijke oefening.
 
Wat vind meneer De Man van dergelijke uitspraak, komende van een notoir VB-aanhanger ???

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door deryz (Bericht 2346133)
voor een meerderheid van de Vlamingen zal een Belg van Marrokaanse origine geen Belg zijn maar een "makkak", zo is het;-)


Vorenus 17 januari 2007 21:40

Freedom of speech (iets dat ze bij links niet kennen)

Filip De Man 17 januari 2007 21:41

Dat hij beter moet leren schrijven: er moeten twee k's in Marokkaan.

Pietje 17 januari 2007 21:44

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Filip De Man (Bericht 2346269)
Dat hij beter moet leren schrijven: er moeten twee k's in Marokkaan.

Ik doelde eerder op de "inhoud" van de uitspraak.

Vorenus 17 januari 2007 21:44

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Filip De Man (Bericht 2346269)
Dat hij beter moet leren schrijven: er moeten twee k's in Marokkaan.

:rofl: :rofl: :rofl: :rofl: :rofl: :rofl: :rofl:

PAJOT 17 januari 2007 21:45

Ik zou het persoonlijk niet schrijven maar iedereen heeft het recht om vrij zijn mening te uiten. Ik betwijfel trouwens of die deryz geen verdoken linkse is.

deryz 17 januari 2007 21:49

ah het gaat over mij?
allereerst sorry voor die flagrante fout
ten tweede geldt er nog steeds een vrije meningsuiting,
onze patrick noemde allochtonen overigens ooit eens "snotAPEN", maar dat weet Pietje niet

Kay_ 17 januari 2007 21:50

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Filip De Man (Bericht 2346269)
Dat hij beter moet leren schrijven: er moeten twee k's in Marokkaan.


U moest bokser worden, u ontwijkt beter dan Muhammed Ali:roll:

deryz 17 januari 2007 21:50

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Pietje (Bericht 2346262)
Wat vind meneer De Man van dergelijke uitspraak, komende van een notoir VB-aanhanger ???

waar haalt u het in feite van dat ik een notoir VB aanhanger bent, u weet juist niets van mij..

Pietje 17 januari 2007 21:52

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Filip De Man (Bericht 2346269)
Dat hij beter moet leren schrijven: er moeten twee k's in Marokkaan.

Gezien je schampere opmerking, mogen we er dus vanuitgaan dat je absoluut geen probleem hebt met die uitspraak ???

deryz 17 januari 2007 21:54

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Pietje (Bericht 2346319)
Gezien je schampere opmerking, mogen we er dus vanuitgaan dat je absoluut geen probleem hebt met die uitspraak ???

Neen, uiteraard???? Vrijheid van meningsuiting??? Daar bent u niet zo voor hé???

maar ondertussen elke Vlaams-gezinde zelf maar uitmaken voor fascist en racist...

Heftruck 17 januari 2007 21:58

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Hellfigger (Bericht 2346264)
Freedom of speech (iets dat ze bij links niet kennen)

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door PAJOT (Bericht 2346290)
Ik zou het persoonlijk niet schrijven maar iedereen heeft het recht om vrij zijn mening te uiten. Ik betwijfel trouwens of die deryz geen verdoken linkse is.

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door deryz (Bericht 2346307)
ah het gaat over mij?
allereerst sorry voor die flagrante fout
ten tweede geldt er nog steeds een vrije meningsuiting,
onze patrick noemde allochtonen overigens ooit eens "snotAPEN", maar dat weet Pietje niet

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door deryz (Bericht 2346332)
Neen, uiteraard???? Vrijheid van meningsuiting??? Daar bent u niet zo voor hé???

maar ondertussen elke Vlaams-gezinde zelf maar uitmaken voor fascist en racist...

Aha, dé befaamde vrijheid van meningsuiting die de leden van het Vlaams Belang zo graag als schild gebruiken tegen inhoudelijke vragen. Welnu, de vrije meningsuiting staat hier niet te vraag, echter wel de inhoud van een bepaalde mening.

Vorenus 17 januari 2007 21:59

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Heftruck (Bericht 2346346)
Aha, dé befaamde vrijheid van meningsuiting die de leden van het Vlaams Belang zo graag als schild gebruiken tegen inhoudelijke vragen. De vrije meningsuiting staat hier niet te vraag, echter wel de inhoud van die mening.


Awel met 2 k's

deryz 17 januari 2007 22:01

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Heftruck (Bericht 2346346)
Aha, dé befaamde vrijheid van meningsuiting die de leden van het Vlaams Belang zo graag als schild gebruiken tegen inhoudelijke vragen. Welnu, de vrije meningsuiting staat hier niet te vraag, echter wel de inhoud van een bepaalde mening.

ik had het woord "makkak" speciaal gebruikt omdat ik op voorhand wist dat ons Pietje hier bijna een erectie van zou krijgen ;-)

wanneer iemand van SPA echter spreekt over APEN dan mag dat wel voor Pietje8O

Heftruck 17 januari 2007 22:02

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Filip De Man (Bericht 2346269)
Dat hij beter moet leren schrijven: er moeten twee k's in Marokkaan.

Speciaal voor jou, Filip, heb ik gebruik gemaakt van mijn hypergeavanceerde spellingscorrector!

Citaat:

Voor een meerderheid van de Vlamingen zal een Belg van Marokkaanse origine geen Belg zijn maar een "makkak", zo is het. ;-)
Zou je nu eens to the point kunnen antwoorden?

Heftruck 17 januari 2007 22:03

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door deryz (Bericht 2346363)
ik had het woord "makkak" speciaal gebruikt omdat ik op voorhand wist dat ons Pietje hier bijna een erectie van zou krijgen ;-)

wanneer iemand van SPA echter spreekt over APEN dan mag dat wel voor Pietje8O

Dat is in deze discussie niet relevant.

deryz 17 januari 2007 22:04

Vrijheid van meningsuiting is de vrijheid van burgers om hun overtuigingen kenbaar te maken, zonder voor vervolging door de staat te hoeven vrezen.

Vrijheid van meningsuiting wordt vaak beschouwd als een integraal concept in democratieën. De vrijheid om zonder angst voor vervolging je mening te kunnen uiten staat expliciet vermeld in de Universele Verklaring van de Rechten van de Mens.

een concept dat linkse partijen niet zo goed vinden blijkbaar?

PAJOT 17 januari 2007 22:05

ik begrijp trouwens niet goed wat er zo beledigend aan is aan het woord "makkak". Wie herinnert zich niet uit z'n jeugd die negers die rondgingen met die grote bollen ? Dat riepen wij ook dat de 'makkak' daar was en die mens had daar toch niets op tegen.

Pietje 17 januari 2007 22:06

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Filip De Man (Bericht 2346269)
Dat hij beter moet leren schrijven: er moeten twee k's in Marokkaan.

Meneer De Man, ik had graag nog je mening gekend over de inhoud van die uitspraak.

Heftruck 17 januari 2007 22:06

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door deryz (Bericht 2346377)
Vrijheid van meningsuiting is de vrijheid van burgers om hun overtuigingen kenbaar te maken, zonder voor vervolging door de staat te hoeven vrezen.

Vrijheid van meningsuiting wordt vaak beschouwd als een integraal concept in democratieën. De vrijheid om zonder angst voor vervolging je mening te kunnen uiten staat expliciet vermeld in de Universele Verklaring van de Rechten van de Mens.

een concept dat linkse partijen niet zo goed vinden blijkbaar?

Serieus, dat is hier niet de discussie. Bijzonder vriendelijk dat je probeert lastige vragen te saboteren zodat Filip niet hoeft te antwoorden.


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:44.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be