Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Onrust en terrorisme in Europa (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=223)
-   -   Twee van de gevaarlijkste Belgische vrouwen ontsnapt ... (https://forum.politics.be/showthread.php?t=250730)

Universalia 8 november 2019 23:12

Twee van de gevaarlijkste Belgische vrouwen ontsnapt ...
 
Getraind voor terreur en nu weer op de loop.

En dan verwacht men dat wij die met open armen gaan ontvangen in ons land, yeah right. :roll:

p.s.

Kaoutar Bioui (32) riep op Facebook ooit op om Vlaams Belanger Filip Dewinter te doden.

Als het nu voor sommigen nog niet duidelijk genoeg is dat wij die niet meer moeten binnenhalen dan begrijp ik het ook niet meer.

In mijn geval steek ik het dan even handig op 'brain damage' want die mensen, zij die ze willen terughalen, begrijp ik niet.

Vlad 9 november 2019 06:35

Hoofddoeken verbieden en gezocht-posters ophangen in heel Europa.

Hypochonder 9 november 2019 06:51

Gewoon een premie op hun hoofd zetten.

Levend: €5000
Dood: €15.000

reservespeler 9 november 2019 07:15

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Hypochonder (Bericht 9162209)
Gewoon een premie op hun hoofd zetten.

Levend: €5000
Dood: €15.000

Levend 500 euro
Dood 500.000 euro.

Zal een beter effect hebben.

Universalia 9 november 2019 11:06

Terug naar de cowboy tijd?


Svennies 11 november 2019 01:17

En mocht er buiten het gerechtelijke apparaat nog iemand twijfelen aan de islamitische madammen en hun bedoelingen....

Citaat:

“We zullen jullie afslachten”: Britse journalist sprak met kinderen en geradicaliseerde moeders in berucht Syrisch vluchtelingenkamp
Pak ze maar terug binnen jongens...:roll::roll::roll:

https://www.hln.be/nieuws/buitenland...kamp~a0615197/

Universalia 11 november 2019 10:05

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Svennies (Bericht 9164081)
En mocht er buiten het gerechtelijke apparaat nog iemand twijfelen aan de islamitische madammen en hun bedoelingen....



Pak ze maar terug binnen jongens...:roll::roll::roll:

https://www.hln.be/nieuws/buitenland...kamp~a0615197/

* En toch zijn er nog steeds mensen die twijfelen.

Begrijpe wie begrijpe kan. :|

daiwa 11 november 2019 16:11

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Universalia (Bericht 9164176)
* En toch zijn er nog steeds mensen die twijfelen.

Begrijpe wie begrijpe kan. :|

Vrijwel niemand begrijpt dat.

Universalia 11 november 2019 19:40

Mocht er ook maar iemand zich afvragen hoe dat allemaal werkt ziçe volgende:

Twee Belgen aangehouden in onderzoek naar financieren IS.

En dat zullen zeker de enigen niet zijn? :|

Universalia 20 november 2019 19:32

Waren zij al niet eerder gaan 'lopen'?

Twee van gevaarlijkste Belgische vrouwen ontsnapt uit Koerdisch gevangenenkamp

Meeste mensen die het bericht volgden op TV/ander nieuws en waar je een praatje met slaat begrijpen er niets meer van hoe dat allemaal zomaar kan dat de IS vrouwen het zo gemakkelijk op een lopen kunnen zetten.

"Follow the money!" een regel die je dikwijls ziet verschijnen in de eerste de beste crimi/politie serie die op tv speelt.

Citaat:

Het probleem van Belgische IS'ers die in Syrië zijn ontsnapt, deint uit. Er blijken ook twee Antwerpse vrouwen opnieuw op de loop die werden getraind om aanslagen te plegen.

Dadeemelee 20 november 2019 19:34

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Universalia (Bericht 9162118)
Getraind voor terreur en nu weer op de loop.

En dan verwacht men dat wij die met open armen gaan ontvangen in ons land, yeah right. :roll:

p.s.

Kaoutar Bioui (32) riep op Facebook ooit op om Vlaams Belanger Filip Dewinter te doden.

Als het nu voor sommigen nog niet duidelijk genoeg is dat wij die niet meer moeten binnenhalen dan begrijp ik het ook niet meer.

In mijn geval steek ik het dan even handig op 'brain damage' want die mensen, zij die ze willen terughalen, begrijp ik niet.

Dank u Erdogan. :|

Universalia 20 november 2019 20:14

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Dadeemelee (Bericht 9173033)
Dank u Erdogan. :|

Die zal er inderdaad wel voor iets tussen zitten misschien?

daiwa 20 november 2019 22:37

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Universalia (Bericht 9173031)
Waren zij al niet eerder gaan 'lopen'?

Twee van gevaarlijkste Belgische vrouwen ontsnapt uit Koerdisch gevangenenkamp

Meeste mensen die het bericht volgden op TV/ander nieuws en waar je een praatje met slaat begrijpen er niets meer van hoe dat allemaal zomaar kan dat de IS vrouwen het zo gemakkelijk op een lopen kunnen zetten.

"Follow the money!" een regel die je dikwijls ziet verschijnen in de eerste de beste crimi/politie serie die op tv speelt.

Hopelijk krijgt dat islamitisch krapuul een jaar of 20 wegens illegaal verblijf in Turkije.

Universalia 20 november 2019 22:58

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door daiwa (Bericht 9173241)
Hopelijk krijgt dat islamitisch krapuul een jaar of 20 wegens illegaal verblijf in Turkije.

Een nieuwsuitzending 'leerde' dat men ze koste wat kost terug naar België wil halen daar men ze blijft beschouwen als Belgische burgers.

Dat laatste is 'begrijpe wie begrijpe kan'

Ik begrijp nog steeds niet dat men die mensen die België verlaten om in één of ander land zich aan te sluiten bij de één of andere terroristische groepering niet direct de Belgische Nationaliteit kwijtspelen.

Dat moet men mij eens proberen uit te leggen met- of zonder tekeningetje erbij. :|

In België wacht ze dacht ik 5 jaar cel waar ze naar alle waarschijnlijkheid als ze het op een janken zetten dat zij niet bij hun kleintjes kunnen zijn er niet veel zullen moeten van uitdoen.

daiwa 21 november 2019 01:39

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Universalia (Bericht 9173263)
Een nieuwsuitzending 'leerde' dat men ze koste wat kost terug naar België wil halen daar men ze blijft beschouwen als Belgische burgers.

Dat laatste is 'begrijpe wie begrijpe kan'

Ik begrijp nog steeds niet dat men die mensen die België verlaten om in één of ander land zich aan te sluiten bij de één of andere terroristische groepering niet direct de Belgische Nationaliteit kwijtspelen.

Dat moet men mij eens proberen uit te leggen met- of zonder tekeningetje erbij. :|

In België wacht ze dacht ik 5 jaar cel waar ze naar alle waarschijnlijkheid als ze het op een janken zetten dat zij niet bij hun kleintjes kunnen zijn er niet veel zullen moeten van uitdoen.

Lang zal dat uitschot inderdaad niet zitten.
Vrouwen worden hier zowieso minder hard gestraft plus dat ze nog kinderen hebben. Dat is voor het gerecht al genoeg om ze niet lang vast te zetten.
De diensten van het OCMW kijken al uit naar een gepaste woning en de RVA is al aan 't kijken of ze recht hebben op stempelgeld.

Universalia 21 november 2019 06:06

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door daiwa (Bericht 9173308)
Lang zal dat uitschot inderdaad niet zitten.
Vrouwen worden hier zowieso minder hard gestraft plus dat ze nog kinderen hebben. Dat is voor het gerecht al genoeg om ze niet lang vast te zetten.
De diensten van het OCMW kijken al uit naar een gepaste woning en de RVA is al aan 't kijken of ze recht hebben op stempelgeld.

6 kinderen en die weten goed genoeg dat de rechtbank in ons land te bleu is om gewoon effectief 20 jaar te geven, dus zullen zij snel terug op vrije voeten zijn.

Hoe het daarna verder zal aflopen dat valt dan af te wachten. 8O

Precies wel gemakkelijk ,om daar te gaan lopen waarschijnlijk with a little help from some friends.

p.s.

Belgische staat moet IS-strijdsters en hun 6 kinderen repatriëren. (die moet denk ik dat er voor velen onder ons teveel aan 'IS')

Vranckx is daar precies ook vrij gemakkelijk bij geraakt?

Met de hulp van, Child Focus misschien???? 8O

Hoe het allemaal verder zal aflopen?????

Vette Pois(s)on 21 november 2019 07:08

binnenkort in de betere ocmw woning

Universalia 21 november 2019 07:29

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Vette Pois(s)on (Bericht 9173344)
binnenkort in de betere ocmw woning

Dat zit er wel aan te komen inderdaad. :|

averechts 21 november 2019 10:01

Moest het niet zo intriest zijn , men zou haast van de stoel vallen van het lachen.
Kunnen ze die terroristen niet allemaal samen op een guur , onbewoond eiland afzetten met een bouwpakket voor een huis , veestapel , zaadpakket enz.
Ze zullen het zo druk hebben met te overleven dat ze geen zin meer hebben in terrorisme en de bewaking valt onder de NAVO.
Iedereen tevreden ?

Svennies 21 november 2019 22:00

Allee vooruit,de volgende zal ook al weer op de terugweg zijn...

Citaat:

Kasmi bleef de terreurgroep trouw tot aan de laatste gevechten in het Syrische stadje Baghouz, waar hij in maart gesneuveld zou zijn. Zijn overlijden werd echter nooit officieel bevestigd. In het proces tegen Sharia4Belgium werd hij in Antwerpen destijds veroordeeld tot vijftien jaar cel.

Marzkioui, die twee kinderen met hem heeft, viel na de val van Baghouz in handen van de Koerdische militie SDF. In maart 2019 kregen de Belgische veiligheidsdiensten informatie dat ze zich in het Koerdische kamp Al-Hol bevond. Uit zeer recente informatie blijkt nu dat ze uit het kamp gevlucht is met haar kinderen en op weg zou zijn naar België.
https://www.hln.be/nieuws/buitenland...lgie~a707cf62/


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:54.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be