Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Godsdienst en levensovertuiging (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=111)
-   -   De duivel, hij bestaat. (https://forum.politics.be/showthread.php?t=256490)

harriechristus 31 maart 2021 08:40

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door @lpha (Bericht 9643504)
Ik vermoed de tweede optie.
Anders moet je nog een andere eigenschap aan God toedichten: Oneindige Onnozelheid om zelf je concurrent te scheppen ...

Zonder concurrent heeft God niks te doen.
En het is ook gebaseerd op de dialectische logica dat alles zijn eigen schaduw, zijn eigen negativiteit produceert.
En in de Bijbel overigens omgekeerd dat de duisternis er eerder was vóór dat God het licht schiep.
Dus zou de duivel ook omgekeerd God hebben geschapen, zoals ook de Logica met Niets begint.
Niets IS.

harriechristus 31 maart 2021 08:47

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door CUFI (Bericht 9643700)
Ik genas reeds van covid

Dan heb je geboft.
Citaat:

en als ze ons niet zouden opsluiten behouden we de natuurlijke groepsimmuniteit.
Daar heb ik nog niet van gehoord.
Citaat:

Dit is geen ebola he.
Wat is het verschil?
Citaat:

Dood gaan we toch, ...
De meeste mensen willen liefst zo lang en gezond mogelijk leven.
Die onverschilligheid is niet werkelijk gemeend.
Deze komt voort uit ergernis.
Citaat:

het is beter in het leven pharmakia te weigeren dan het vlees de geest laten vergiftigen.
Ik vermoed eerder dat jouw geest zelf wat giftig is.
En dat je spoken ziet waar ze niet zijn.
Dit omdat jouw Jezus het heeft verloren van de moderne tijd.

CUFI 31 maart 2021 08:51

Ja wij hier ook en dan zijn we beter af zonder vaccins.
En zijn we fout? Dan leren we dat wel zelf zonder mensenmoordenaars die het komen inlepelen.

harriechristus 31 maart 2021 09:11

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door CUFI (Bericht 9643713)
Ja wij hier ook en dan zijn we beter af zonder vaccins.
En zijn we fout? Dan leren we dat wel zelf zonder mensenmoordenaars die het komen inlepelen.

Zonder vaccins zullen we een hoop ellende en zelf de ondergang van de wereld tegemoet kunnen gaan.

Grote oorzaak van de virussen zijn volgens het Partij van de Dieren (in Nederland) de megastallen waar vele dieren opeengehoopt moeten leven.
Daar zijn al vaak ziekten uitgebroken.
En verder ook de vernietiging van de natuur en het normale en gezonde leefklimaat van de dieren.
Van de dieren springt het dan over naar de mensen.
Als ik het goed heb en me goed herinner is dat met de corona in China gebeurd.

CUFI 7 april 2021 15:07



harriechristus 8 april 2021 09:53

Dus niet de duivel bestaat, maar de duivelin.

Dit dan volgens jouw God, die de vrouwen haat, hoewel hij de vrouw zelf geschapen heeft.

Maar zijn haatgevoelens en racisme jegens haar dat ze als Godin gelijkwaardig was en vaak zelfs veel meer als het om de Liefde gaat, heeft Hem haar doen vermoorden.

Vele vrouwen zelfs, zoals zijn eigen moeder die Sofia was, en dan Eva als minderwaardig te beschouwen en later Asjera, maar nog later heeft Hij dan Maria, de vrouw van Jozef geneukt.
Voor zijn eigen maagdelijke dochter is de geilaard tenslotte bezweken haar als maagd te verkrachten.

Door de katholieken is zij tenslotte als heilige Moeder van God in de hemel opgenomen, maar nog kan God haar niet als gelijkwaardig en eigen vrouw naast zich verdragen.....maar de Geest van de moderne tijd en mijn harriechritus bijbel zal de ware Liefde brengen in plaats van de haat.


CUFI 18 april 2021 09:35

RIP DMX
https://m.youtube.com/watch?v=W7c0Z6P82hI

harriechristus 21 april 2021 10:13

Ja de duivel bestaat, zelfs in een drie-eenheid.





Openbaring 20:10

Openbaring 20:10 En de duivel, die hen verleidde, werd geworpen in den poel des vuurs en sulfers, alwaar het beest en de valse profeet zijn; en zij zullen gepijnigd worden dag en nacht in alle eeuwigheid.

Ze zullen branden in hun eigen hel.

Mattheus 7:1 Oordeelt niet, opdat gij niet geoordeeld wordt. 2 Want met welk oordeel gij oordeelt, zult gij geoordeeld worden; en met welke mate gij meet, zal u wedergemeten worden.

CUFI 21 april 2021 11:03

John 3:16 For God so loved the world, that he gave his only begotten Son, that whosoever believeth in him should not perish, but have everlasting life.

Want alzo lief heeft God de wereld gehad, dat Hij Zijn eniggeboren Zoon gegeven heeft, opdat een iegelijk die in Hem gelooft, niet verderve, maar het eeuwige leven hebbe.
Want God heeft Zijn Zoon niet gezonden in de wereld, opdat Hij de wereld veroordelen zou, maar opdat de wereld door Hem zou behouden worden.
Die in Hem gelooft, wordt niet veroordeeld, maar die niet gelooft, is alrede veroordeeld, dewijl hij niet heeft geloofd in den Naam des eniggeboren Zoons van God.
En dit is het oordeel, dat het licht in de wereld gekomen is, en de mensen hebben de duisternis liever gehad dan het licht; want hun werken waren boos.

https://m.youtube.com/watch?v=WBZJJnTbUIQ

harriechristus 21 april 2021 11:20

Duis Jezus houdt alleen van je als je al zijn onzin gelooft, maar anders wordt het eeuwig branden.
Maar als zodanig oordelende zal hij met zijn eigen oordeel zelf voor eeuwig branden, dit bijvoorbeeld omwille van zijn eigen leugen terug te komen, maar nooit heeft gedaan.

Of zoals je zelf reeds zijn: Alleen Jezus.
Dat zal een gezellige boel worden...:lol:

Kortom: als niemand meer op aarde is dan komt Jezus om geheel alleen te zijn.
Jezus houdt alleen van Jezus.
Het absolute narcisme.

harriechristus 21 april 2021 11:22

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door harriechristus (Bericht 9660723)
Ja de duivel bestaat, zelfs in een drie-eenheid.





Openbaring 20:10

Openbaring 20:10 En de duivel, die hen verleidde, werd geworpen in den poel des vuurs en sulfers, alwaar het beest en de valse profeet zijn; en zij zullen gepijnigd worden dag en nacht in alle eeuwigheid.

Ze zullen branden in hun eigen hel.

Mattheus 7:1 Oordeelt niet, opdat gij niet geoordeeld wordt. 2 Want met welk oordeel gij oordeelt, zult gij geoordeeld worden; en met welke mate gij meet, zal u wedergemeten worden.

Nu, voor mij behoeven ze niet eeuwig te branden.
Even met de kont op de hete kachel is voldoende...:lol:
Je zal zien hoe snel zich dan tot de waarheid van mijn atoomtheorie bekeerd hebben....:lol:

harriechristus 21 april 2021 11:26

En voor het eeuwige leven hebben we Jezus helemaal niet nodig, want het eeuwige leven heeft immers geen begin en is er dus altijd al geweest.

CUFI 8 juni 2021 18:53

https://m.youtube.com/watch?v=JbjjCXa93JI

CUFI 8 juni 2021 20:35

Het wordt tijd dat wij godsvrezende mensen de duivel terug onderwijzen en toonbaar stellen.
Zijn ure is gekomen.



harriechristus 9 juni 2021 06:52

Hier is Hij dan, de duivel.



Alleen te overwinnen door Mij, harriechristus als zijn wedergeboorte van de leugen tot de waarheid.

CUFI 11 juni 2021 13:54

The time is now
https://m.youtube.com/watch?v=3VSwEf-F1Nc

alice 11 juni 2021 14:20

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door CUFI (Bericht 9650124)


Uw obsessie met vrouwen en Goden...hoe achterlijk is dit als argument op een discussieforum?

CUFI 11 juni 2021 14:22

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door alice (Bericht 9700422)
Uw obsessie met vrouwen en Goden...hoe achterlijk is dit als argument op een discussieforum?

Ik denk eerder dat uw obsessie naartoe mij in uw weg staat.
Begrijpelijk, mensen als mij komen zonder trigger warning bij feministen.
Ik dank u.

harriechristus 12 juni 2021 07:06

Zoals Jezus al reeds zeide: de ellende zal pas ophouden als de vrouwen ophouden met baren....:lol:

harriechristus 12 juni 2021 07:47

When it comes to Love, the woman is so much better than the man.
But when it comes to Hate, the man is better to kill everyone....:lol:


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:37.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be