Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
Ik heb inderdaad al het één en ander geleerd op het internet. Onderandere de grenzeloze pretentie van een aantal forummers hier, die zichzelf en de anderen proberen wijsmaken dat zij hoge universitaire studies afgelopen hebben alhoewel zij niet het minste of geringste psychologische inzicht hebben over hun eigen geestesgesteldheid.:lol: |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Over het niveau van studies kan men inderdaad liegen, wat mij meer interesseert is welke achtergrond mensen hebben, waar ze echte kennis over hebben. Als je bijvoorbeeld met parcifal discussieert ondervindt je snel dat hij een wetenschappelijke achtergrond heeft, dus ja ik heb sterke vermoedens dat hij niet liegt over zijn achtergrond. Bij jou blijf ik de indruk hebben dat je nergens echt goed van op de hoogte bent... |
Citaat:
Ik merk steeds meer langs alle kanten dat internet feitelijk niet goed is voor heel veel mensen. Ze zijn te goedgelovig of interpreteren te vaak dingen niet zo duidelijk. En het internet staat bomvol met zaken die subtiel genoeg zijn om verkeerde interpretaties van de werkelijkheid te maken. En nu de documentaires lopen van ancient aliens ; zijn nu plots alle legendes, mythes, symbolieke relikwieën en noem maar op gelinkt aan aliens van heel lang geleden. |
Citaat:
Citaat:
Al zijn boeken werden geschreven tussen 1968 en 2001, dus wel een tijdje voor de grote internet-doorbraak.:-) |
Citaat:
Boeiend, onderhoudend, stemt tot nadenken...en daar stopt het ook terug. Tussendoor heeft hij al veel opvolgers. En het gaat pijlsnel omhoog de beweringen van aliens in de oudheid, inclusief alle niet te weerleggen veronderstellingen. Bewijzen hebben ze wel niet, die zou men desnoods kunnen weerleggen. ;-) Je kan trouwens heel veel van hem en anderen op internet terug vinden inmiddels. En op youtube vliegen de ufo's inclusief beeldmateriaal rondom je oren. |
Citaat:
Dat jij de indruk hebt dat ik van toeten noch blazen weet, tja, dat is ook maar een indruk die jij hebt , hé. En vermits jij geen onfeilbaar wezen bent, is die indruk geheel voor jouw rekening. Dat is niet bewezen, en dus niets waard, die indruk van jou.:-) De indruk die IK heb, en die wel degelijk vast te stellen is, is dat jij voortdurend off topic gaat, en op de man speelt inplaats van op de bal, dat je niet één enkel doorslaggevend argument hebt om mij te bewijzen dat er momenteel geen Aliens op aarde verblijven, of dat ze hier geregeld langskomen.:-) |
Citaat:
OMDAT Von Daniken het er over had vorige eeuw ? Of wat ? |
Citaat:
|
Je zal er ook wel een 7 koppige slang op vinden, of reptilians en geesten en bigfoot en allen gefilmd...zo van verre.
|
Wat hebben die oudheid aliens ons tot hiertoe bijgebracht?
Volgens mij kwamen die alleen gans dat eind gevlogen om hier een buitenhuis te zetten. Meestal nogal groot van omvang. En weg waren ze weer? |
Citaat:
En weet je wat ? Als je een rhésus negatief bloedgroep hebt, ben je misschien zelf wel een halve Alien !:lol: Citaat:
|
Citaat:
|
Niburu.... een bende nitwits. Leuk forum wel om wazige filmpjes te checken !
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Jullie beseffen het zelf niet, en kunnen het uiteraard zelf niet toegeven, maar jullie hebben een knee jerk reachtie tegenover deze informatie. Ok, kan ik ergens misschien wel nog inkomen, maar de manier hoe jullie ermee omgaan (belachelijkmakeingen), geeft gewoonweg prijs dat jullie knee jerk gebaseerd is op angst. Angst dat alles wat je gelooft over de realiteit verkeerd is, dat is de basis. We komen in een tijd waarin het verstand meer en meer zal vervangen worden door de taal van het hart. De taal van het hart omvat het gezonde verstand, en een connectie met de grotere realiteit dat er veel meer mogelijk is dat men denkt. De taal van het hart maakt gebruik van intuitie, gevoel, en gezond verstand, en de ratio als een instrument. Niet de ratio als een dictator die je volledig gijzelt zoals sommigen hier. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:10. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be