Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Binnenland (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=13)
-   -   Extreemlinkse Groen-politica misbruikt kinderen voor 'antiracisme' propaganda (https://forum.politics.be/showthread.php?t=237869)

quercus 20 maart 2017 18:54

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Pandareus (Bericht 8408741)
Van Grieken heeft wat hij wou : nog eens in de gazet raken...
Alsof zijn "klacht" ooit door iemand zou ernstig genomen worden...
Een blokker die een klacht wegens aanzetten tot racisme indient is volkomen ongeloofwaardig.
Misschien kan Alex Agnew hier wel een goed satirisch stuk mee maken, Van Grieken die de zwartjes wil beschermen... :lol::lol::lol:

Och, geef toe Panda, wat die Gentsche Kalle met haar idioot filmpje uithaalt toch wel de grenzen van het welvoeglijke ver overschrijdt. Kinderen misbruiken om reclame te maken voor haar poco-geitenwollensokkenwinkel. Ze moest zich schamen! Ik verwacht niet dat dit voor haar veel zal bijdragen tot een positief electoraal resultaat in 2018. Stel je voor dat N-VA op een gelijkaardige onzalige gedachte zou komen om een filmpje te maken met een cast van dergelijke kleien schapen. Je zou nogal stof, dwarrelende pluimen en oorverdovend gekakel meemaken in het linkse "kiekenkot".

koppijn 20 maart 2017 18:55

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Hypochonder (Bericht 8409034)
Dus: als een andere partij uitnodigingen stuurt aan kinderen dan zijn ze bij Groen furieus en als ze zelf kinderen racistische uitspraken laten doen dan is er geen vuiltje aan de lucht... Flinkse hypocrisie blootgelegd voor het oog van de wereld.

Groen is hier heel duidelijk in,MISBRUIK KINDEREN NIET door ze naar Plopsaland te sturen :-(. Maar laat een kind een kind zijn door elkander voor rotte vis uit te schelden:-D. En Unia zag dat het zo goed was :twisted:.

daiwa 20 maart 2017 19:44

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Pandareus (Bericht 8408741)
Een blokker die een klacht wegens aanzetten tot racisme indient is volkomen ongeloofwaardig.
:

En een sos ( Crombez ) die fraude moest bestrijden is wél geloofwaardig? :-D:-D

daiwa 20 maart 2017 19:50

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door koppijn (Bericht 8408959)
"Misbruik kinderen niet": Groen furieus omdat CD&V uitnodigingen voor gezinsdag stuurt naar 6-jarigen
"Je mag een kind niet gebruiken op die manier. Dat gaat in tegen de deontologische code en als zoiets de gewoonte wordt, gaan we gekke toeren op. Dit mag niet nog eens gebeuren", zegt ze fel. "
Effectief we gaan gekke toeren op maar ditmaal door uw partij!
Is dat filmke wel deontologisch verantwoord?
Bijlage 105676
Als je het aan Unia vraagt blijkbaar wel.

Hypocriete groenen vallen door de mand.

zonbron 20 maart 2017 19:59

Extreemlinkse Groen-politica misbruikt kinderen voor 'antiracisme'
 
Kinderachtig...

Another Jack 20 maart 2017 20:09

Homans heeft in deze discussie gelijk.
Mag ook eens...

Pandareus 20 maart 2017 20:23

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door quercus (Bericht 8409048)
Och, geef toe Panda, wat die Gentsche Kalle met haar idioot filmpje uithaalt toch wel de grenzen van het welvoeglijke ver overschrijdt. Kinderen misbruiken om reclame te maken voor haar poco-geitenwollensokkenwinkel. Ze moest zich schamen! Ik verwacht niet dat dit voor haar veel zal bijdragen tot een positief electoraal resultaat in 2018. Stel je voor dat N-VA op een gelijkaardige onzalige gedachte zou komen om een filmpje te maken met een cast van dergelijke kleien schapen. Je zou nogal stof, dwarrelende pluimen en oorverdovend gekakel meemaken in het linkse "kiekenkot".

Laat ons de taken verdelen : jij mag inhakken op de Gentsche Groene Kalle, ik concentreer mij wel op de Gauleiter van de Bruine Horde.

Vrijheideerst 20 maart 2017 20:29

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door koppijn (Bericht 8408974)
Eerder dit: " De massale steun voor zowel N-VA als PS weerspiegelt een "identitaire en conservatieve" reflex. Zo blikt de groene fractieleider in het Europees Parlement, Daniël Cohn-Bendit,"
Maar ondertussen steunen ze wel het meest identitaire en conservatieve reflex op dit ogenblik:

Nou nou.

Wat zal onze kindervriend zeggen als het net door die PS is dat la belgique uiteen valt?

quercus 20 maart 2017 20:48

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Pandareus (Bericht 8409119)
Laat ons de taken verdelen : jij mag inhakken op de Gentsche Groene Kalle, ik concentreer mij wel op de Gauleiter van de Bruine Horde.

Het hangt er maar van af wie volgens jou allemaal van de "de Bruine Horde" deel uitmaakt. Want links heeft een nogal sterke neiging om de draagwijdte ervan heel breed uit te smeren.

Vrijheideerst 20 maart 2017 20:49

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door quercus (Bericht 8409145)
Het hangt er maar van af wie volgens jou allemaal van de "de Bruine Horde" deel uitmaakt. Want links heeft een nogal sterke neiging om de draagwijdte ervan heel breed uit te smeren.

Hij zag dan ook Crombez & Meyrem broodjes smeren.

Alleen jammer dat die laatste met de pindakaas gaan lopen was.

Guinevere 20 maart 2017 22:59

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door De schoofzak (Bericht 8408461)
Het is objectief een feit dat kinderen aangewend werden om te figureren en teksten te debiteren in een filmpje, met louter politieke bedoelingen.

Beeld je in dat het Belang (of de nva) dit zou doen ...

Waar blijft de commentaar van de kinderrechtencommissaris (dien oppertsjeef) ?

.



Ik beeld me dat niet enkel in maar werd er voortdurend mee geconfronteerd op bussen, gigantische reclameborden enz in 't stad. Tegen mijn zin, he.

Boduo 20 maart 2017 23:18

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door De schoofzak (Bericht 8408461)
Het is objectief een feit dat kinderen aangewend werden om te figureren en teksten te debiteren in een filmpje, met louter politieke bedoelingen.

Beeld je in dat het Belang (of de nva) dit zou doen ...

Waar blijft de commentaar van de kinderrechtencommissaris (dien oppertsjeef) ?

.

Een zéér terechte vraag !

zonbron 20 maart 2017 23:38

Ik wens ook antwoord op volgende:

Mag een school/leraar zomaar kindjes meesleuren naar een moskee, aldanniet erkend en zonder enige toestemming van de ouders?

daiwa 21 maart 2017 01:24

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door zonbron (Bericht 8409241)
Ik wens ook antwoord op volgende:

Mag een school/leraar zomaar kindjes meesleuren naar een moskee, aldanniet erkend en zonder enige toestemming van de ouders?

Dat vraag ik mij ook af.

Another Jack 21 maart 2017 07:09

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door zonbron (Bericht 8409241)
Ik wens ook antwoord op volgende:

Mag een school/leraar zomaar kindjes meesleuren naar een moskee, aldanniet erkend en zonder enige toestemming van de ouders?

Er bestaan geen uitstapjes zonder toestemming van de ouders.

Vrijheideerst 21 maart 2017 07:30

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Guinevere (Bericht 8409212)


Ik beeld me dat niet enkel in maar werd er voortdurend mee geconfronteerd op bussen, gigantische reclameborden enz in 't stad. Tegen mijn zin, he.

Kunt u ons eens haarfijn uitleggen wat de gelijkenissen met dit en dat filmpe van Groen zijn?

Hebt u al gereageerd op het feit dat Groen tegen "kindermisbruik" is tenzij ze het zelf doen?

Bent u tegen N-VA om toch maar tegen te zijn ala de "oppositie"?

de vuile muilekoek 21 maart 2017 08:00

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Eyjafjallajökull (Bericht 8408990)
Het niveautje weer :roll:

K'heb 2 gezichten één voor in het publiek en één voor onder mijn nep naam op het forum en dat is mijn uitlaatklep ... t'zou niet te doen zijn anders...:roll: ne mens moet ergens zijn frustratie kunnen storten.. toch ?

geen paniek .... ik weet waar en wanneer .. en trouwens ze mogen het eens lezen wat ander mensen denken over hun dwaas gedoe ...toch?

Jay-P. 21 maart 2017 08:03

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Eyjafjallajökull (Bericht 8408990)
Het niveautje weer :roll:

Is 't van de Schoof zijn kloten?

Vrijheideerst 21 maart 2017 08:15

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Jay-P. (Bericht 8409357)
Is 't van de Schoof zijn kloten?

:rofl:

de vuile muilekoek 21 maart 2017 08:16

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Vrijheideerst (Bericht 8409367)
:rofl:

Godverdomme weer de vrouwen uitlachen ?


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:54.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be