Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Maatschappij en samenleving (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=10)
-   -   Aliens ! Ze bestaan ! (https://forum.politics.be/showthread.php?t=114968)

meneer 1 juli 2013 23:08

Wie stelt zich enige vragen bij het zie van deze video ?http://www.youtube.com/watch?v=1pwuy83-zaM
Ik hoor ze al, de sceptici : da kan ni, fake, fotoshop...:lol:
Goed, bewijs het eens...


Wie is er bezig met duizenden valse video's op het net te zetten ? Dat moet toch een echte samenzwering zijn dan ?!
- de samenzwerings-sceptici : " ah nee, samenzweringen, da kan ni "
-de Alien-sceptici : " toch wel ! Anders valt het niet te verklaren "
-Nee !
-Ja !!
Enz enz :lol:
Jongens, trek eindelijk eens die pellen van jullie ogen ! De Aliens ! Ze zijn er ! Ze bijten bijna !!:lol:

Another Jack 1 juli 2013 23:26

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door meneer (Bericht 6701583)
Wie stelt zich enige vragen bij het zie van deze video ?http://www.youtube.com/watch?v=1pwuy83-zaM
Ik hoor ze al, de sceptici : da kan ni, fake, fotoshop...:lol:
Goed, bewijs het eens...


Wie is er bezig met duizenden valse video's op het net te zetten ? Dat moet toch een echte samenzwering zijn dan ?!
- de samenzwerings-sceptici : " ah nee, samenzweringen, da kan ni "
-de Alien-sceptici : " toch wel ! Anders valt het niet te verklaren "
-Nee !
-Ja !!
Enz enz :lol:
Jongens, trek eindelijk eens die pellen van jullie ogen ! De Aliens ! Ze zijn er ! Ze bijten bijna !!:lol:

Bijna... maar nog niet helemaal.

meneer 1 juli 2013 23:34

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Another Jack (Bericht 6701617)
Bijna... maar nog niet helemaal.

Jij hebt zeker al een beet gekregen, Jack, van een dolle Alien waarschijnlijk !
Maar je weet het niet meer !:lol:

Another Jack 1 juli 2013 23:36

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door meneer (Bericht 6701634)
Jij hebt zeker al een beet gekregen, Jack, van een dolle Alien waarschijnlijk !
Maar je weet het niet meer !:lol:

Nee, dat was ik niet.
Dat was Exodus, recht in zijn shakra's!
Heeft hij hier ooit gepost!
:lol:

meneer 2 juli 2013 22:46

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Another Jack (Bericht 6701641)
Nee, dat was ik niet.
Dat was Exodus, recht in zijn shakra's!
Heeft hij hier ooit gepost!
:lol:

Liegen en roddelen is niet mooi Jack. Dat is iets voor oude viswijven en zatte boeffers. Daar doen wij niet aan mee op dit forum.

Another Jack 2 juli 2013 23:44

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door meneer (Bericht 6703019)
Liegen en roddelen is niet mooi Jack. Dat is iets voor oude viswijven en zatte boeffers. Daar doen wij niet aan mee op dit forum.

Vraag het hem zelf: in zijn "onderste shakra's" nog wel.

Je schaamt je toch niet voor het kolderesk genootschap van denkers waar je je in bevindt??

meneer 3 juli 2013 17:06

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Another Jack (Bericht 6703086)
Vraag het hem zelf: in zijn "onderste shakra's" nog wel.

Je schaamt je toch niet voor het kolderesk genootschap van denkers waar je je in bevindt??

Bemoei je met je eigen " onderste chakra's " Jack, inplaats van hier te komen roddelen over andere forummers en hun vermeende beweringen, meningen of geloven. Waar denk je eigenlijk dat je bent, aan den toog van de boefferskantine, of op koffieklets bij de ouwe viswijvenclub ?:lol:
Uw afgezaagd gelul interesseert mij niet. Vanaf nu antwoord ik jou enkel nog als je inhoudelijk reageert en constructieve bijdrages aan deze draad levert.;-)

parcifal 3 juli 2013 20:04

Hoe is het met jouw onderste chakra's meneer?
Knabbelt daar ook geregeld een alien aan of zeg je 'dakanni'? :)

Je moet daarvoor openstaan he, natuurlijk.

meneer 3 juli 2013 22:02

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door parcifal (Bericht 6704685)
Hoe is het met jouw onderste chakra's meneer?
Knabbelt daar ook geregeld een alien aan of zeg je 'dakanni'? :)

Je moet daarvoor openstaan he, natuurlijk.

:lol: Hierzie daarzie, de parcifal komt ook nog eens wat onzin spuien zie.:lol: Awel, jongen, geen pseudo-wetenschappellijke " bewijzen " voor het niet -bestaan van Aliens & hun bezoeken aan onze planeet meer in stock ?
Dan maar wat meehuilen met de zatlappen aan de toog, de viswijven op de markt en de afgestompte, gehersenspoelde goedgelovigen voor hun TV & diens officiële berichtgeving , maar lekker wat kappen op de mensen die een ietwat ruimer openstaande geest hebben, en verder proberen kijken dan hun neus lang is ?
Je bijdrages zijn volgens mij niet meer waard als hetgeen dagelijks uit mijn " onderste chakra's " komt, en dat ik in de wc dump, je "gevoel voor humor " is nog véél minder waard.
Zou het niet mogelijk zijn dat een Alien uw hersens gestolen heeft, en een rotte aardappel in de plaats daarvan onder uw hersenpan gelegd heeft ? Dat zou verklaren hoe je zo laag gezakt bent.:lol:

Hier bewijs van bezoek van Aliens van de planeet Mars !!!http://www.youtube.com/watch?v=FpvWZOvzums

Ziedet nu sé, ongelovige thomas !:lol:

JBM 4 juli 2013 09:19

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door meneer (Bericht 6704898)
:lol: Hierzie daarzie, de parcifal komt ook nog eens wat onzin spuien zie.:lol: Awel, jongen, geen pseudo-wetenschappellijke " bewijzen " voor het niet -bestaan van Aliens & hun bezoeken aan onze planeet meer in stock ?
Dan maar wat meehuilen met de zatlappen aan de toog, de viswijven op de markt en de afgestompte, gehersenspoelde goedgelovigen voor hun TV & diens officiële berichtgeving , maar lekker wat kappen op de mensen die een ietwat ruimer openstaande geest hebben, en verder proberen kijken dan hun neus lang is ?
Je bijdrages zijn volgens mij niet meer waard als hetgeen dagelijks uit mijn " onderste chakra's " komt, en dat ik in de wc dump, je "gevoel voor humor " is nog véél minder waard.
Zou het niet mogelijk zijn dat een Alien uw hersens gestolen heeft, en een rotte aardappel in de plaats daarvan onder uw hersenpan gelegd heeft ? Dat zou verklaren hoe je zo laag gezakt bent.:lol:

Hier bewijs van bezoek van Aliens van de planeet Mars !!!http://www.youtube.com/watch?v=FpvWZOvzums

Ziedet nu sé, ongelovige thomas !:lol:

Tjiens, als "den andere kant" even iets herhaalt wat door één van de believers hier aanwezig al werd gezegd zijn we ineens viswijven en zatlappen. Gek he.

Another Jack 4 juli 2013 09:23

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door JBM (Bericht 6705220)
Tjiens, als "den andere kant" even iets herhaalt wat door één van de believers hier aanwezig al werd gezegd zijn we ineens viswijven en zatlappen. Gek he.

Ik vind spijtig genoeg het citaat niet meer van Exodus....

parcifal 4 juli 2013 09:38

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Another Jack (Bericht 6705223)
Ik vind spijtig genoeg het citaat niet meer van Exodus....

Het is er een om in te lijsten. ;-)

http://forum.politics.be/showpost.ph...ostcount=17768

Citaat:

Je moet openstaan voor alles, want het is misschien far out voor jou, maar dat wil nog niet zeggen dat het niet kan. Ikzelf heb ook eens een reptielachtig wezen gevoeld dat zich probeerde vast te hechten aan mijn twee onderste chackras. Het was jong, mannelijk, en ik denk "onervaren" omdat het hem niet leek te lukken.
En Pindar had er ook last van blijkbaar :

http://forum.politics.be/showpost.ph...ostcount=17770

Citaat:

Dank je Exodus. Ook ik ben in het verleden aangevallen.Stompen op mijn hartchakra.
Maar als ik dan vraag aan Meneer of hij aan dezelfde kwaal lijdt (uiteindelijk hebben we 2 getuigenissen op een internetforum, dus er MOET wel iets van waar zijn he) dan neemt hij me niet serieus. Pfoe, wie geraakt daar nog wijs uit :?

Meneer zit duidelijk nog in de ontkenningsfase over zijn onderste chakras. ;-)

Another Jack 4 juli 2013 11:44

Meneer?

meneer 4 juli 2013 14:52

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door JBM (Bericht 6705220)
Tjiens, als "den andere kant" even iets herhaalt wat door één van de believers hier aanwezig al werd gezegd zijn we ineens viswijven en zatlappen. Gek he.

W�*�*r heb ik geschreven dat u een zatlap en/of een viswijf bent ? Als u zich tot deze groep rekent is dat geheel voor uw rekening. Als u een minderwaardigheidscomplex hebt heb ik daar alleszins niets mee te maken, en ben ik daarvoor niet verantwoordelijk. ( straf hé ? )
Zet die zwarte ideën van u af, man. Ga beter een pint pakken met Another Jack, da's ne plezante, altijd vol ( flauwe ) grappen en kolder. t'Is een beetje ne rare, die gelooft zelfs niet in Aliens, kun je je dat voorstellen, maar je kunt er wel goed ( groen ) mee lachen ?!
Of ga wat sprot kopen op de vismarkt, dat zit vol Omega 6, da's goed voor u, en er worden daar altijd leuke verhalen verteld, die u zeker zulen bevallen.:-D

meneer 4 juli 2013 14:54

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Another Jack (Bericht 6705223)
Ik vind spijtig genoeg het citaat niet meer van Exodus....

Kijk eens waar de zon nooit schijnt. Misschien heb je het daar verstopt, tussen de kakkerikken.:lol:

JBM 4 juli 2013 14:56

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door meneer (Bericht 6705746)
W�*�*r heb ik geschreven dat u een zatlap en/of een viswijf bent ? Als u zich tot deze groep rekent is dat geheel voor uw rekening. Als u een minderwaardigheidscomplex hebt heb ik daar alleszins niets mee te maken, en ben ik daarvoor niet verantwoordelijk. ( straf hé ? )
Zet die zwarte ideën van u af, man. Ga beter een pint pakken met Another Jack, da's ne plezante, altijd vol ( flauwe ) grappen en kolder. t'Is een beetje ne rare, die gelooft zelfs niet in Aliens, kun je je dat voorstellen, maar je kunt er wel goed ( groen ) mee lachen ?!
Of ga wat sprot kopen op de vismarkt, dat zit vol Omega 6, da's goed voor u, en er worden daar altijd leuke verhalen verteld, die u zeker zulen bevallen.:-D

Ga liever in op Jack en Parcifal in plaats van weer meer van dezelfde arrogante, betweterige flauwekul rond te strooien.

meneer 4 juli 2013 15:01

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door parcifal (Bericht 6705245)
Het is er een om in te lijsten. ;-)

http://forum.politics.be/showpost.ph...ostcount=17768



En Pindar had er ook last van blijkbaar :

http://forum.politics.be/showpost.ph...ostcount=17770



Maar als ik dan vraag aan Meneer of hij aan dezelfde kwaal lijdt (uiteindelijk hebben we 2 getuigenissen op een internetforum, dus er MOET wel iets van waar zijn he) dan neemt hij me niet serieus. Pfoe, wie geraakt daar nog wijs uit :?

Meneer zit duidelijk nog in de ontkenningsfase over zijn onderste chakras. ;-)

Ik heb zo een ervaringen nog nooit meegemaakt, toegegeven. Maar zonder bewijs zeggen dat die twee mannen liegen ? Zo ben ik dan weer niet.
In tegenstelling tot jou, en een paar andere grapjassen hier, die er heilig van overtuigd zijn de wijsheid in pacht te hebben, en een onfeilbaar vermogen te bezitten om te weten , met 100 % zekerheid, wat waar is of niet, wat bestaat en wat niet bestaat....
Jullie doen mij denken aan die katolieke hoogwaardigheidsbekleders, die mensen deden veroordelen omdat ze durfden zeggen dat de aarde niet plat was. Deze onverdraagbare paljassen " wisten " ook alles...
Niks nieuws onder de zon.

Citaat:

Er zijn twee dingen oneindig: het heelal en de menselijke domheid, van de eerste ben ik niet zeker. Albert Einstein

meneer 4 juli 2013 15:03

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Another Jack (Bericht 6705479)
Meneer?

Tja, Jackske, meneer is geen gepensioneerde boeffer. Hij moet soms ook een beetje werken voor zijn bookkes en zijn witte kostuumpjes te kunnen kopen.:-)

meneer 4 juli 2013 15:04

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door JBM (Bericht 6705753)
Ga liever in op Jack en Parcifal in plaats van weer meer van dezelfde arrogante, betweterige flauwekul rond te strooien.

Ga met uw raad op de vismarkt staan. Of nee, of de vlooienmarkt.

Another Jack 4 juli 2013 15:26

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door meneer (Bericht 6705765)
Tja, Jackske, meneer is geen gepensioneerde boeffer. Hij moet soms ook een beetje werken voor zijn bookkes en zijn witte kostuumpjes te kunnen kopen.:-)

Ik heb gehoord dat reptilians verzot zijn op onderste chakra's die verstopt zitten onder witte broeken...


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:29.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be