Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Maatschappij en samenleving (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=10)
-   -   Aliens ! Ze bestaan ! (https://forum.politics.be/showthread.php?t=114968)

parcifal 7 januari 2014 16:14

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door The Bold Revenger (Bericht 6963739)
Of zou hun technologie enkel voor smartphones met Android bedoeld zijn?

Ah, uiteraard is er competitie tussen de Aliens van de iOS, Android, Symbian en Windows-galaxies maar die bug lijkt te werken voor alle systemen.

Misschien is er wel een gemeenschappelijk doel en een soort federatie.... :-P

Descartes Jr 7 januari 2014 16:28

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door The Bold Revenger (Bericht 6963614)
Nu iedereen een smartphone heeft om hen te fotograferen/filmen, zijn ze cameraschuw geworden.

Ik zou het niet geloven. De sites bulken van de filmpjes.

meneer 7 januari 2014 16:39

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Yog Sothoth (Bericht 6963288)
En hier is iets waar jij eens over mag nadenken:

Tiens, diene met zijn belachelijke bijnaam komt ook nog wat zagen...:lol: Yog Sothoth...:lol: Het cosmisch Lovecraft-monster.

meneer 7 januari 2014 16:43

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Micele (Bericht 6963395)
Vraag aan Moderatie: kan dit topiconderwerp niet veranderd worden in volgend onderwerp-titel ?

2 voorstellen:

1. Hier schelden of bashen op alle mogelijke getuigen (van kinderen tot President) die UFO´s en zelfs ALIENS gezien hebben en beschreven hebben ?

Ik vraag me nochtans af wat deze mensen verkeerd doen als ze zeggen en beschrijven zelfs tekenen of foto´s maken wat ze gezien hebben, blijkbaar verdient dat de middeleeuwse (heksen)brandstapel.

2. Hier schelden op alle onderzoekers van journalisten-media (die het gewoon rapporteren), technici tot wetenschappers die al die getuigenissen onderzocht hebben en hun consculsies niet intrekken op druk van de bash-gemeenschap ?

Ik vraag me nochtans af wat deze mensen verkeerd doen... idem hierboven.

Wie weet kan er dan een "Alientopic" gestart worden die tenminste over de inhoud van die getuigenissen en respectievelijke onderzoeken gaat (inhoudelijk dus)... bepaalde cijfers spreken dat 10 tot 20 % van deze UFO/Aliengetuigenissen naargelang case geen verklaring opleverde hoe zeer men het ook onderzocht heeft.

... , neen laat maar dat lijkt wel utopie.

Als afsluiter: :lol:


De fanatieke sceptici hun hardnekkige getrol lijkt inderdaad wel op een heksenjacht...Zou het zijn om zichzelf een hart onder de riem te steken ? Schrik van de waarheid ?

meneer 7 januari 2014 16:49

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door The Bold Revenger (Bericht 6963614)
Nu iedereen een smartphone heeft om hen te fotograferen/filmen, zijn ze cameraschuw geworden.

Filmkes genoeg, hele slimme...https://www.google.fr/#q=ufo+videos+you+tube
Nu, jij en je maat parcifal kunnen natuurlijk altijd zeggen dat ze allemaal fake is...Dat wil dan nog niet zeggen dat jullie gelijk hebben...

The Bold Revenger 7 januari 2014 18:39

Je moet geen hele slimme zijn om te zien dat het aantal UFO-waarnemingen daalt en stijgt afhankelijk van allerlei variabelen die niets met alienactiviteit te maken heeft, en dat de vormen van de schepen verandert met de technologische toestand op aarde zelf. Je moet geen hele slimme zijn om te zien dat meer dan 90% van die filmpjes fake is en de andere 10% perfect verklaarbaar. Ondanks het feit dat er op elke vierkante meter massa's goede camera's en fototoestellen zijn, komt men nog steeds niet verder dan wazige beeldjes en filmpjes, en de laatste jaren eigenaardig genoeg minder dan voorheen.

Ufo's zijn een miljardenbusiness waarmee men goedgelovigen massa's geld uit de zakken schudt. Er bestaan mogelijk of misschien zelfs waarschijnlijk wel buitenaardse intelligente wezens maar ze vliegen niet in sigaren, schotels of lichtjes rond op aarde.

Yog Sothoth 7 januari 2014 18:41

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door meneer (Bericht 6963837)
Tiens, diene met zijn belachelijke bijnaam komt ook nog wat zagen...:lol: Yog Sothoth...:lol: Het cosmisch Lovecraft-monster.

Wat doet mijn bijnaam ertoe?

Sywen 7 januari 2014 18:55

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Micele (Bericht 6963395)

Als afsluiter: :lol:




http://www.demorgen.be/dm/nl/990/Bui...n-Bremen.dhtml


let op het laastste zinnetje.

praha 7 januari 2014 21:21

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door meneer (Bericht 6963037)
Als jij afgeeft op iemand is het OK ?
Maar als iemand anders op JOU afgeeft, is het " ad hominem " ? Hypocrieter kan het niet !

Kan je daar een voorbeeld van geven ?

praha 7 januari 2014 21:24

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Yog Sothoth (Bericht 6963288)
En hier is iets waar jij eens over mag nadenken:

juist ... eentje om over na te denken Pindanoot alvorens je dat nog eens lapt.

btw in jouw geval gaat het wel degelijk om Bozo the Clown als mensen om je lachen

praha 7 januari 2014 21:30

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Micele (Bericht 6963395)
Vraag aan Moderatie: kan dit topiconderwerp niet veranderd worden in volgend onderwerp-titel ?

2 voorstellen:

1. Hier schelden of bashen op alle mogelijke getuigen (van kinderen tot President) die UFO´s en zelfs ALIENS gezien hebben en beschreven hebben ?

Ik vraag me nochtans af wat deze mensen verkeerd doen als ze zeggen en beschrijven zelfs tekenen of foto´s maken wat ze gezien hebben, blijkbaar verdient dat de middeleeuwse (heksen)brandstapel.

2. Hier schelden op alle onderzoekers van journalisten-media (die het gewoon rapporteren), technici tot wetenschappers die al die getuigenissen onderzocht hebben en hun consculsies niet intrekken op druk van de bash-gemeenschap ?

Ik vraag me nochtans af wat deze mensen verkeerd doen... idem hierboven.

Hou je aub niet van den domme Micele... er helemaal niet op gescholden

Citaat:

Wie weet kan er dan een "Alientopic" gestart worden die tenminste over de inhoud van die getuigenissen en respectievelijke onderzoeken gaat (inhoudelijk dus)... bepaalde cijfers spreken dat 10 tot 20 % van deze UFO/Aliengetuigenissen naargelang case geen verklaring opleverde hoe zeer men het ook onderzocht heeft.

... , neen laat maar dat lijkt wel utopie.
Dát is inderdaad een utopie daar de aanbrengers van die zogenaamde getuigen dat absoluut niet wensen
Het verleden heeft dat meermaals bewezen

praha 7 januari 2014 21:41

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door exodus (Bericht 6963409)
Ex defensie minister van Canada Paul Heyler over aliens en UFO's. Het mooie stuk uit zijn betoog is dat hij zegt dat aliens bekommerd zijn over het gebruik van atoombommen. Het universum is één groot verbonden geheel, en wat hier gebeurt affecteert de ganse kosmos. Intelligente man die Heyler. Hoedje af voor deze mensen die de ganse wereld meer bewust maken van het bestaan van aliens en UFO's. Het komt meer en meer aan de oppervlakte, het is een kwestie van tijd.

http://www.niburu.nl/et/5623-4-buite...uizenden-jaren

mmm inderdaad een zéér intelligente persoon om statements te maken die hij helemaal niet kan hard maken.

Allez vertel me eens exodus .... hoe weet ie dat in feite dat ze ons al duizenden jaren zouden bezoeken ?

meneer 8 januari 2014 00:13

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door The Bold Revenger (Bericht 6964061)
Je moet geen hele slimme zijn om te zien dat het aantal UFO-waarnemingen daalt en stijgt afhankelijk van allerlei variabelen die niets met alienactiviteit te maken heeft, en dat de vormen van de schepen verandert met de technologische toestand op aarde zelf. Je moet geen hele slimme zijn om te zien dat meer dan 90% van die filmpjes fake is en de andere 10% perfect verklaarbaar. Ondanks het feit dat er op elke vierkante meter massa's goede camera's en fototoestellen zijn, komt men nog steeds niet verder dan wazige beeldjes en filmpjes, en de laatste jaren eigenaardig genoeg minder dan voorheen.

Ufo's zijn een miljardenbusiness waarmee men goedgelovigen massa's geld uit de zakken schudt. Er bestaan mogelijk of misschien zelfs waarschijnlijk wel buitenaardse intelligente wezens maar ze vliegen niet in sigaren, schotels of lichtjes rond op aarde.

Nog nooit gene rotte euro betaald voor UFO's of Aliens...Waar h�*�*l je het dat dat mij ( ons ) veel zou kosten ?
En euh...die Aliens, denk je dat die gaan poseren voor jou als je daar komt aanwandelen met uw onnozel Smartphoontje in uw handjes ? :lol:
Natuurlijk zijn die beelden wazig, het is altijd van ver weg, en die tuigen suizen ontzettend snel voorbij. Da zijn geen 2 CV-kes hé !:lol:

meneer 8 januari 2014 00:14

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Yog Sothoth (Bericht 6964064)
Wat doet mijn bijnaam ertoe?

Die reflecteert uw persoonlijkheid.
Misschien ben je wel zo een monster als in de verhalen van Lovecraft ? Of even zot als die schrijver ?:-)

meneer 8 januari 2014 00:17

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door praha (Bericht 6964323)
Kan je daar een voorbeeld van geven ?

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door praha Bekijk bericht

hihi
Michael Hesemann is ofwél een zeer goedgelovige naïeveling ( en dus een barslecht journalist ) ófwel een pathologische leugenaar-kontdraaier.

Hoelang geleden is het nu ook alweer alweer vooraleer hij na vele jaren kronkelen toegaf dat de de film Alien Autopsy uit 1990 een vervalsing bleek ?
Men wist dat al van in '95 maar pas op 05/04/2006 gaf Santilli toe dat het om een 'reconstructie' ging en op 03/05/2006 kwam uiteindelijk de statement van Hesemann dat hij bij zijn pietje genomen was máár niettemin moest er toch wat van aan zijn.

Typisch voor een charlatan/fantast ... blijven doorgaan tot je tegen de lamp loopt ( rechtszaak jan 2013 ) ... en weer verder kronkelen.

Ik weet het niet hoor Micele .... maar voor mij heeft alles wat zo'n sujet ( resp. John E. Mack, Roger K. Leir, etc ) daarover schrijft generlei betekenis.
Er is al geen fysisch bewijs en al er wel is heeft een fameus kleurtje gekregen.
Hier doe je niks als die journalist zwart maken en beledigen, zonder bewijs uiteraard. Gewoon kwaadaardige roddel, een nijdig viswijf waardig.

meneer 8 januari 2014 00:19

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door praha (Bericht 6964355)
mmm inderdaad een zéér intelligente persoon om statements te maken die hij helemaal niet kan hard maken.

Allez vertel me eens exodus .... hoe weet ie dat in feite dat ze ons al duizenden jaren zouden bezoeken ?

Hij heeft toch al voorsprong op jou : hij is intelligent.:-)
Jij niet voor zover ik uit je postings kan opmaken en jij kan je beweringen ook nooit hard maken.

praha 8 januari 2014 00:36

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door meneer (Bericht 6964587)
Hier doe je niks als die journalist zwart maken en beledigen, zonder bewijs uiteraard. Gewoon kwaadaardige roddel, een nijdig viswijf waardig.

Je bent dus duidelijk niet goed bekend met de betekenis van het woord noch bekend met die persoon

praha 8 januari 2014 00:38

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door meneer (Bericht 6964589)
Hij heeft toch al voorsprong op jou : hij is intelligent.:-)
Jij niet voor zover ik uit je postings kan opmaken en jij kan je beweringen ook nooit hard maken.

zou me verbazen ... ik maak nauwelijks of geen statements

Jij daarentegen ...

The Bold Revenger 8 januari 2014 00:52

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door meneer (Bericht 6964582)
Nog nooit gene rotte euro betaald voor UFO's of Aliens...Waar h�*�*l je het dat dat mij ( ons ) veel zou kosten ?

Die alienskwatch is een miljardenbusiness. Er zijn goedgelovigen die wat photoshop van bedriegers op internet geloven, en er zijn de nog goedgelovigeren, die en masse boeken, filmpjes, enz. kopen van bedriegers.

GandalftheGrey 8 januari 2014 08:22

Die vermeende buitenaardse UFO's blijven onwaarschijnlijk tot het tegendeel met harde feiten, en dus wetenschappelijk, aangetoond wordt.
Tot dat moment heeft het geen enkele zin daarover te gaan speculeren, verre van bevestigende conclusies te gaan trekken.


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:43.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be