Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Jürgen Verstrepen (Lijst Dedecker) - 5 tot 11 februari (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=145)
-   -   Jurgen Verstrepen ruilt de partij Vlaams Belang voor de Lijst Dedecker (https://forum.politics.be/showthread.php?t=87950)

duveltje382 17 april 2007 13:05

Jurgen Verstrepen ruilt de partij Vlaams Belang voor de Lijst Dedecker
 
Tja Jurgen dan toch overgelopen hé?:roll:
Waarom Jurgen?

Anna List 17 april 2007 13:07

awel Jurgen,

succes !

als dit is wat nodig is om tot een Forza Flandria te komen, het zij zo. een moedige want risicovolle stap ...

mijn stem heb je voorlopig niet meer, maar ik wens je alle succes in de toekomst

bruggen bouwen is moeilijker dan ze afbreken (ik hoop dat de VB partijtop en alle VB leden dat ook inzien).

houzee !
Anna

system 17 april 2007 13:38

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Anna List (Bericht 2612540)
awel Jurgen,

succes !

als dit is wat nodig is om tot een Forza Flandria te komen, het zij zo. een moedige want risicovolle stap ...

mijn stem heb je voorlopig niet meer, maar ik wens je alle succes in de toekomst

bruggen bouwen is moeilijker dan ze afbreken (ik hoop dat de VB partijtop en alle VB leden dat ook inzien).

houzee !
Anna

'Houzee !', wat is me dat nu weer voor een archaïsche uitdrukking.
Daar hoort ook nog een overjaarse vendelzwaaier bij en dan is het plaatje compleet.

Randa 17 april 2007 13:41

zo risicovol is die overstap ook weer niet, hij zit nog tot 2009 in het vlaams parlement, dus tot dan zit hij goed,
als hij nu zijn mandaat eens terug gaf aan de partij waarvan hij het gekregen heeft, dan zou ik overwegen van voor hem te stemmen,
maar nu, neen, nog in geen honderd jaar

Anna List 17 april 2007 14:02

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door system (Bericht 2612614)
'Houzee !', wat is me dat nu weer voor een archaïsche uitdrukking.
Daar hoort ook nog een overjaarse vendelzwaaier bij en dan is het plaatje compleet.


ach, ongekend is onbemind zeker...verruim je taalgebruik, -kennis en -gevoel een beetje ... wat mij betreft hoort het bij een barokke ietwat bombastische stijl die ik wel grappig vind want idd een beetje tegen de tijdsgeest ... een kleine frivole taalkundige revolte als het ware ... waarvan ik ook niet verwacht dat zomaar iedereen ze doorheeft, laat staan apprecieert hoor, desalniettemin,

houzee ! ;-)

(als in 'hou standvastig koers', dat 'je schuit niet vergaat', 'het ga je goed' ... dat genre)

Anna
:-P

ilfalco 17 april 2007 14:23

verstrepen is helemaal geen vlaams-ntaionalist. Ik heb van hem op zijn webstek nog geen zinnig standpunt gelezen. En kritiek? enkel kritiek op echte vlaams-nationalisten.

Voor de rest engesl taalgebruik, gekokketeer met multicul, en vooral gestoef met de zijn rijkelijke parlementaireloon en de snufjes die hij zich kan permiteren.

En forza flandira met paarse politici alla dedecker die zeggen dat als henaa ligt evengoed met wallonie kan. neen bedankt.

Forza flandria met bekwame mensen van n-va en cdenv aan de rechterzijde; Niet met windhanden uit de open VLD.

system 17 april 2007 16:28

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Anna List (Bericht 2612674)
ach, ongekend is onbemind zeker...verruim je taalgebruik, -kennis en -gevoel een beetje ... wat mij betreft hoort het bij een barokke ietwat bombastische stijl die ik wel grappig vind want idd een beetje tegen de tijdsgeest ... een kleine frivole taalkundige revolte als het ware ... waarvan ik ook niet verwacht dat zomaar iedereen ze doorheeft, laat staan apprecieert hoor, desalniettemin,

houzee ! ;-)

(als in 'hou standvastig koers', dat 'je schuit niet vergaat', 'het ga je goed' ... dat genre)

Anna
:-P


Neem toch maar een zwemvest mee.

Anna List 17 april 2007 16:31

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door system (Bericht 2613043)
Neem toch maar een zwemvest mee.

jij hebt mij al een vendel aangesmeerd en nu nog een zwemvest, wat komt er nog allemaal ?!

heeft wat van een kinderlijk spelletje : Anna ging op reis en nam mee : een vendel, een zwemvest ... maar nog altijd niks van inhoud vanwege System hoor ... :-(

Supervlaming 17 april 2007 16:33

Is het niet zinvoller verder te gaan op http://forum.politics.be/showthread.php?t=87935?

system 17 april 2007 16:43

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Anna List (Bericht 2613051)
jij hebt mij al een vendel aangesmeerd en nu nog een zwemvest, wat komt er nog allemaal ?!

heeft wat van een kinderlijk spelletje : Anna ging op reis en nam mee : een vendel, een zwemvest ... maar nog altijd niks van inhoud vanwege System hoor ... :-(

Zij die niet worden zoals de kinderen, zullen het rijk Gods nooit binnentreden. Ik ben gewoon bezorgd om uw geestelijke gezondheid. U zou daar blij mee moeten zijn.

maarte 17 april 2007 16:57

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door ilfalco (Bericht 2612738)
verstrepen is helemaal geen vlaams-ntaionalist. Ik heb van hem op zijn webstek nog geen zinnig standpunt gelezen. En kritiek? enkel kritiek op echte vlaams-nationalisten.

Voor de rest engesl taalgebruik, gekokketeer met multicul, en vooral gestoef met de zijn rijkelijke parlementaireloon en de snufjes die hij zich kan permiteren.

En forza flandira met paarse politici alla dedecker die zeggen dat als henaa ligt evengoed met wallonie kan. neen bedankt.

Forza flandria met bekwame mensen van n-va en cdenv aan de rechterzijde; Niet met windhanden uit de open VLD.

Is dat de nieuwe tactiek, Verstrepen was en is geen vlaams nationalist boehoehoe
deze man is wel jaren lid geweest van u partij toen was hij wel vlaams nationalistisch genoeg zeker en die stoute meneer DD die zelfs de senaatslijst mocht aanvoeren van uw geweldig partijbestuur

maarte 17 april 2007 16:59

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Anna List (Bericht 2613051)
jij hebt mij al een vendel aangesmeerd en nu nog een zwemvest, wat komt er nog allemaal ?!

heeft wat van een kinderlijk spelletje : Anna ging op reis en nam mee : een vendel, een zwemvest ... maar nog altijd niks van inhoud vanwege System hoor ... :-(

foldertjes met het programma van LDD om uit te delen, hopelijk lezen de verstokte vb'ers hier het programma dan ook eens

Gun 17 april 2007 22:32

Het stond in de sterren geschreven, je hebt mijn stem wel niet maar toch van harte proficiat en veel succes gewenst.

Rudy_The_Mod 17 april 2007 23:31

Gelieve hier verder te kletsen.

http://forum.politics.be/showthread.php?t=87935


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:30.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be