Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Suggesties & Mededelingen (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=20)
-   -   Forum gewist (https://forum.politics.be/showthread.php?t=216127)

De gemuilkorfde 21 maart 2015 12:37

Forum gewist
 
1 Bijlage(n)
Wel beste mensen.
Ik ben "bedrogen", de nick die ik gebruikte om hier over mijn schijnhuwelijk te schrijven.
Logisch toch dat een mens een dubbelnick gebruikt, als je ziet hoe er over je geschreven wordt.
De moderator heeft ineens heel dit forum gewist, en mij permanent geband omdat ik zogezegd via een dubbelnick een ban wilde omzeilen.
Zoals uit dit bericht blijkt was er helemaal geen ban.

Ik kan mij dus niet van de indruk ontdoen dat men hier bepaalde zaken niet mag schrijven.
Arm Vlaanderen.

Snerror 21 maart 2015 12:47

Je bent dus echt gemuilkorft.

De gemuilkorfde 21 maart 2015 12:51

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Snerror (Bericht 7583397)
Je bent dus echt gemuilkorft.

Gemuilkorfd.
Maar inderdaad, zeer ironisch, toen ik mijn nick die naam gaf, jaren geleden, had ik nooit vermoed dat ik nog op een dag op die manier zou gemuilkorfd worden.
Ik ben Vlaamsgezind, N-VA lid, en van dit soort forums zegt men dat ze sterk daarbij aanleunen.
Dat ze dan net zo iemand het zwijgen opleggen, had ik nooit gedacht.

reservespeler 21 maart 2015 13:05

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door De gemuilkorfde (Bericht 7583405)
Gemuilkorfd.
Maar inderdaad, zeer ironisch, toen ik mijn nick die naam gaf, jaren geleden, had ik nooit vermoed dat ik nog op een dag op die manier zou gemuilkorfd worden.
Ik ben Vlaamsgezind, N-VA lid, en van dit soort forums zegt men dat ze sterk daarbij aanleunen.
Dat ze dan net zo iemand het zwijgen opleggen, had ik nooit gedacht.

Permban en toch aanwezig????

De gemuilkorfde 21 maart 2015 13:08

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door reservespeler (Bericht 7583418)
Permban en toch aanwezig????

Het is "bedrogen" die een permanente ban gekregen heeft, zogezegd omdat mijn dubbelnick al geband was, en dat ik dat zo wou omzeilen.
En kijk, "De gemuilkorfde" is al 5 jaar lid, en nog nooit geschorst geweest.
Andere nicks heb ik niet.
Ik vind het dus bijzonder stuitend dat die discussie zomaar gewist werd.
Ik had gehoopt iets in beweging te zetten, mensen te doen nadenken of hun houding er niet voor een groot deel zelf voor verantwoordelijk is dat we vaak problemen krijgen met migranten, en dat we ook anders gaan stan tegenover de slachtoffers.

circe 21 maart 2015 13:15

Pontifex heeft recent nog laten weten dat dubbel nicks niet meer zijn toegestaan, ook niet als de eerste nick niet gebanned werd.

De gemuilkorfde 21 maart 2015 13:17

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door circe (Bericht 7583436)
Pontifex heeft recent nog laten weten dat dubbel nicks niet meer zijn toegestaan, ook niet als de eerste nick niet gebanned werd.

Ik dacht dat ik nu toch wel een goede reden had om met een dubbelnick te werken, en er staat in die melding wel degelijk dan mijn andere nick geband was.
Vind het spijtig, heb toch de indruk dat hier andere motieven spelen.

reservespeler 21 maart 2015 13:19

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door De gemuilkorfde (Bericht 7583438)
Ik dacht dat ik nu toch wel een goede reden had om met een dubbelnick te werken, en er staat in die melding wel degelijk dan mijn andere nick geband was.
Vind het spijtig, heb toch de indruk dat hier andere motieven spelen.

Misschien contact opnemen met de moderatie en uw probleem uitleggen. Zo kan u misschien toch tot een oplossing komen.

De gemuilkorfde 21 maart 2015 13:23

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door reservespeler (Bericht 7583442)
Misschien contact opnemen met de moderatie en uw probleem uitleggen. Zo kan u misschien toch tot een oplossing komen.

Ik heb onmiddellijk gereageerd, maar een antwoord heb ik (nog) niet gekregen.

vlaams realist 21 maart 2015 13:40

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door De gemuilkorfde (Bericht 7583438)
Ik dacht dat ik nu toch wel een goede reden had om met een dubbelnick te werken, en er staat in die melding wel degelijk dan mijn andere nick geband was.
Vind het spijtig, heb toch de indruk dat hier andere motieven spelen.

Ik zie op een anoniem forum geen reden om dubbelnicks te hebben . U kan als de gemuilkorfde uw probleem bespreken zonder dat uw privé geraakt word .
Ik zal even lief reageren op "bedrogen" als tegen de gemuilkorfde .
Dat heb ik dan ook gedaan . Alhoewel "lief" misschien niet van toepassing is .

De gemuilkorfde 21 maart 2015 14:33

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door vlaams realist (Bericht 7583459)
Ik zie op een anoniem forum geen reden om dubbelnicks te hebben . U kan als de gemuilkorfde uw probleem bespreken zonder dat uw privé geraakt word .
Ik zal even lief reageren op "bedrogen" als tegen de gemuilkorfde .
Dat heb ik dan ook gedaan . Alhoewel "lief" misschien niet van toepassing is .

Je bent ook maar anoniem tot op zekere graad, en gezien de manier waarop er door velen, inclusief jij, gereageerd wordt op deze zaak, mag ik ervan uitgaan dat "De gemuilkorfde" in andere topics nu ook niet meer au sérieux zal genomen worden.

vlaams realist 21 maart 2015 14:57

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door De gemuilkorfde (Bericht 7583499)
Je bent ook maar anoniem tot op zekere graad, en gezien de manier waarop er door velen, inclusief jij, gereageerd wordt op deze zaak, mag ik ervan uitgaan dat "De gemuilkorfde" in andere topics nu ook niet meer au sérieux zal genomen worden.

Dat is dan weer relatief , en inderdaad , ik onthoud bepaalde standpunten en de levensloop van de anderen .
Ineens ben je "slachtoffer" , bereid om andere culturen te aanvaarden , braaf , lief , breeddenkend .
Mijn alter ego is ook veel franker dan mijzelf in het echte leven .
Ik ga met veel mensen om in verschillende talen . Mocht ik in het echte leven de "Vlaams realist " standpunten aanhouden , ik zou niet lang leven .

De gemuilkorfde 21 maart 2015 15:07

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door vlaams realist (Bericht 7583526)
Dat is dan weer relatief , en inderdaad , ik onthoud bepaalde standpunten en de levensloop van de anderen .
Ineens ben je "slachtoffer" , bereid om andere culturen te aanvaarden , braaf , lief , breeddenkend .

Ineens ?
Ik heb geen problemen om met andere culturen om te gaan, dat wil niet zeggen dat ik direct alles overboord gooi.
Ik spreek 5 talen (Nl-En-Fra-Du-Sp), dat betekent niet dat ik vind dat het Nederlands een minderwaardige taal is, ik blijf het heel belangrijk vinden.
Maar het is best wel prettig dat je kunt communiceren met anderen in hun taal.
En braaf ?
Ik weet niet, het is niet zo dat ze hier 4 maanden geweest zijn en dat er dan plots ruzie was.
Het is gewoon een onhandelbaar persoon, waar ik algauw mee in de clinch lag, maar ik ben niet het type man dat zijn vrouw dan maar afranselt.

vlaams realist 21 maart 2015 15:19

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door De gemuilkorfde (Bericht 7583530)
Ineens ?
Ik heb geen problemen om met andere culturen om te gaan, dat wil niet zeggen dat ik direct alles overboord gooi.
Ik spreek 5 talen (Nl-En-Fra-Du-Sp), dat betekent niet dat ik vind dat het Nederlands een minderwaardige taal is, ik blijf het heel belangrijk vinden.
Maar het is best wel prettig dat je kunt communiceren met anderen in hun taal.
En braaf ?
Ik weet niet, het is niet zo dat ze hier 4 maanden geweest zijn en dat er dan plots ruzie was.
Het is gewoon een onhandelbaar persoon, waar ik algauw mee in de clinch lag, maar ik ben niet het type man dat zijn vrouw dan maar afranselt.


vlaams realist 21 maart 2015 15:24

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door De gemuilkorfde (Bericht 7583530)
Ineens ?
Ik heb geen problemen om met andere culturen om te gaan, dat wil niet zeggen dat ik direct alles overboord gooi.
Ik spreek 5 talen (Nl-En-Fra-Du-Sp), dat betekent niet dat ik vind dat het Nederlands een minderwaardige taal is, ik blijf het heel belangrijk vinden.
Maar het is best wel prettig dat je kunt communiceren met anderen in hun taal.
En braaf ?
Ik weet niet, het is niet zo dat ze hier 4 maanden geweest zijn en dat er dan plots ruzie was.
Het is gewoon een onhandelbaar persoon, waar ik algauw mee in de clinch lag, maar ik ben niet het type man dat zijn vrouw dan maar afranselt.

Je bent dan maar met een onhandelbaar persoon getrouwd . Om dan vast te stellen dat je "BEDROGEN " was .
Tja , als ik morgen met Paris Hilton trouw , ga ik dan bedrogen worden ?

De gemuilkorfde 21 maart 2015 15:44

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door vlaams realist (Bericht 7583560)
Je bent dan maar met een onhandelbaar persoon getrouwd . Om dan vast te stellen dat je "BEDROGEN " was .
Tja , als ik morgen met Paris Hilton trouw , ga ik dan bedrogen worden ?

Je kunt precies niet verdragen dat het een schijnhuwelijk was, hee.
Ik heb genoeg aanwijzingen dat ze het nooit echt gemeend heeft.

vlaams realist 21 maart 2015 16:22

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door De gemuilkorfde (Bericht 7583575)
Je kunt precies niet verdragen dat het een schijnhuwelijk was, hee.
Ik heb genoeg aanwijzingen dat ze het nooit echt gemeend heeft.

Waarom ben je er dan mee getrouwd ? KALF .

De gemuilkorfde 21 maart 2015 16:27

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door vlaams realist (Bericht 7583605)
Waarom ben je er dan mee getrouwd ? KALF .

Je kunt achteraf zaken ontdekken waaruit dat blijkt, PIPO.
Maar ik ga niet meer antwoorden op je getrol.
Er was nog enigszins een interessante discussie toen er hier een stuk of 4 mensen mee discussieerden, maar als het alleen maar met de huistrol is, laat maar.

Pontifex 21 maart 2015 16:41

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door De gemuilkorfde (Bericht 7583392)
Wel beste mensen.
Ik ben "bedrogen", de nick die ik gebruikte om hier over mijn schijnhuwelijk te schrijven.

Beste,

U werd helemaal niet bedrogen.
U maakte een dubbelnick aan om de forumdeelnemers te bedriegen.
Dat laat ik niet langer toe.

Citaat:

Logisch toch dat een mens een dubbelnick gebruikt, als je ziet hoe er over je geschreven wordt.
Een dubbelnick is nergens voor nodig.
Als u niet tegen kritiek op uw schrijfsels kunt, dan is dit forum niets voor u.


Citaat:

De moderator heeft ineens heel dit forum gewist, en mij permanent geband omdat ik zogezegd via een dubbelnick een ban wilde omzeilen.
Zoals uit dit bericht blijkt was er helemaal geen ban.

Ik bande enkel uw dubbelnick, maar zoals u zegt: uw oude nick mocht, en mag u verder gebruiken omdat die niet geband was.

Citaat:

Ik kan mij dus niet van de indruk ontdoen dat men hier bepaalde zaken niet mag schrijven.
Arm Vlaanderen.
U mag hier bijna alles schrijven, vooropgesteld dat u het onder één enkele nick doet, en liefst in het correcte subforum.
Een bericht over een gewiste topic, hoort niet thuis op het forum "Integratie en immigratie".

Pontifex.

De gemuilkorfde 21 maart 2015 16:59

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Pontifex (Bericht 7583620)
Beste,

U werd helemaal niet bedrogen.
U maakte een dubbelnick aan om de forumdeelnemers te bedriegen.
Dat laat ik niet langer toe.

Hoezo bedriegen ?
Mocht Panorama over dit onderwerp een documentaire maken zouden de meeste deelnemers ongetwijfeld ook onherkenbaar in beeld komen.

Dat maakt hen nog geen bedriegers.
Bedrog op dit soort sites met dubbelnicks, dat is bijv. 2 nicks aanmaken om dan jezelf gelijk te kunnen geven, of 10 nicks aanmaken om de illusie te wekken dat er een hele groep mensen denkt zoals jezelf.

Maar goed, u bent moderator, en u doet wat u wilt, natuurlijk.
Ik zie alleen dat heel de discussie daarna stilgevallen is.
De enige die nog echt reageert is de huistrol van dienst.


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:28.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be