Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Over koetjes en kalfjes... (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=9)
-   -   Verkopen met immomakelaar ? (https://forum.politics.be/showthread.php?t=271782)

koe de poing 25 maart 2024 20:09

Verkopen met immomakelaar ?
 
De Koe gaat samen met een lekker dier samenhokken en wil zijn stekje verkopen

er zijn wel wat issues aan het appartement, en niet zo verborgen gebreken die -volgens de ramingen - 40.000 knotsen gaan kosten. Ze zijn niet verborgen, dus ik mag ze verzwijgen geloof ik :oops:

Is een immomakelaar in dit geval een goed idee ?

deel jullie ervaringen ...

Herr Flick 26 maart 2024 10:13

een immomakelaar kost u geld, maar verder moet ge het u ook niet aantrekken, gewoon uw poot zetten bij de notaris, (dat regelen ze ook voor u ) en klaar.

verder geen gezeik met bezoeken, en uitleg en weten wat je wel en niet mag zeggen.

als ge wel op de hoogte zijt en stront kunt verkopen zou ik het zonder die makelaar doen.

BigF 26 maart 2024 12:32

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Herr Flick (Bericht 10333736)
een immomakelaar kost u geld, maar verder moet ge het u ook niet aantrekken, gewoon uw poot zetten bij de notaris, (dat regelen ze ook voor u ) en klaar.

verder geen gezeik met bezoeken, en uitleg en weten wat je wel en niet mag zeggen.

als ge wel op de hoogte zijt en stront kunt verkopen zou ik het zonder die makelaar doen.

Het is alsof ik het zelf gezegd zou hebben.

koe de poing 26 maart 2024 13:20

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Herr Flick (Bericht 10333736)
een immomakelaar kost u geld, maar verder moet ge het u ook niet aantrekken, gewoon uw poot zetten bij de notaris, (dat regelen ze ook voor u ) en klaar.

verder geen gezeik met bezoeken, en uitleg en weten wat je wel en niet mag zeggen.

als ge wel op de hoogte zijt en stront kunt verkopen zou ik het zonder die makelaar doen.

geen gezeik aan mijn kop hebben is me wel iets waard.
ooit een wasmachine verkocht op 2dehands.be. Om zot van te komen hoeveel berichten ge daarop krijgt en hoe iedereen wilde afbieden.

Herr Flick 26 maart 2024 13:38

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door koe de poing (Bericht 10333834)
geen gezeik aan mijn kop hebben is me wel iets waard.
ooit een wasmachine verkocht op 2dehands.be. Om zot van te komen hoeveel berichten ge daarop krijgt en hoe iedereen wilde afbieden.

dat is het dus he alleen u goed laten informeren dat ge weet wat de regels zijn en hoe het zit met commisie etc...

koe de poing 26 maart 2024 13:57

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Herr Flick (Bericht 10333836)
dat is het dus he alleen u goed laten informeren dat ge weet wat de regels zijn en hoe het zit met commisie etc...

3% volgens internet.

Skobelev 26 maart 2024 13:58

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door koe de poing (Bericht 10333567)
De Koe gaat samen met een lekker dier samenhokken en wil zijn stekje verkopen

er zijn wel wat issues aan het appartement, en niet zo verborgen gebreken die -volgens de ramingen - 40.000 knotsen gaan kosten. Ze zijn niet verborgen, dus ik mag ze verzwijgen geloof ik :oops:

Is een immomakelaar in dit geval een goed idee ?

deel jullie ervaringen ...

Verhuren doe ik in elk geval via immo. Die doen de selectie (naar mijn criteria) voor mij. Anders kan ik 10 keer opdraven en rondleiden.
Dat kost me 1 maand huur maar dat is het ontsnappen aan de rompslomp als ik het zelf zou doen meer dan waard.

Vlad 27 maart 2024 06:50

Toen ik m'n huis verkocht (waar ik nog inwoonde) kon ik toch telkens opdraven als een kandidaat-koper het wilde bezichtigen, immo of niet. De overheid zou het hele proces makkelijk kunnen vereenvoudigen en de notarissen en immo's er van tussen halen ipv al dat dubbel werk en dus een woning een stuk goedkoper maken maar dat wil of kan ze om een of andere reden niet ...

Universalia 27 maart 2024 09:43

Is een immokantoor een hulp??

10 vragen

Geen idee van, niets te koop op huidig ogenblik. :?


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:31.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be