Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Filip Dewinter (Vlaams Blok) - 16 tot 22 februari (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=26)
-   -   "laat u niet vangen-Vlaams Blok is enigste alternatief& (https://forum.politics.be/showthread.php?t=9628)

Seba 20 februari 2004 17:59

mijn heer De Winter,

jullie nieuwste campagne gaat onder de naam "Vlaams Blok-uw enigste alternatief". Is dit geen vorm van kiezersbedrog aangezien een stem voor het Vlaams Blok de kans alleen maar vergroot dat paars aan de macht blijft?

joppe 20 februari 2004 18:29

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Seba
mijn heer De Winter,

jullie nieuwste campagne gaat onder de naam "Vlaams Blok-uw enigste alternatief". Is dit geen vorm van kiezersbedrog aangezien een stem voor het Vlaams Blok de kans alleen maar vergroot dat paars aan de macht blijft?

De partij die het meeste kiezers aan het VB dreigt te verliezen is de VLD, de helft van paars.
Als CD&V ook aan het blok zou verliezen hebben ze dat enkel aan zichzelf te danken.
Of in het kort: "neen dus"

Maar voor er weer kritiek komt van u, FDW zal wel een beter antwoord klaarhebben dan ikzelf.

Verhofstadthater 25 februari 2004 22:21

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Seba
mijn heer De Winter,

jullie nieuwste campagne gaat onder de naam "Vlaams Blok-uw enigste alternatief". Is dit geen vorm van kiezersbedrog aangezien een stem voor het Vlaams Blok de kans alleen maar vergroot dat paars aan de macht blijft?

Seba,

ongewild doet je uitschijnen dat Dewinter reclame zou moeten maken voor het Vlaamse Kartel. Beetje onnozel, nietwaar? Dat het cordon bestaat, is in deze zaak het probleem van de andere partijen. Het moet maar doorbroken worden en dat kan enkel als het Blok blijft stijgen zoals het nu doet.

Whiskey 5 maart 2004 21:37

Het Vlaams Blok staat helemaal niet voor een alternatief, het enige wat het kan doen is de werkende mensen nog meer verdelen.
Zolang men denkt dat het de schuld is van de Marokaan naast dat er niet genoeg werk en sociale zekerheid is (terwijl dat enkel enalleen te wijten is aan de sociale afbraakpolitiek van traditionele partijen) gaan deze (beiden werkers) zich niet samen aan een tafel zetten om te discussieeren over hoe men de werkelijke problemen kan aanpakken.
Het Blok staat nu wederom in staat van beschuldiging wegens racisme en sexisme, beiden zaken die ervoor zorgen dat de arbeidsbasis zich niet tot 1 blok kan vormen om de ware problematiek aan te pakken omdat ze het te druk hebben met banaliteiten als huidskleur en sekse.

Communist and Anarchist 9 april 2004 21:38

haha Ik weet nog da dewinter zei bush geeft gelijk Wel die was dik mis Bush is een terrorist en nen oorlog maker En ij eeft nooit gelijk had er zijn al 10000 iraakse burgers dood door hem

Guderian 10 april 2004 16:37

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Communist and Anarchist
haha Ik weet nog da dewinter zei bush geeft gelijk Wel die was dik mis Bush is een terrorist en nen oorlog maker En ij eeft nooit gelijk had er zijn al 10000 iraakse burgers dood door hem


8O :lol: AAaahhh... Hier is'm!!! Onze "boomoloog" van Politicsinfo, en nog steeds kan het niet 1 zin schrijven zonder een taalfout... :lol:


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:01.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be