Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Maatschappij en samenleving (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=10)
-   -   Waarom slimme mensen beter geen kinderen krijgen (https://forum.politics.be/showthread.php?t=253415)

Blue Sky 14 mei 2020 11:29

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Tavek (Bericht 9328045)
Uw uitmoord scenario ook niet.

Als de allochtonen meer kinderen krijgen zijn ze straks in de meerderheid en heb jij als kinderloze bejaarde vlaming niks meer te zeggen.

Dus uw oplossing in een overbevolkte regio is dan 2 groepen tegen elkaar om het meeste kweken?

Misschien is het meer opportuun het beleid bij te sturen om te vermijden dat dit gebeurt als men dit belangrijk acht.

Blue Sky 14 mei 2020 11:32

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Het Verzet (Bericht 9328035)
Ok, zorg er dan zelf voor, en die jobs worden niet ingevuld door mede-bejaarden maar door hun kinderen.

Jazeker, en wie die jobs invullen is niet relevant. Feit is dat ze er zijn en dat mensen ervoor betaald worden om ze te doen. Bovendien dien je ook niet uitzonderlijk ontwikkeld te zijn om ze te kunnen doen.

Zipper 14 mei 2020 11:34

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Tavek (Bericht 9328045)
Uw uitmoord scenario ook niet.

Als de allochtonen meer kinderen krijgen zijn ze straks in de meerderheid en heb jij als kinderloze bejaarde vlaming niks meer te zeggen.

dat is toch het streefdoel van de linksen.

Skobelev 14 mei 2020 11:37

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Tavek (Bericht 9328045)
Uw uitmoord scenario ook niet.

Als de allochtonen meer kinderen krijgen zijn ze straks in de meerderheid en heb jij als kinderloze bejaarde vlaming niks meer te zeggen.

Geen probleem, ik heb de mogelijkheid en de middelen hier te vertrekken. Jijzelf en uw gebroed zal het hier moeten ondergaan, het is u gegund.

Tavek 14 mei 2020 11:43

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Skobelev (Bericht 9328063)
Geen probleem, ik heb de mogelijkheid en de middelen hier te vertrekken. Jijzelf en uw gebroed zal het hier moeten ondergaan, het is u gegund.

Ah gij denkt dat een ingenieur internationaal geen job kan vinden en een, wat doe je eigenlijk buiten wat in uw hof klummelen, wel ?

Newsflash: ik hoef louter te solliciteren en ik ben weg. De reden waarom ik dat niet doe is omdat ik het hier goed heb.

Bobke 14 mei 2020 11:54

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Tavek (Bericht 9328040)
Niet zagen alss ge achteraf dan geen Burgemeester Dewever meer hebt maar Achmed.

Dat is dan hun probleem.

Skobelev 14 mei 2020 11:57

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Tavek (Bericht 9328071)
Ah gij denkt dat een ingenieur internationaal geen job kan vinden en een, wat doe je eigenlijk buiten wat in uw hof klummelen, wel ?

Newsflash: ik hoef louter te solliciteren en ik ben weg. De reden waarom ik dat niet doe is omdat ik het hier goed heb.

Wat doet u vermoeden dat ik nog een job zou moeten zoeken als ik hier zou vertrekken? Ingenieur...een hond met een hoedje op wordt vandaag ingenieur. :roll:

Zipper 14 mei 2020 12:07

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Tavek (Bericht 9328071)
Ah gij denkt dat een ingenieur internationaal geen job kan vinden en een, wat doe je eigenlijk buiten wat in uw hof klummelen, wel ?

Newsflash: ik hoef louter te solliciteren en ik ben weg. De reden waarom ik dat niet doe is omdat ik het hier goed heb.

een "ingenieur" die het grootste deel van zijn "kostbare" (zullen we maar zeggen) tijd op internet-fora doorbrengt, en regelmatig tot een stuk in de nacht.

Het Verzet 14 mei 2020 12:19

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Skobelev (Bericht 9328039)
Over de kling jagen.

Da's racistische praat Skobolev. Dat mag niet volgens de wet, leer ermee dus mee leven.
Ik meen dat ge zelf zoiets aan't verkondigen waart in een andere draad.
Of geldt dat principe enkel voor anderen of wetten die u niet bevallen misschien?

Skobelev 14 mei 2020 12:25

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Het Verzet (Bericht 9328108)
Da's racistische praat Skobolev. Dat mag niet volgens de wet, leer ermee dus mee leven.
Ik meen dat ge zelf zoiets aan't verkondigen waart in een andere draad.
Of geldt dat principe enkel voor anderen of wetten die u niet bevallen misschien?

Wat is daar racistisch aan? Islamieten zijn geen ras.

Jay-P. 14 mei 2020 12:47

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Tavek (Bericht 9328071)
Ah gij denkt dat een ingenieur internationaal geen job kan vinden en een, wat doe je eigenlijk buiten wat in uw hof klummelen, wel ?
Newsflash: ik hoef louter te solliciteren en ik ben weg. De reden waarom ik dat niet doe is omdat ik het hier goed heb.

Ik ben blij voor jou.
Ik beken dat ik eerder dacht dat je aan de ketting lag van Ma & pa, madam, kinderen enzo.
Empathisch blij dat ik me vergis, hopelijk :twisted:

Jay-P. 14 mei 2020 12:50

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Skobelev (Bericht 9328085)
Wat doet u vermoeden dat ik nog een job zou moeten zoeken als ik hier zou vertrekken? Ingenieur...een hond met een hoedje op wordt vandaag ingenieur. :roll:


Het Verzet 14 mei 2020 12:52

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Skobelev (Bericht 9328114)
Wat is daar racistisch aan? Islamieten zijn geen ras.

Antidiscriminatiewet gaat niet enkel over ras.
Oproepen om moslim over de kling te jagen valt daar ook onder.

patrickve 14 mei 2020 12:54

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Blue Sky (Bericht 9327768)
Omdat deze kinderen geboren zouden worden in een wereld met vooral veel domme mensen.

:lol:

Is het niet beter van slimme mensen kinderen laten te maken die de domme mensen doden ?

Hypochonder 14 mei 2020 13:01

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Blue Sky (Bericht 9328029)
Tja ... dat is een goeie. Wat ik wel vaak merk is dat mevrouw haar kinderwens begint te spelen en dat mannen daar dan maar in meegaan.
Ook is het vaak kopieer gedrag van de anderen. Zo zie je vaak bij koppels dan de ene na de andere zwanger worden. Misschien speelt ook een vorm van zelf verheerlijking mee, zo van ik wil een kopie van mezelf hebben die verder leeft.

Maar uiteraard is dat zo. Kuddegedrag is nu eenmaal de norm voor veel mensen. Voor zichzelf denken zit er niet in als er al überhaupt sprake is van nadenken.

Skobelev 14 mei 2020 13:08

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Het Verzet (Bericht 9328108)
Da's racistische praat Skobolev. Dat mag niet volgens de wet, leer ermee dus mee leven.
Ik meen dat ge zelf zoiets aan't verkondigen waart in een andere draad.
Of geldt dat principe enkel voor anderen of wetten die u niet bevallen misschien?

Het is trouwens verboden om quotes aan te passen op dit forum.

Het Verzet 14 mei 2020 13:15

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Skobelev (Bericht 9328156)
Het is trouwens verboden om quotes aan te passen op dit forum.

Het is dan ook geen quote.
Maar ik ben daar consequent in:
Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Het Verzet (Bericht 9121890)
Mja, dat reglement beschouw ik ook meer als 'richtlijnen', ipv absolutismen.


Skobelev 14 mei 2020 13:16

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Het Verzet (Bericht 9328160)
Het is dan ook geen quote.
Maar ik ben daar consequent in:

Jawel, u heeft "uitwijzen" verwijderd van post 17

het origineel was :
Uitwijzen. Over de kling jagen.

Het Verzet 14 mei 2020 13:27

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Skobelev (Bericht 9328162)
Jawel, u heeft "uitwijzen" verwijderd van post 17

het origineel was :
Uitwijzen. Over de kling jagen.

Om de pontifex (gedeeltelijk) te quoten (https://forum.politics.be/showpost.p...&postcount=2):

Citaat:

GEDEELTELIJK QUOTEN VALT NIET ONDER QUOTEVERVALSEN

Skobelev 14 mei 2020 13:31

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Het Verzet (Bericht 9328169)
Om de pontifex (gedeeltelijk) te quoten (https://forum.politics.be/showpost.p...&postcount=2):

Daar gaat hij in de fout. Gedeeltelijk quoten kan de inhoud een andere betekenis geven.
Maar 't is zijn forum.


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:14.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be