Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Buitenland (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=65)
-   -   Meer dan twintig doden bij schietpartij in Las Vegas (https://forum.politics.be/showthread.php?t=240662)

Dadeemelee 2 oktober 2017 14:37

Daartegen zijn de Guardia Civil toch maar watjes.

Eyjafjallajökull 2 oktober 2017 14:39

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Zeus (Bericht 8539196)
Oei, het is een blanke zestiger. Wat nu gedaan?

En nog rusthuisbewoner ook.

Misschien was hij verward ?

Henri1 2 oktober 2017 14:56

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Zeus (Bericht 8539196)
Oei, het is een blanke zestiger. Wat nu gedaan?

Dezelfde modus operandi dan met een IS'ser

Bad Attila 2 oktober 2017 14:57

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Eyjafjallajökull (Bericht 8539288)
En nog rusthuisbewoner ook.

Misschien was hij verward ?

Om zoiets te doen, moet er toch ergens een probleem bestaan binnen het hoofd, hoor... :?

Tavek 2 oktober 2017 15:01

10 zware wapens in zijn hotelkamer. Die wisselde gewoon van geweer telkens als hij een lader leeg had geschoten.

for fucks sake....

vlijmscherp 2 oktober 2017 15:14

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Hoomer (Bericht 8539255)
Een update, weet niet of het belangrijk is ;-) ik citeer:

BREAKING: Las Vegas police say over 50 dead, over 200 injured after gunman opens fire at Mandalay Bay Resort.

UPDATE 2: Samir Al Hajib or Stephen paddock his former name became a convert to Islam in his 30s according to Israeli press.

UPDATE: Shooter, 64 year old Steven Paddock shot himself as police arrived at the room on the 32nd floor. The smoke detectors went off from all the shooting.

406 injured taken to hospital.
***********************

Disturbing footage of the moment if the attack and subsequent shootings at Jason Aldean concert.

America's worst mass shooting in history. A 64 year old man has been named as the shooter, reports say he had converted to Islam a while ago.

Not yet being called a terror attack.

#LasVegas #Shooting

aha, dan zal er nu wel aandacht aan dit topic gegeven worden.

TheFourHorsemen 2 oktober 2017 15:15

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door vlijmscherp (Bericht 8539335)
aha, dan zal er nu wel aandacht aan dit topic gegeven worden.

Logisch, want dan hebben we een mogelijk motief. Iets dat we nu nog niet hebben.

Bad Attila 2 oktober 2017 15:18

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door TheFourHorsemen (Bericht 8539341)
Logisch, want dan hebben we een mogelijk motief. Iets dat we nu nog niet hebben.

En, in zo'n geval, indien het echte motief het mogelijke motief niet is, dan is dat niet erg, het mogelijke motief is en blijft dan ook het echte motief...

alberto 2 oktober 2017 15:26

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door vlijmscherp (Bericht 8539063)
en wat is jouw oplossing om dit geval te vermijden?

Ik weet dat niet, wat ik wel weet is dat de Londense burgemeester vindt dat de grootsteden ermee moeten leven dat daar aanslagen kunnen gebeuren en die burgemeester zit nog lekker op zijn burgemeestersstoel.

TheFourHorsemen 2 oktober 2017 15:28

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Bad Attila (Bericht 8539350)
En, in zo'n geval, indien het echte motief het mogelijke motief niet is, dan is dat niet erg, het mogelijke motief is en blijft dan ook het echte motief...

Neen, dat kan dan achteraf worden rechtgezet.

Speculeren omtrent het motief is niet abnormaal. Speculeren zonder enige aanwijzing (zoals nu) is wel abnormaal.

Bach 2 oktober 2017 15:30

ISIS eist aanslag op. Terrorist bekeerd tot de islam enkele maanden voor de aanslag.

Tavek 2 oktober 2017 15:31

Washington Post zegt wel erbij dat daar tot nu toe geen bewijs voor is gevonden. Tot nu toe.

Er is nog geen zicht op het motief zegt twitter mij.

Skobelev 2 oktober 2017 15:31

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Zeus (Bericht 8539196)
Oei, het is een blanke zestiger. Wat nu gedaan?

oeps....

https://www.hln.be/nieuws/buitenland...slam~aca62a21/


't is toch weer nen islamiet zeker?

Bad Attila 2 oktober 2017 15:32

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door TheFourHorsemen (Bericht 8539359)
Neen, dat kan dan achteraf worden rechtgezet.

Speculeren omtrent het motief is niet abnormaal. Speculeren zonder enige aanwijzing (zoals nu) is wel abnormaal.

Ik sprak over de gewoontes hier op P.be. ;-)

Dit gezegd zijnde, indien het écht om een aanslag zou gaan uit moslimhoek (wat ik betwijfel), dan is dat een veiligheidsnachtmerrie voor de VS.

Een profiel van oude blanke Amerikaan zonder "verleden" die gaat radicaliseren en tientallen doden maakt, hoe kan je zoiets anticiperen...?

enfin, de volgende uren zullen waarschijnlijk duidelijk maken hoe de zaken in elkaar zitten...

TheFourHorsemen 2 oktober 2017 15:34

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Bad Attila (Bericht 8539371)
Ik sprak over de gewoontes hier op P.be. ;-)

Ik kan inderdaad niet ontkennen dat wat u zei hier regelmatig gebeurt ;).

Citaat:


Dit gezegd zijnde, indien het écht om een aanslag zou gaan uit moslimhoek (wat ik betwijfel), dan is dat een veiligheidsnachtmerrie voor de VS.

Een profiel van oude blanke Amerikaan zonder "verleden" die gaat radicaliseren en tientallen doden maakt, hoe kan je zoiets anticiperen...?

enfin, de volgende uren zullen waarschijnlijk duidelijk maken hoe de zaken in elkaar zitten...
Niet vrees ik...

alberto 2 oktober 2017 15:38

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Skobelev (Bericht 8539369)
oeps....

https://www.hln.be/nieuws/buitenland...slam~aca62a21/


't is toch weer nen islamiet zeker?

Mocht dit echt waar zijn dan moet dat geloof toch wel echt iets doen met ne mens zijn verstand, of zouden die beloofde maagden de doorslag gegeven hebben.

Scorpio 2 oktober 2017 15:39

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door alberto (Bericht 8539357)
Ik weet dat niet, wat ik wel weet is dat de Londense burgemeester vindt dat de grootsteden ermee moeten leven dat daar aanslagen kunnen gebeuren en die burgemeester zit nog lekker op zijn burgemeestersstoel.

En in de categorie 'uitspraken verdraaien en uit hun context rukken' is de winnaar...

Dadeemelee 2 oktober 2017 15:40

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Skobelev (Bericht 8539369)
oeps....

https://www.hln.be/nieuws/buitenland...slam~aca62a21/


't is toch weer nen islamiet zeker?

Verwittig dan dan snel alle nationalisten op dit forum zodat ze hun onbevooroordeelde mening kunnen verkondigen ;)

Bad Attila 2 oktober 2017 15:41

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Dadeemelee (Bericht 8539388)
Verwittig dan dan snel alle nationalisten op dit forum zodat ze hun onbevooroordeelde mening kunnen verkondigen ;)

De eerste gieren zijn al komen rondneuzen.

alberto 2 oktober 2017 15:43

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Scorpio (Bericht 8539386)
En in de categorie 'uitspraken verdraaien en uit hun context rukken' is de winnaar...

Hahaha, echt.


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:38.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be