Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Maatschappij en samenleving (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=10)
-   -   Aliens ! Ze bestaan ! (https://forum.politics.be/showthread.php?t=114968)

jogo 5 december 2021 20:22

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Het Oosten (Bericht 9833980)
Correctie. Onze 'zelfbedachte wetmatigheid' te begrijpen. En daarom kan het niet naar onze (voorlopige) inzichten. Maar dat hoeft niet zo te blijven.

Kortom ge kunt u eerder voorstellen dat de valversnelling fout is dan dat sommige Amerikaanse gevechtspiloten fantaseren.

Het Oosten 5 december 2021 21:02

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door jogo (Bericht 9834064)
Kortom ge kunt u eerder voorstellen dat de valversnelling fout is dan dat sommige Amerikaanse gevechtspiloten fantaseren.

Ik denk dat het waar is dat de mensheid zich nog altijd goed onder het niveau van type 1 op de schaal van Kardasjov bevindt. Dat het nog een tijdje zal duren vooraleer we dit niveau 1 zullen bereiken. En dat wij mensen per slot van rekening nog vrij primitief denken voor wat betreft de inzichten in de natuur.

Maar ik denk niet dat de piloten fantaseren. En hun vliegtuigradar evenmin.

Het Oosten 10 december 2021 12:55

Een gerechtvaardigde vraag.




https://www.military.com/video/aircr.../1335872940001


Dat filmpje is nu al 10 jaar oud. Als het waar is, en zo ziet het naar uit, want er werd van hogerhand tegen de politie (die het verkeer moest regelen) gezegd dat het vliegend tuig was, dan moeten ze zeker nu in 2021 nogal wat van dit soort toestellen bezitten daar in de US .

Het Oosten 10 december 2021 14:45

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Het Oosten (Bericht 9838581)
Een gerechtvaardigde vraag.




https://www.military.com/video/aircr.../1335872940001


Dat filmpje is nu al 10 jaar oud. Als het waar is, en zo ziet het naar uit, want er werd van hogerhand tegen de politie (die het verkeer moest regelen) gezegd dat het vliegend tuig was, dan moeten ze zeker nu in 2021 nogal wat van dit soort toestellen bezitten daar in de US .

De uitleg van de overheid:

“It's actually Northrop's X-47B UAV being transported to the east coast.” they say.

It does not look at all as a X-47B to me. Maar ik zal me wel vergissen.

Vlad 10 december 2021 16:23

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Het Oosten (Bericht 9838682)
De uitleg van de overheid:

“It's actually Northrop's X-47B UAV being transported to the east coast.” they say.

It does not look at all as a X-47B to me. Maar ik zal me wel vergissen.

Inderdaad, duidelijk een ufo met een aards landingsgestel om de mensen in de war te brengen.

Svennies 10 december 2021 20:22

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Het Oosten (Bericht 9838581)
Een gerechtvaardigde vraag.




https://www.military.com/video/aircr.../1335872940001


Dat filmpje is nu al 10 jaar oud. Als het waar is, en zo ziet het naar uit, want er werd van hogerhand tegen de politie (die het verkeer moest regelen) gezegd dat het vliegend tuig was, dan moeten ze zeker nu in 2021 nogal wat van dit soort toestellen bezitten daar in de US .


Van dat type zijn er 2 gemaakt en al buiten dienst gesteld ,als men zulke tuigen vervoerd worden de vleugels gedemonteerd mijn beste ..

vergelijk het profiel in de link eens met het profiel dat in uw filmpje te zien is...

Dat is dus een spot on.....

https://en.wikipedia.org/wiki/Northrop_Grumman_X-47B

Het Oosten 10 december 2021 21:14

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Svennies (Bericht 9838942)
Van dat type zijn er 2 gemaakt en al buiten dienst gesteld ,als men zulke tuigen vervoerd worden de vleugels gedemonteerd mijn beste ..

vergelijk het profiel in de link eens met het profiel dat in uw filmpje te zien is...

Dat is dus een spot on.....



https://en.wikipedia.org/wiki/Northrop_Grumman_X-47B

Het is nu juist omdat ik die foto (en nog andere foto’s van de X-47B) grondig heb bekeken, dat ik ernstige twijfels heb over de bewering dat het toestel dat zich onder het zeil op die vrachtwagen bevindt en wordt getoond een X-47B is.Maar, toegegeven, het is mogelijk.

Svennies 10 december 2021 21:56

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Het Oosten (Bericht 9838977)
Het is nu juist omdat ik die foto (en nog andere foto’s van de X-47B) grondig heb bekeken, dat ik ernstige twijfels heb over de bewering dat het toestel dat zich onder het zeil op die vrachtwagen bevindt en wordt getoond een X-47B is.Maar, toegegeven, het is mogelijk.

Lol....Ik kan uw ogen niet openen als gij zelf niet zien wil ,in het filmpje is duidelijk de cockpit van het vliegtuig waarneembaar onder het zeil ,maar je moet het wél willen zien hé...:roll:

Het Oosten 20 december 2021 15:24

Nieuwe ufo-beelden.






Mysterious UFO sighting caught on camera.

https://video.foxnews.com/v/6286876650001#sp=show-clips

Bovenbuur 20 december 2021 19:25

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Het Oosten (Bericht 9847566)
Nieuwe ufo-beelden.






Mysterious UFO sighting caught on camera.

https://video.foxnews.com/v/6286876650001#sp=show-clips

Die eerste (blauwe "bollen") ziet er enkel uit als UFO's omdat het compleet uit focus is . Kan van alles zijn afhankelijk van de afstand tot de camera, maar het beweegt als zwermende vogels, mogelijk meeuwen of iets anders dat een beetje afsteekt tegen een schemerende avondhemel. O hé, Chino Hills California/ë ligt zo'n 20 km uit de kust in een dichtbevolkte omgeving.

Die tweede is infraroodbeeld van een warm object, waarschijnlijk een eenmotorig vliegtuig redelijk recht van achteren of van voren gezien, dat in het wolkendek verdwijnt. Als ze daar met een special guest een aflevering van kunnen maken over hoe het overduidelijk echte aliens zijn dan stop ik met kijken.

Het Oosten 20 december 2021 20:00

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Bovenbuur (Bericht 9847837)
Die eerste (blauwe "bollen") ziet er enkel uit als UFO's omdat het compleet uit focus is . Kan van alles zijn afhankelijk van de afstand tot de camera, maar het beweegt als zwermende vogels, mogelijk meeuwen of iets anders dat een beetje afsteekt tegen een schemerende avondhemel. O hé, Chino Hills California/ë ligt zo'n 20 km uit de kust in een dichtbevolkte omgeving.

Die tweede is infraroodbeeld van een warm object, waarschijnlijk een eenmotorig vliegtuig redelijk recht van achteren of van voren gezien, dat in het wolkendek verdwijnt. Als ze daar met een special guest een aflevering van kunnen maken over hoe het overduidelijk echte aliens zijn dan stop ik met kijken.

Dat zeggen ze ook niet in het filmpje. Nergens wordt er beweerd dat het aliens zijn. Ze laten gewoon beelden zien van een massa ufo's. Volgens Jeremy Corbell zijn het zonder twijfel vliegende tuigen met een ander soort technologie die zeer performant is. Bovendien zijn er steeds meer waarnemingen van ufo's. En tenslotte stellen ze nog de eeuwige vraag: wie bemant deze tuigen die zo ongehinderd het Amerikaans luchtruim kunnen binnendringen. Het wordt wel eens tijd dat we daar een antwoord op krijgen.

En dat is ook één van de redenen waarom het mij interesseert. Ik wil er het fijne van weten omdat ik door menige lectuur over dit onderwerp er overtuigd van ben geraakt dat ufo's wel degelijk bestaan. Ufo's waaronder men niet moet verstaan: luchtballons, een groep wilde ganzen, moerasgas, vallende sterren, misleidingen door een cameralens, enz. Neen, het gaat hier om ufo's in de zin van vliegende onbekende vehikels met ongekende vliegprestaties die men al waarnam vanaf de jaren '40 en '50.

En dus
1)Het is nu duidelijk dat ufo's bestaan.
2)Dat hun bestaan wordt bevestigd door Amerikaanse piloten en piloten over gans de wereld.
3)Dat de Amerikaanse overheid dat nu eindelijk na 70 jaar ook toegeeft.
4)Dat ze niet weten wat of wie deze voorwerpen zijn, of door wie die toestellen worden bemand. Ofwel weten ze het wel degelijk maar willen ze het ons niet zeggen om een of andere reden. Dat kan ook.

jogo 20 december 2021 21:23

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Het Oosten (Bericht 9847876)
Dat zeggen ze ook niet in het filmpje. Nergens wordt er beweerd dat het aliens zijn. Ze laten gewoon beelden zien van een massa ufo's. Volgens Jeremy Corbell zijn het zonder twijfel vliegende tuigen met een ander soort technologie die zeer performant is. Bovendien zijn er steeds meer waarnemingen van ufo's. En tenslotte stellen ze nog de eeuwige vraag: wie bemant deze tuigen die zo ongehinderd het Amerikaans luchtruim kunnen binnendringen. Het wordt wel eens tijd dat we daar een antwoord op krijgen.

En dat is ook één van de redenen waarom het mij interesseert. Ik wil er het fijne van weten omdat ik door menige lectuur over dit onderwerp er overtuigd van ben geraakt dat ufo's wel degelijk bestaan. Ufo's waaronder men niet moet verstaan: luchtballons, een groep wilde ganzen, moerasgas, vallende sterren, misleidingen door een cameralens, enz. Neen, het gaat hier om ufo's in de zin van vliegende onbekende vehikels met ongekende vliegprestaties die men al waarnam vanaf de jaren '40 en '50.

En dus
1)Het is nu duidelijk dat ufo's bestaan.
2)Dat hun bestaan wordt bevestigd door Amerikaanse piloten en piloten over gans de wereld.
3)Dat de Amerikaanse overheid dat nu eindelijk na 70 jaar ook toegeeft.
4)Dat ze niet weten wat of wie deze voorwerpen zijn, of door wie die toestellen worden bemand. Ofwel weten ze het wel degelijk maar willen ze het ons niet zeggen om een of andere reden. Dat kan ook.

1)Het is nu duidelijk dat je met een camera onduidelijke beelden kunt maken.
2)Camera verkopers geven dit eindelijk na 70 jaar ook ook toe.
3)Dat ze het niet weten hoe, maar dat de filmers de manuel niet gelezen hebben dat kan ook.

Het Oosten 20 december 2021 21:27

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door jogo (Bericht 9847947)
1)Het is nu duidelijk dat je met een camera onduidelijke beelden kunt maken.
2)Camera verkopers geven dit eindelijk na 70 jaar ook ook toe.
3)Dat ze het niet weten hoe, maar dat de filmers de manuel niet gelezen hebben dat kan ook.

Het probleem is bij zulke redeneringen is dat de gevechtspiloten deze vliegende tuigen ook gezien hebben met hun eigen ogen, zonder camera's. En dat de radar ze 'zien'.

+ het feit dat heel wat lijnpiloten 'ze' met eigen ogen zien

Het Oosten 20 december 2021 22:53

Misschien vogels.



Misschien niet.

https://www.news18.com/news/buzz/wat...n-4532423.html

(See on Twitter)

jogo 21 december 2021 19:56

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Het Oosten (Bericht 9847951)
Het probleem is bij zulke redeneringen is dat de gevechtspiloten deze vliegende tuigen ook gezien hebben met hun eigen ogen, zonder camera's. En dat de radar ze 'zien'.

+ het feit dat heel wat lijnpiloten 'ze' met eigen ogen zien

Kunnen die lijnpiloten zich geen degelijke hoge resolutiecamera veroorloven ?

Micele 21 december 2021 20:15

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door jogo (Bericht 9848707)
Kunnen die lijnpiloten zich geen degelijke hoge resolutiecamera veroorloven ?

https://nymag.com/intelligencer/2019...underwood.html

DEC. 19, 2019

Navy Pilot Who Filmed the ‘Tic Tac’ UFO Speaks: ‘It Wasn’t Behaving by the Normal Laws of Physics’

Het Oosten 21 december 2021 21:32

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door jogo (Bericht 9848707)
Kunnen die lijnpiloten zich geen degelijke hoge resolutiecamera veroorloven ?

Soms gebruiken ze hun I-phone of smartphone.

A strange incident that has created quite the buzz in Pakistan after a pilot of Pakistan International Airlines (PIA) claimed to have spotted and filmed an unidentified flying object (UFO) in the sky during a domestic flight

They said they saw a bright ring light flying at very fast speed above their aircraft.
2:24 p.m. · 27 jan. 2021





Dit hier allemaal natuurlijk voor zover het verhaal waar is. Maar het zou zeker best kunnen.

jogo 22 december 2021 21:34

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Het Oosten (Bericht 9848776)
Soms gebruiken ze hun I-phone of smartphone.

A strange incident that has created quite the buzz in Pakistan after a pilot of Pakistan International Airlines (PIA) claimed to have spotted and filmed an unidentified flying object (UFO) in the sky during a domestic flight

They said they saw a bright ring light flying at very fast speed above their aircraft.
2:24 p.m. · 27 jan. 2021





Dit hier allemaal natuurlijk voor zover het verhaal waar is. Maar het zou zeker best kunnen.


Het zou best kunnen dat er een appel omhoog valt uit de boom, en zodoende zich niet houd aan de huidige natuurwetten.

Het Oosten 22 december 2021 22:15

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door jogo (Bericht 9849628)
Het zou best kunnen dat er een appel omhoog valt uit de boom, en zodoende zich niet houd aan de huidige natuurwetten.


U vroeg of lijnpiloten geen camera’s hadden en ik gaf u een voorbeeld van een piloot die blijkbaar wel een camera had.

Vervolgens geeft u een optimaal onzinnig antwoord. Ik geef u het verhaal (en de foto) die van Pakistaans piloot die tijdens zijn vlucht, met zijn GSM vermoedelijk, een foto maakte van een zeer lichtende ufo dat boven zijn vliegtuig te zien was. Dat beweert hij. Ik was er niet bij toen de piloot de foto nam. Maar het kan zeker de waarheid zijn. Het is niet de eerst lijnpiloten natuurlijk die een ufo opmerkt tijdens een lijnvlucht.

U gelooft er maar van wat u wilt. Want ik heb de indruk dat u gewoon een verdoken debunker bent. En bijgevolg ga ik in het gevolg niet meer op uw dwaze vragen antwoorden.

jogo 23 december 2021 08:31

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Het Oosten (Bericht 9849669)
U vroeg of lijnpiloten geen camera’s hadden en ik gaf u een voorbeeld van een piloot die blijkbaar wel een camera had.

Vervolgens geeft u een optimaal onzinnig antwoord. Ik geef u het verhaal (en de foto) die van Pakistaans piloot die tijdens zijn vlucht, met zijn GSM vermoedelijk, een foto maakte van een zeer lichtende ufo dat boven zijn vliegtuig te zien was. Dat beweert hij. Ik was er niet bij toen de piloot de foto nam. Maar het kan zeker de waarheid zijn. Het is niet de eerst lijnpiloten natuurlijk die een ufo opmerkt tijdens een lijnvlucht.

U gelooft er maar van wat u wilt. Want ik heb de indruk dat u gewoon een verdoken debunker bent. En bijgevolg ga ik in het gevolg niet meer op uw dwaze vragen antwoorden.

Een typische reactie van een ufo-gelovige die gepikeert reageert op alienschennis.


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:26.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be