Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Maatschappij en samenleving (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=10)
-   -   Aliens ! Ze bestaan ! (https://forum.politics.be/showthread.php?t=114968)

Bovenbuur 7 oktober 2010 08:42

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door 420yeahbaby (Bericht 5019039)
Tjah, misschien willen ze wel dat het aandacht trekt. Van: Kijk States, wij hebben ze ook. Whatever the fuck it may be.

Dat zou wel heel sneaky zijn ja. Dat is bijna alsof je op het bureau van Obama een briefje achterlaat met daarop "Als men je straks komt vertellen over die missende blauwdrukken, die hebben wij. Groeten, China."

420yeahbaby 7 oktober 2010 10:02

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Sodomis (Bericht 5019116)
Een op hol geslagen raket, zonder twijfel!

97% van de ufo-meldingen blijken verklaarbare fenomenen te zijn.
Ik geloof echter voor geen meter dat die overige 3% louter van aardse makelij zou zijn. Er zijn gewoon teveel getuigenissen van betrouwbare personen.

Onze geschiedenis toont ook aan dat UFO's ooit au serieux genomen zijn.
Overheden stelden onderzoeken in... die nooit een sluitend antwoord hadden.

Ik weet dat het oog & de menselijke hersenen gemakkelijk te bedotten zijn.
Maar rationalisatie is ook een menselijk defensiemechanisme hé ;-)

Het is ook geen ufo in China. Het is een raket, iets nieuw van technologie. Ik heb het dan over dit fenomeen:
http://www.youtube.com/watch?v=uddmh2jqPYY

Iets soortgelijk is boven Area51 ook gefilmd. Het is lang "geen geheim meer" dat Amerikanen daar ook hun geheime technologie testen.
En dat blijkt ook niet te lukken zonder dat wij ervan te weten komen.

Dat China het zo in het oog van de wereld doet zal wel met macht gepaard gaan. Soms wil je gewoon dat je buurman ziet wat je hebt in de tuin, trotsheid.

Cdude 7 oktober 2010 10:31

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door 420yeahbaby (Bericht 5019374)
Het is ook geen ufo in China. Het is een raket, iets nieuw van technologie. Ik heb het dan over dit fenomeen:
http://www.youtube.com/watch?v=uddmh2jqPYY

Iets soortgelijk is boven Area51 ook gefilmd. Het is lang "geen geheim meer" dat Amerikanen daar ook hun geheime technologie testen.
En dat blijkt ook niet te lukken zonder dat wij ervan te weten komen.

Dat China het zo in het oog van de wereld doet zal wel met macht gepaard gaan. Soms wil je gewoon dat je buurman ziet wat je hebt in de tuin, trotsheid.

Ieets zegt me dat jij tot die groep mensen behoort die zijn hof vol kits propt om indruk te maken op zijn buren. 8-)

420yeahbaby 7 oktober 2010 10:35

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Cdude (Bericht 5019452)
Ieets zegt me dat jij tot die groep mensen behoort die zijn hof vol kits propt om indruk te maken op zijn buren. 8-)

Ik wil geen indruk maken op mijn buren, ik hou eerder van mijn privacy ;)

Het opblaasbaar zwembadje vullen met ijsblokjes, der naakt gaan inliggen met een halve liter bier en de buurt bijeen boeren!
Yeah, that's living in the weekends!

Cdude 7 oktober 2010 10:44

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door 420yeahbaby (Bericht 5019461)
Ik wil geen indruk maken op mijn buren, ik hou eerder van mijn privacy ;)

Het opblaasbaar zwembadje vullen met ijsblokjes, der naakt gaan inliggen met een halve liter bier en de buurt bijeen boeren!
Yeah, that's living in the weekends!

:wtf:

420yeahbaby 7 oktober 2010 10:50

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Cdude (Bericht 5019491)
:wtf:

soms heel soms, probeer ik ook eens grappig te zijn Cdude...

exodus 7 oktober 2010 11:35

En het gaat maar verder:

Citaat:

Telegraaf: 'ET komt dichterbij'

07-10-2010 om 11:31 uur | 1,218 bekeken | ET | Print
Delen |

Meer en meer openheid over ufo-waarnemingen



Door Marie-Thérèse Roosendaal

AMSTERDAM - Twee buitenaardse berichten in één week. Eén: zes Amerikaanse oud-officieren getuigden in een persconferentie dat zij en 120 andere militairen ufo’s hebben waargenomen. Twee: de Verenigde Naties zouden de Maleisische astrofysicus Mazlan Othman, directeur van VN-bureau Office for Outer Space Affairs, hebben aangesteld als eerste contact zodra aliens hier voet aan de grond zetten. Zij zelf zegt dat het nieuws uit de lucht is gegrepen.

Bijzonder zijn deze berichten vooral omdat ze van mensen met een behoorlijke reputatie komen. Onze ruimtevaartredacteur Piet Smolders verraste niet alleen zijn lezers, maar ook zichzelf met zijn boek ET, geen mythe maar werkelijkheid. Smolders: “Ik wilde me in die ufo-flauwekul storten en er voorgoed mee afrekenen. Dat pakte anders uit. Niet in de zin dat ik wetenschappelijke bewijzen vergaarde, wel dat gezaghebbenden gewag maakten van buitenaardse technologieën.

Ruimtevaarder Gordon Cooper bijvoorbeeld, zag in de ruimte niets vreemds, maar wel toen hij als jonge piloot in Duitsland diende. Toestellen van een andere beschaving die wendbaarder waren en sneller, met 8000 kilometer per uur door de atmosfeer gingen, terwijl wij net 2400 kilometer halen. Andere piloten fotografeerden vreemde vliegende apparaten in schotelvorm. Er komt meer en meer openheid.

In het Disclosure Project dat in 2001 begon, getuigden al 21 internationale ex-officieren onder wie een commandant van de Belgische luchtmacht, onder ede dat buitenaardse technologieën ons bezoeken. Op tv zag ik dat ze nerveus waren, omdat ze die geheimhoudingsplicht schonden. Overheden willen dit onder de pet houden omdat ze onze veiligheid niet kunnen garanderen.”

Smolders zet zijn vraategekens bij de officiële lezing over het Roswell-incident in 1947, waarbij buitenaardsen zouden zijn neergestort. “Ook hier zei de overheid wat ze altijd zeggen, dat het weerballonnen betrof.”

Bron: Telegraaf, donderdag 7 oktober, pagina 5
Lees verder op:

http://www.niburu.nl/index.php?articleID=24117

Bovenbuur 7 oktober 2010 12:38

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door 420yeahbaby (Bericht 5019461)
Ik wil geen indruk maken op mijn buren, ik hou eerder van mijn privacy ;)

Het opblaasbaar zwembadje vullen met ijsblokjes, der naakt gaan inliggen met een halve liter bier en de buurt bijeen boeren!
Yeah, that's living in the weekends!

Naakt in een zwembad vol ijsblokjes maak je inderdaad geen indruk op de buren...

Steve_M 7 oktober 2010 14:33

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Sodomis (Bericht 5009850)
Vers van de pers! 8-)

In 2009 heeft iemand contact opgenomen met de betrokken astrofysicus, omdat er nogal wat verwarring bestond omtrent de locatie van het "signaal". Dit was zijn antwoord:

Hi Ron

Thanks for your email. I think a couple of people from the European press made a mistake and associated my work with the work on extra-solar planets. I am carrying out a search for ETI in the optical spectrum. We are looking for laser pulse signals from outer space.

The signal we detected came from the southern constellation Tucanae. Please find attached the signal for your use in your publications.
We are still in the process of trying to figure out whether it is an ETI signal.

Cheers.

Ragbir

http://www.abovetopsecret.com/forum/thread615867/pg1

Bovendien zou het niet de eerste keer zijn dat een onbekend signaal wordt toegeschreven aan buitenaards leven. Dat gebeurde ook bij de ontdekking van quasars en van pulsars.

EDIT: het is misschien geen slecht idee een draad te openen over de ontdekking van nieuwe exoplaneten (= wetenschap), zodat we die interessante ontdekkingen gescheiden kunnen houden van de "ufologie".

kiko 7 oktober 2010 17:17

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door exodus (Bericht 5019630)
En het gaat maar verder

In jouw gedachten zal het altijd verder gaan, maar in de realiteit zal het nooit komen.

Steve_M 7 oktober 2010 17:20

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door kiko (Bericht 5020229)
In jouw gedachten zal het altijd verder gaan, maar in de realiteit zal het nooit komen.

Zeg nooit nooit, kiko. ;-)

kiko 7 oktober 2010 17:27

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Steve_M (Bericht 5020235)
Zeg nooit nooit, kiko. ;-)

Je zegt zelf nooit !

Steve_M 7 oktober 2010 17:34

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door kiko (Bericht 5020253)
Je zegt zelf nooit !

Nooit!

Sodomis 7 oktober 2010 17:37

Citaat:

Het is ook geen ufo in China. Het is een raket, iets nieuw van technologie. Ik heb het dan over dit fenomeen:
http://www.youtube.com/watch?v=uddmh2jqPYY
3 fenomenen zijn dat hé. (als je nog eens klikt op het filmpje in youtube)
- 1e filmpje: raket
- 2e filmpje: UFO?
- 3e filmpje: reeks foto's van een helicopter met searchlight, getrokken met lage sluitertijd...

parcifal 7 oktober 2010 18:06

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Bovenbuur (Bericht 5019745)
Naakt in een zwembad vol ijsblokjes maak je inderdaad geen indruk op de buren...

En zeker niet op de buurvrouw. Met dat ijs en zo, dat maakt dat uw willy er niet als een springende orka maar eerder als een zieltogende garnaal uitziet.

Infowarrior 7 oktober 2010 18:45

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door parcifal (Bericht 5020323)
En zeker niet op de buurvrouw. Met dat ijs en zo, dat maakt dat uw willy er niet als een springende orka maar eerder als een zieltogende garnaal uitziet.

Ervaring troef hier?

Infowarrior 7 oktober 2010 18:46

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door kiko (Bericht 5020229)
In jouw gedachten zal het altijd verder gaan, maar in de realiteit zal het nooit komen.

Als je blijft hangen in stripverhalen wel ofzo?

kiko 7 oktober 2010 18:54

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Infowarrior (Bericht 5020408)
Als je blijft hangen in stripverhalen wel ofzo?

Heb je iets tegen stripverhalen ?

praha 8 oktober 2010 00:20

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Sodomis (Bericht 5019116)
Een op hol geslagen raket, zonder twijfel!

97% van de ufo-meldingen blijken verklaarbare fenomenen te zijn.
Ik geloof echter voor geen meter dat die overige 3% louter van aardse makelij zou zijn. Er zijn gewoon teveel getuigenissen van betrouwbare personen.

Onze geschiedenis toont ook aan dat UFO's ooit au serieux genomen zijn.
Overheden stelden onderzoeken in... die nooit een sluitend antwoord hadden.

Ik weet dat het oog & de menselijke hersenen gemakkelijk te bedotten zijn.
Maar rationalisatie is ook een menselijk defensiemechanisme hé ;-)

Dit stukje _tenzij dat je dat ironisch bedoelde of zo_ zou je zelf toch nog eens traag en zeer aandachtig moeten lezen

Bovenbuur 8 oktober 2010 07:17

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Sodomis (Bericht 5020271)
3 fenomenen zijn dat hé. (als je nog eens klikt op het filmpje in youtube)
- 1e filmpje: raket
- 2e filmpje: UFO?
- 3e filmpje: reeks foto's van een helicopter met searchlight, getrokken met lage sluitertijd...

Die eerste laat in ieder geval een soort sonic boom zien ofzo.


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:20.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be