Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Maatschappij en samenleving (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=10)
-   -   Aliens ! Ze bestaan ! (https://forum.politics.be/showthread.php?t=114968)

fox 5 december 2012 11:58

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door exodus (Bericht 6443317)
Wel dat doen ze ook, maar niet "en masse".

Er zijn vele gevallen van abductees of contactees of hoe je ze ook noemt.

Zie de docu die ik gisteren gepost heb.

Er zijn ook getuigen die claimen dat bepaalde groepen aliens ook contacten hebben met bepaalde elementen binnen de regeringen. Er zijn verschillende groepen aliens ook. Uiteraard allemaal wel in het geheim. De regeringen willen dit voor ons verborgen houden. Tuurlijk dat die aliens zich nog niet "en masse" tonen wegens het paniek dat dit zou veroorzaken. En zou jij een bepaalde groep aliens geloven moesten ze verschijnen en zeggen dat onze regeringen al decennia liegen over hun bestaan?

Er zijn ook alien bases op aarde, en aliens/menselijke basissen zoals in Dulce New Mexico, van de geheime regering.

Dat is het sleutelwoord. Ik behandel claims als wat ze zijn, namelijk claims. Jij behandelt claims als feiten. Mij niet gelaten. Maar het wordt echt wel eens tijd dat 1 van die gasten die zowat wekelijks ontvoerd worden, eens een cameraatje plaatsen in hun kamer.

Antoon 6 december 2012 14:57

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door exodus (Bericht 6445018)
Ze worden gefilmd. Vroeger ook en vandaag ook. Bekijk de docu die ik gepost heb.

Ik heb het niet over een docu van Niburu waarop mensen verhalen vertellen met filmpjes van lichtjes die in de hemel zoeven of zwart/wit tekeningen van hoe aliens er zouden uitzien of hoe de 'getuigen' ze zouden hebben gezien.

Ik heb het over massaal viraal gedraaide youtubefilmpjes van mensen met een Iphone of een BlackBerry die een alien zijn tegengekomen en die gefilmd hebben. Of die zo'n film op hun Facebook pagina hebben geplaatst. Bijvoorbeeld. Want dat zou in veelvoud bestaan mochten de aliens hier rondlopen. Doch het bestaat tot vandaag niet.

Er staan naar schatting honderden miljoenen filmpjes over alles nog wat op Youtube. Er zijn bijna 1 miljard mensen met een Facebook pagina, en zoals eerder gemeld, er zijn ongeveer 6 miljard mobiele telefoons in omloop.

Maar dus geen enkel filmpje van een alien die gefilmd is door iemand die het is tegengekomen. Geen enkel.

exodus 7 december 2012 09:12

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Tamam (Bericht 6445054)
Idd. Sorry maar al die "getuigenissen" doen me niets , al mogen ze van een onder-officier of wie dan ook zijn.

Waar is het beeldmateriaal? Is er iets gefilmd de laatste 5 jaar dat de moeite is?

Verdwenen precies tesamen met de opkomst van de digitale camera.

Ze zijn er wel bekijk de docu die ik gepost heb. En recente ook. Probleem is dat jullie altijd zoiezo zeggen dat het een vervalsing is!

exodus 7 december 2012 09:18

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Antoon (Bericht 6446846)
Ik heb het over massaal viraal gedraaide youtubefilmpjes van mensen met een Iphone of een BlackBerry die een alien zijn tegengekomen en die gefilmd hebben. Of die zo'n film op hun Facebook pagina hebben geplaatst. Bijvoorbeeld. Want dat zou in veelvoud bestaan mochten de aliens hier rondlopen. Doch het bestaat tot vandaag niet.

Er staan naar schatting honderden miljoenen filmpjes over alles nog wat op Youtube. Er zijn bijna 1 miljard mensen met een Facebook pagina, en zoals eerder gemeld, er zijn ongeveer 6 miljard mobiele telefoons in omloop.

Maar dus geen enkel filmpje van een alien die gefilmd is door iemand die het is tegengekomen. Geen enkel.

Die foto's en filmpjes zijn er wel. Maar julle accepteren ze niet en zeggen automatisch dat het bullshit is. Je zou het toch nooit geloven als je zo'n filmpje ziet.

En moet een filmpje "viraal" worden voordat het de waarheid wordt? Jij zou het enkel maar geloven als de autoriteiten zeggen dat het "echt" is.

Probleem met die filmpjes van aliens is dat je nooit iets kan bewijzen. De cases op zich met alle feiten (radarwaarnemingen, getuigen enzo) zijn veel interessanter.

MIP 7 december 2012 10:16


weer een knap ding van mij

kiko 7 december 2012 22:15

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Antoon (Bericht 6446846)
Ik heb het niet over een docu van Niburu waarop mensen verhalen vertellen met filmpjes van lichtjes die in de hemel zoeven of zwart/wit tekeningen van hoe aliens er zouden uitzien of hoe de 'getuigen' ze zouden hebben gezien.

Ik heb het over massaal viraal gedraaide youtubefilmpjes van mensen met een Iphone of een BlackBerry die een alien zijn tegengekomen en die gefilmd hebben. Of die zo'n film op hun Facebook pagina hebben geplaatst. Bijvoorbeeld. Want dat zou in veelvoud bestaan mochten de aliens hier rondlopen. Doch het bestaat tot vandaag niet.

Er staan naar schatting honderden miljoenen filmpjes over alles nog wat op Youtube. Er zijn bijna 1 miljard mensen met een Facebook pagina, en zoals eerder gemeld, er zijn ongeveer 6 miljard mobiele telefoons in omloop.

Maar dus geen enkel filmpje van een alien die gefilmd is door iemand die het is tegengekomen. Geen enkel.

Niet alleen dat, maar de opnamekwaliteit van fototoestellen/smartphones wordt steeds beter en de opslagcapaciteit wordt steeds groter.

Logischerwijze zou men bijgevolg mogen verwachten dat het een kwestie van tijd is vooraleer de ene UFO na de andere voor de snelle lens en sensor vliegt, maar veel resultaat levert echter niet op.

Of om het anders uit te drukken: veel excuses heeft de ufoloog niet meer nu.

Antoon 8 december 2012 11:06

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door kiko (Bericht 6449052)
Niet alleen dat, maar de opnamekwaliteit van fototoestellen/smartphones wordt steeds beter en de opslagcapaciteit wordt steeds groter.

Logischerwijze zou men bijgevolg mogen verwachten dat het een kwestie van tijd is vooraleer de ene UFO na de andere voor de snelle lens en sensor vliegt, maar veel resultaat levert echter niet op.

Of om het anders uit te drukken: veel excuses heeft de ufoloog niet meer nu.

Precies wat ik bedoel. Waar blijven die massale filmpjes van aliens die hier ronddolen? Onbestaand, omdat er geen aliens op aarde rondlopen, laat staan reptilians...

atlantis 9 december 2012 19:59

http://www.theufochronicles.com

Geloof ik in Aliens? Het lijkt mij logischer in het bestaan van Aliens te geloven dat dat de wereld op 21 december eindigt.

Antoon 10 december 2012 10:40

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door exodus (Bericht 6447947)
Die foto's en filmpjes zijn er wel. Maar julle accepteren ze niet en zeggen automatisch dat het bullshit is. Je zou het toch nooit geloven als je zo'n filmpje ziet.

En moet een filmpje "viraal" worden voordat het de waarheid wordt? Jij zou het enkel maar geloven als de autoriteiten zeggen dat het "echt" is.

Probleem met die filmpjes van aliens is dat je nooit iets kan bewijzen. De cases op zich met alle feiten (radarwaarnemingen, getuigen enzo) zijn veel interessanter.

Opnieuw, en ook ter aansluiting aan uw draad over het grapje van Medvedev.

Waar zijn de massale filmpjes op Youtube, Facebook, en dergelijke? Ik bedoel niet de paar zwart-wit tekeningen van vermeende aliens, hé? De filmpjes door mensen gemaakt wanneer ze zo'n alien tegenkomen, op dezelfde manier als men massaal filmpjes upload van gekke toestanden, auto ongelukken, en dergelijke.

U heeft daar geen antwoord op, behalve dan dat 'ze bestaan wel' , 'kijk de docu van Niburu', of nog 'het wordt verzwegen door de overheid.

Kan u mij eens een duidelijk antwoord geven op mijn duidelijke vraag?
Waarom zijn er geen massale filmpjes op youtube over dagelijkse wandelingen van uw aliens?

exodus 27 december 2012 17:28

Ivm de uitspraken van Medvedev en aliens, er is nu een nieuw filmpje met een correctere vertaling van wat hij zegt. Sommige skeptici meenden dat hij aan het grappen was omdat hij naar de hollywood film Men in Black refereerde. Maar hij refeerde niet naar de film, hij refereerde naar de Russische docu "Men in Black".

Hij spreekt de waarheid. Verschillende getuigen bevestigen dat het in anderen landen ook zo is.


Filmpje:

https://www.youtube.com/watch?v=rE_iUW0Jv3k


Rusische docu (met Engelse ondertitels):

https://www.youtube.com/watch?featur...&v=jYY68vI7vzU

parcifal 27 december 2012 19:37

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door exodus (Bericht 6473360)
Ivm de uitspraken van Medvedev en aliens, er is nu een nieuw filmpje met een correctere vertaling van wat hij zegt. Sommige skeptici meenden dat hij aan het grappen was omdat hij naar de hollywood film Men in Black refereerde. Maar hij refeerde niet naar de film, hij refereerde naar de Russische docu "Men in Black".

Hij spreekt de waarheid. Verschillende getuigen bevestigen dat het in anderen landen ook zo is.


Filmpje:

https://www.youtube.com/watch?v=rE_iUW0Jv3k


Rusische docu (met Engelse ondertitels):

https://www.youtube.com/watch?featur...&v=jYY68vI7vzU

Iedereen maakt al eens een fout, maar dezelfde fout blijven maken, tegen beter weten in, is enkel te verklaren door een manifest gebrek aan verstand.

Jouw wereldbeeld is zodanig gesloten en vijandig tegen elke kritiek en confrontatie met realiteit, dat ik alleen al door je posts te lezen bijna een aanval van claustrofobie krijg.
Wat een benepen gevangenis, waar jij in zit.

exodus 27 december 2012 19:56

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door parcifal (Bericht 6473567)
Jouw wereldbeeld is zodanig gesloten en vijandig tegen elke kritiek en confrontatie met realiteit, dat ik alleen al door je posts te lezen bijna een aanval van claustrofobie krijg.
Wat een benepen gevangenis, waar jij in zit.

Tja, ik krijg anders wel die indruk van jouw posts, ben je zeker dat je niet aan projectie doet?

De realiteit is dat UFO's bestaan, en dat aliens bestaan en hier zelfs basissen op aarde hebben. En de mensheid slaapwandelt maar wat rond, en gelooft absolute leugens over de realiteit, die ze door de strot geschoven krijgen van de media, die in de broekzak zit van de elite die deze planeet controleert.

Die aanval van claustrofobie dat je krijgt bij het lezen van mijn posts, ben je zeker dat dat de angst niet is dat je voelt van het stemmetje dat fluistert in je hoofd: "Shit, alles wat ik geloof over de realiteit is verkeerd!"

parcifal 27 december 2012 23:07

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door exodus (Bericht 6473601)
Tja, ik krijg anders wel die indruk van jouw posts, ben je zeker dat je niet aan projectie doet?

Ja ik ben zeker.
Jij bent diegene die niet omkan met het feit dat je claim ivm de melding van medvedev een hoax is gebleken, zoals al je claims tot nu toe.
Als jij denkt dat een slechte vertaling uit een programma genaamd 'forbidden territories', waar een zot op youtube een kwaadwillige draai aan geeft een verschil maakt, ben je echt hopeloos naief en -welja- niet verstandig.

Als iedereen de mop doorheeft en jij alleen niet, ben je echt wel de domste van de bende. Zo simpel is het.

Citaat:

Die aanval van claustrofobie dat je krijgt bij het lezen van mijn posts, ben je zeker dat dat de angst niet is dat je voelt van het stemmetje dat fluistert in je hoofd: "Shit, alles wat ik geloof over de realiteit is verkeerd!"
Ik geloof niets, je begrijpt zelfs het fundament niet. :)
Ik vertrouw op evidence based theories, die duizendvoudig getest en verfijnd zijn.
Moesten jouw claims 1 miljoenste van het bewijs hebben van de dingen waar ik op betrouw, ik zou je claims zeer ernstig nemen. Maar er is geen fractie van een begin. Er is niets, behalve woorden van mensen die ik niet ernstig kan nemen omdat ze niet ernstig redeneren.

exodus 28 december 2012 09:56

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door parcifal (Bericht 6473855)
Ja ik ben zeker.
Jij bent diegene die niet omkan met het feit dat je claim ivm de melding van medvedev een hoax is gebleken, zoals al je claims tot nu toe.
Als jij denkt dat een slechte vertaling uit een programma genaamd 'forbidden territories', waar een zot op youtube een kwaadwillige draai aan geeft een verschil maakt, ben je echt hopeloos naief en -welja- niet verstandig.

Als iedereen de mop doorheeft en jij alleen niet, ben je echt wel de domste van de bende. Zo simpel is het.

Het is geen hoax. Medvedev zegt wat hij zegt. En volgens vele andere getuigen is dit ook de waarheid.

Alle bewijs over aliens is vaststaand, ze zijn hier. Dat jouw oogkleppen zo groot zijn dat je dat niet kan inzien tja...

Je verdere ad hominem argumenten zal ik maar daar laten, ik zal me niet verlagen tot jouw niveau.

kiko 28 december 2012 10:03

Medvedev was duidelijk aan het grappen. De journalisten lachten trouwens toen hij begon over Men in Black.

Net alsof hij zo eventjes aan een horde journalisten langs zijn neus weg enkele wereldschokkende mededelingen zou doen.

Nogmaals, het is een grap, en het overanalyseren hiervan doet niets af aan het ludieke gehalte van de uitspraak.

exodus 28 december 2012 10:24

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door kiko (Bericht 6474271)
Medvedev was duidelijk aan het grappen. De journalisten lachten trouwens toen hij begon over Men in Black.

Net alsof hij zo eventjes aan een horde journalisten langs zijn neus weg enkele wereldschokkende mededelingen zou doen.

Nogmaals, het is een grap, en het overanalyseren hiervan doet niets af aan het ludieke gehalte van de uitspraak.

Het is de waarheid. Je hoeft Medvedev niet op zijn woord te geloven om te weten dat hij de waarheid spreekt, als je het onderwerp ten minste een beetje bestudeert hebt.

En dat journalisten ermee lachen, dat is nu nog eens bewijs dat het een grap is! Medvedev blijft serieus. Je kan dit natuurlijk Russische humor noemen, om het weg te interpreteren, maar zelfs als hij zou gelachen hebben, kan men ook al lachend de waarheid zeggen. MEdvedev is ook wel geen debiel, en weet dat journalisten daar zoiezo mee gaan lachen.

Medvedev refereert naar de documentaire Men in Black, niet naar een film. Het is aan te raden deze eens te bekijken.

De titel van de film is trouwens: Тайна людей в черном (secrets about men in black). Dit zie je in de eerste minuten van de docu.

Hier een verdere analyse van een Russisch sprekend persoon:

Citaat:

I speak Russian. Mr. Medvedev said “well known documentary film “Men in black””.
I don’t know which film he means but surely not the comedy. I doubt he watched the comedy. I think he have referred some russian documentary from post-cold-war-era in the beginning of 90s. But now everyone in Russia dont believe in such things like everywhere, and it’s hard to find in internet any documentary from the time. Everyone thinks he made a joke, but I think he doesn’t have such sense of humour.
In the beginning of 90s it was hot topic in Russia and there was a lot of ex-KGB-agents speaking about that.

kiko 28 december 2012 10:29

Dus "iemand die Russisch praat" beweert het volgende: "goh tja, ik denk niet dat hij verwijst naar de film hoor, ik betwijfel of hij die gezien heeft. En persoonlijk denk ik niet dat hij een grapje maakte."

En dat is doorslaggevend voor jou ?

Dat is géén analyse, dat is Jan met de Pet zijn weinig gefundeerde mening.

exodus 28 december 2012 11:47

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door kiko (Bericht 6474308)
Dus "iemand die Russisch praat" beweert het volgende: "goh tja, ik denk niet dat hij verwijst naar de film hoor, ik betwijfel of hij die gezien heeft. En persoonlijk denk ik niet dat hij een grapje maakte."

En dat is doorslaggevend voor jou ?

Dat is géén analyse, dat is Jan met de Pet zijn weinig gefundeerde mening.

Ik gaf die mening om te ondersteunen dat hij sprak over een documentaire. En die bevestigt dat er een bekende Russsische docu "Men in black" is.

Je pikt er weer uit wat je wil, en je negeert de rest van mijn post. Ach ja...

Begin eens met het bewijs voor aliens en UFO's te bekijken. Je komt hier je mening verkondigen terwijl je duidelijk niet weet hoeveel bewijs er voor is. Voor jou kan het niet anders dan een grapje zijn. Hoe beperkt is je wereldbeeld niet.

Aliens en UFO's bestaan en zijn hier op aarde. Face reality and wake up.

parcifal 28 december 2012 12:03

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door exodus (Bericht 6474374)
Ik gaf die mening om te ondersteunen dat hij sprak over een documentaire. En die bevestigt dat er een bekende Russsische docu "Men in black" is.

Er is geen bekende russische docu "men in black", dat is een onvolledige subtitel van een episode van een obscure serie (helemaal geen documentaire) van meer dan 15 jaar geleden.

Het is daarentegen wel de exacte titel van een zeer bekende, ook in rusland, amerikaanse film(3 zelfs) die perfect toont wat medvedev beschrijft.

http://m.youtube.com/#/watch?v=4baBf...%3D4baBfaASLbY

Waarom ga je het zo ver zoeken Exodus?
Men in Black, de film dus, is gewoon de absolute waarheid, toch? In jouw denkkader is dit toch niet meer of minder dan 'het leven zoals het is: ministerie van alien affairs', een documentaire in feite?

exodus 28 december 2012 12:13

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door parcifal (Bericht 6474386)
Men in Black, de film dus, is gewoon de absolute waarheid, toch? In jouw denkkader is dit toch niet meer of minder dan 'het leven zoals het is: ministerie van alien affairs', een documentaire in feite?

Ik heb de Russische docu zelf gepost :lol:. Jij gelooft wat je wil. Maar er was al veel langer sprake van Men in Black, dan die film uit 1997.

Die komische film is gebaseerd op het echte bestaan van Men in Black. Natuurlijk niet exact zoals ze in de film voorgesteld worden (duh). Daarvoor moet je wel de feiten eens bekijken, want de feiten zijn er dat ze bestaan. Bekijk daarvoor eens de Russische docu, en nog andere docu's die ik gepost heb.

Zie ook deze docu:

https://www.youtube.com/watch?v=MoLdYw7fhow


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:29.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be