Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Maatschappij en samenleving (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=10)
-   -   Aliens ! Ze bestaan ! (https://forum.politics.be/showthread.php?t=114968)

JBM 21 augustus 2013 09:39

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door exodus (Bericht 6766194)
Ik denk doordat dit komt doordat ze onbewust aanvoelen dat wij de waarheid spreken, waardoor een een soort spanning ontstaat dat hun laat blijven reageren. :-P

µ

Net zoals jij er steeds als de kippen bij bent in het topic over de evolutietheorie zeker :)

Micele 21 augustus 2013 11:28



:magniet:

Een beetje loeren ze al naast hun oogkleppen.

:lol:

Another Jack 21 augustus 2013 12:15

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Micele (Bericht 6766458)


:magniet:

Een beetje loeren ze al naast hun oogkleppen.

:lol:

Wacht eens even adjudant...
Dus omdat veel mensen niet meegaan in de UFO-flutverhalen, ga je diezelfde mensen het geloof in andere al even fantastische flutverhalen aansmeren?

Net echt netjes...

meneer 21 augustus 2013 14:34

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door exodus (Bericht 6766194)
Inderdaad, ze blijven reageren en hun mening is al lang opgemaakt. Travis is nog slim, die gaat het aftrappen (zo zegt hij toch).

Ik denk doordat dit komt doordat ze onbewust aanvoelen dat wij de waarheid spreken, waardoor een een soort spanning ontstaat dat hun laat blijven reageren. :-P

Ja, een andere verklaring zie ik ook niet.
Of anders worden ze gedreven door een ziekelijk verlangen absoluut gelijk te willen krijgen. De psychische onmogelijkheid om toe te geven zich vergist te hebben. Dat zou het geval van parcifal kunnen zijn. Er is duidelijk iets mis met die mens.

meneer 21 augustus 2013 14:35

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Another Jack (Bericht 6766522)
Wacht eens even adjudant...
Dus omdat veel mensen niet meegaan in de UFO-flutverhalen, ga je diezelfde mensen het geloof in andere al even fantastische flutverhalen aansmeren?

Net echt netjes...

Another Jack gelooft enkel in de gazet...En in de menu van de onderofficieren kantine.:-)

meneer 21 augustus 2013 14:40

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Realisticus (Bericht 6766569)
"onbewust aanvoelen..."

Neen, dat is eerder uw specialiteit. Wij zijn te minderwaardig om met de 'hogere sferen' in contact te komen.

Kom kom niet zo bescheiden , dat zijn we niet gewoon van de zich zeer gewichtig aanstellende sceptici.:lol:
Gewoonlijk eerder het tegenovergestelde.

JBM 21 augustus 2013 14:47

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door meneer (Bericht 6766831)
Ja, een andere verklaring zie ik ook niet.
Of anders worden ze gedreven door een ziekelijk verlangen absoluut gelijk te willen krijgen. De psychische onmogelijkheid om toe te geven zich vergist te hebben.

Het gaat er ons echter niet om gelijk te krijgen hé. Het zijn wij immers niet die in dit topic iets beweren. Het gaat er ons om dat jullie bewijs tonen voor jullie beweringen (en dus bewijzen dat jullie gelijk hebben). Tot nog toe blijkt dat ijdele hoop maar wie weet slagen jullie er ooit nog eens in.

Another Jack 21 augustus 2013 14:54

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door meneer (Bericht 6766833)
Another Jack gelooft enkel in de gazet...En in de menu van de onderofficieren kantine.:-)

Zou Micele daar die UFO-verhalen opgepikt hebben?

Nog een geluk dat die verschillende kantines allemaal niet meer bestaan, het is nu één kantine, all ranks.

Ja meneer, de wereld rondom u is veranderd. Misschien dat je de laatste tijd teveel met je neus in de hemel zit...

meneer 21 augustus 2013 16:29

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Realisticus (Bericht 6766854)
U blijft maar het woord 'geloven in' gebruiken.
Godsdienst en levensovertuiging is niet hier.

Het gaat dan ook niet over godsdienst. Noch over levensovertuiging. Het bestaan, of het niet-bestaan van Aliens heeft geen enkele invloed op mijn dagelijks leven, en mijn overtuigingen op gelijk welk ander vlak.
Ook kan ik heel goed overeenkomen met mensen die niet in buitenaards leven geloven, behalve dan met sommige koppige ezels die absoluut gelijk willen hebben, en dan ook nog eens zich als onbeschofte varkens gedragen. Maar dat heeft dan meer met hun gedrag en taalgebruik te maken als met hun mening.:-)

meneer 21 augustus 2013 16:30

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door JBM (Bericht 6766860)
Het gaat er ons echter niet om gelijk te krijgen hé. Het zijn wij immers niet die in dit topic iets beweren. Het gaat er ons om dat jullie bewijs tonen voor jullie beweringen (en dus bewijzen dat jullie gelijk hebben). Tot nog toe blijkt dat ijdele hoop maar wie weet slagen jullie er ooit nog eens in.

Ons ? In wiens naam spreek jij ? Behoor je tot een groep, en ben jij de woordvoerder ?

meneer 21 augustus 2013 16:32

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Another Jack (Bericht 6766870)
Zou Micele daar die UFO-verhalen opgepikt hebben?

Nog een geluk dat die verschillende kantines allemaal niet meer bestaan, het is nu één kantine, all ranks.

Ja meneer, de wereld rondom u is veranderd. Misschien dat je de laatste tijd teveel met je neus in de hemel zit...

Er zijn er die met hun neus in de hemel zitten, anderen zitten met hun neus in het glas. Zijn deze laatsten wel de juiste personen om anderen lesjes te geven ?:-):-)

Dixie 21 augustus 2013 16:33

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door JBM (Bericht 6766860)
Het gaat er ons echter niet om gelijk te krijgen hé. Het zijn wij immers niet die in dit topic iets beweren. Het gaat er ons om dat jullie bewijs tonen voor jullie beweringen (en dus bewijzen dat jullie gelijk hebben). Tot nog toe blijkt dat ijdele hoop maar wie weet slagen jullie er ooit nog eens in.

dikke 2

meneer 21 augustus 2013 16:34

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Realisticus (Bericht 6766873)
Gisteren vroeg u me mijn mening over 'aliens'.
Ik heb daarop geantwoord

uw mening is dus dat u te minderwaardig bent om in Aliens te geloven ?

parcifal 21 augustus 2013 16:43

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door meneer (Bericht 6766973)
Ons ? In wiens naam spreek jij ? Behoor je tot een groep, en ben jij de woordvoerder ?

Dat is toch duidelijk : In naam van het vrijwillige "paramedisch" team dat uit pure goodwill psychologische gevallen op dit forum laat wennen aan de harde realiteit.

Bij sommigen gaat dat al wat beter dan bij anderen.
Pindar bijvoorbeeld hoort enkel thuis in een isolatiecel met zachte wanden.
Bij jou is wellicht elektrische shocktherapie aangewezen, hebt u in de buurt een elektrische kabel waar u wat kan op knabbelen tijdens uw verwoed typwerk?

:-D

Another Jack 21 augustus 2013 17:18

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door meneer (Bericht 6766978)
Er zijn er die met hun neus in de hemel zitten, anderen zitten met hun neus in het glas. Zijn deze laatsten wel de juiste personen om anderen lesjes te geven ?:-):-)

Neen, zeker niet.
Maar je vergeet nog een andere categorie mensen, zij die stevig met beide voeten op de grond staan.

Misschien dat die laatste in het Antwerpse vrij zeldzaam zijn, dat kan ook....

Reverberation 21 augustus 2013 20:01

Wat een zeik draad is dit geworden... Het lijkt alsof mensen hier enkel posten om anderen persenoonlijk aan te vallen... en nog op een CAVEMAN INTELLIGENTIE niveau ook... pfff zielig...

Waar blijft de ongewoon boeiende discussie over aliens?! Stel je voor? Waarom niet, of waarom wel?

Wel respect voor Exodus die altijd beschaafd blijft en altijd boeiende links en info verschaft!

Ik persoonlijk weet het niet, maar ik sluit het zeker niet uit, vind het zeker een boeiend onderwerp!

Kan het niveau en zeker het respect voor elkaar iets naar boven?

kiko 21 augustus 2013 20:11

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Reverberation (Bericht 6767304)
Waar blijft de ongewoon boeiende discussie over aliens?! Stel je voor? Waarom niet, of waarom wel?

Over aliens kunnen we niet echt debatteren, want niemand heeft er al eentje gezien. Los daarvan zijn er hier 8000 berichten geplaatst met soms wel interessante informatie of invalshoeken inzake eventueel buitenaards leven, dus nu ook niet overdrijven. Vooral de schrijfsels van ene Kiko zijn aanraders.

Dit gezegd zijnde, het niveau is de laatste maanden inderdaad serieus gedaald.

Reverberation 21 augustus 2013 20:23

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door kiko (Bericht 6767325)
Over aliens kunnen we niet echt debatteren, want niemand heeft er al eentje gezien. Los daarvan zijn er hier 8000 berichten geplaatst met soms wel interessante informatie of invalshoeken inzake eventueel buitenaards leven, dus nu ook niet overdrijven. Vooral de schrijfsels van ene Kiko zijn aanraders.

Dit gezegd zijnde, het niveau is de laatste maanden inderdaad serieus gedaald.

Mijn excuses dat ik je niet vernoemde, terugbladerend is het idd zo dat jouw bijdrages zeker meestal constructief bijdroegen aan de discussie.

Wat betreft het "niet kunnen debatteren", waarom niet? Geef toe het is iets dat de mensheid al verschrikkelijk lang boeit, waar een controverse rond bestaat...
Waar overheden zeker een geheimzinnige houding in aannemen...
(wat niet wil zeggen you know :) )

Mijn punt is gwn dat ik niet goed begrijp waarom er zo fel wordt geroepen : KAN NIET!!!! , wanneer het over aliens gaat...

Dat er momenteel geen TASTBAAR bewijs voor is, ookal zijn er soms echt wel sterke aanwijzingen... wil niet zeggen dat het niet kan, beweren dat we alleen zijn in dit immense universum getuigt van weinig verstand IMO.

kiko 21 augustus 2013 21:01

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Reverberation (Bericht 6767340)
Mijn punt is gwn dat ik niet goed begrijp waarom er zo fel wordt geroepen : KAN NIET!!!! , wanneer het over aliens gaat...

Dat er momenteel geen TASTBAAR bewijs voor is, ookal zijn er soms echt wel sterke aanwijzingen... wil niet zeggen dat het niet kan, beweren dat we alleen zijn in dit immense universum getuigt van weinig verstand IMO.

Je hebt niet goed gelezen, quasi niemand roept dat het niet kan. En ik zeker niet.

Maar deze draad gaat hoofdzakelijk over het al dan niet bestaan van aliens op de planeet Aarde. En zoals de zaken er momenteel voorstaan, is er geen reden om dit aan te nemen, de fantasieën van sommigen ten spijt.

Kan het ? Zeker. Zijn er bewijzen voor ? Allerminst.

Veel meer deftigs valt er over het "aliens op Aarde" onderwerp eigenlijk niet te vertellen.

Reverberation 21 augustus 2013 21:20

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door kiko (Bericht 6767371)
Je hebt niet goed gelezen, quasi niemand roept dat het niet kan. En ik zeker niet.

Maar deze draad gaat hoofdzakelijk over het al dan niet bestaan van aliens op de planeet Aarde. En zoals de zaken er momenteel voorstaan, is er geen reden om dit aan te nemen, de fantasieën van sommigen ten spijt.

Kan het ? Zeker. Zijn er bewijzen voor ? Allerminst.

Veel meer deftigs valt er over het "aliens op Aarde" onderwerp eigenlijk niet te vertellen.

Ik heb zeker goed gelezen en "quasi" lijkt me een beetje overdreven, deze draad zit vol met posters die roepen dat het niet kan en/of mensen die er voor open staan persoonlijk aanvallen.

Ik ben het met je eens dat het zeer moeilijk is er tastbare bewijzen te vinden dat ze hier zijn of geweest zijn, hoewel ik er zeker voor open sta. Dus ja, iets DEFTIGS of CONCREET wordt idd moeilijk...

Langs de andere kant is er genoeg SUGGESTIEF "bewijs" zoals dat ene Canadese ex regerings lid. Toegeven het is een zeer moeilijke discussie die al snel vervalt in een welles nietes spelletje. Los daarvan vind ik de materie enorm boeiend.
In ieder geval bedankt om inhoudelijk te reageren en niet zoals zovelen hier niet op de man te spelen!

Mag ik je deze nog meegeven ? Slachts 6.36min, je vindt er nog heel wat andere vids over, maar deze focust zich niet op aliens ansich maar meer op "advanced ancient engenireeng" dat "ZOU" kunnen wijzen op... Heel fascinerend, zeker geen bewijsmaar toch iets opmerkelijks.
http://www.youtube.com/watch?v=kkhnTP5Fs4o

Ook nog even toevoegen dat ik die hele "DEBUNK" theorien ook bijzonder interessant vind, zeker diegene die een minder academische toon aannemen.

Het is gwn allemaal heel boeiend.


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:16.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be