Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Binnenland (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=13)
-   -   ิำืฺBen je Paars beu, en moeten ze er nu af - of - vind u het huidige beleid goed? (https://forum.politics.be/showthread.php?t=81169)

oz457 21 februari 2007 23:55

ิำืฺBen je Paars beu, en moeten ze er nu af - of - vind u het huidige beleid goed?
 
Een kleine peiling. Graag zou ik eens willen weten hoeveel mensen het paarse beleid beu zijn versus hoeveel er denken dat het goed is en dat ze verder mogen doen ...

lombas 22 februari 2007 01:21

Ik ben alle beleid beu.

Herr Flick 22 februari 2007 07:37

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door oz457 (Bericht 2457083)
Een kleine peiling. Graag zou ik eens willen weten hoeveel mensen het paarse beleid beu zijn versus hoeveel er denken dat het goed is en dat ze verder mogen doen ...


Hoe kun je die bende onbekwame kleuters niet beu zijn... ?

Zwartengeel 22 februari 2007 07:39

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Herr Flick (Bericht 2457410)
Hoe kun je die bende onbekwame kleuters niet beu zijn... ?

Als je geen bal afweet van de politiek misschien?

Herr Flick 22 februari 2007 07:45

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Zwartengeel (Bericht 2457411)
Als je geen bal afweet van de politiek misschien?


Alleen dan kun je de persoon in kwestie inderdaad nog vergiffenis schenken, ... ;-)

Dus alle Familie en Thuis kijkers, Dag Allemaal en Storry lezers en lezeressen zijn op voorhand vrij van schuld, ;-) 8-)

Lodi 22 februari 2007 08:26

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door oz457 (Bericht 2457083)
Een kleine peiling. Graag zou ik eens willen weten hoeveel mensen het paarse beleid beu zijn versus hoeveel er denken dat het goed is en dat ze verder mogen doen ...

Als je ziet hoeveel Paars er gedurende hun legislatuur van gebakken heeft, moet je er gewoon kotsmisselijk van worden.
Wat mij betreft, hebben ze hun onkunde en partijdigheid in alle opzichten bewezen.
Nooit meer Paars!

lantjes 22 februari 2007 08:50

De miserie is dat het mogelijks alternatief al even hard om te wenen zal zijn. Remember de Martens en Dehaenes...:cry: Als het uit dat kamp zal moeten komen, met waarschijnlijk de sossen erbij....zal het niet veel beter zijn dan nu.
Efin, als de meerderheid dat wenst...

Fieseler 22 februari 2007 08:52

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door lantjes (Bericht 2457460)
De miserie is dat het mogelijks alternatief al even hard om te wenen zal zijn. Remember de Martens en Dehaenes...:cry: Als het uit dat kamp zal moeten komen, met waarschijnlijk de sossen erbij....zal het niet veel beter zijn dan nu.
Efin, als de meerderheid dat wenst...

mijn gedacht

Hans1 22 februari 2007 10:33

Alles is beter dan flaminganten.:-D

Knuppel 22 februari 2007 10:44

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Hans1 (Bericht 2457636)
Alles is beter dan flaminganten.:-D

Bereidt je er toch maar op voor dat de 'flaminganten' van de CD&V binnenkort knusjes samen zullen zitten met de PS en de partij waar jouw laatste getrouwe van het eerste uur jouw unitaire clubje voor verlaten heeft.

Knuppel 22 februari 2007 10:45

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door lantjes (Bericht 2457460)
De miserie is dat het mogelijks alternatief al even hard om te wenen zal zijn. Remember de Martens en Dehaenes...:cry: Als het uit dat kamp zal moeten komen, met waarschijnlijk de sossen erbij....zal het niet veel beter zijn dan nu.
Efin, als de meerderheid dat wenst...

Als de Belgische particratie dat wenst, zul je bedoelen.

andev 22 februari 2007 10:53

Allemaal goed en wel, al die peilingen....
Stel dat het om één of ander "multiculprobleem" gaat zoals het tegenwoordig meestal is, hoeveel mensen die betrokken zijn bij dat multiculwereldje stemmen er dan ook mee... uiteraard pro-multicul? Dan zijn er nog andere groepen waar je het antwoord kent voor de vraag werd gesteld...
Krijg je dan als antwoord wat "de (echte) Belgen" wensen en willen?
Ander voorbeeld:
Er is een manifestatie voor dit of dat of wat anders. Er komen 10.000 mensen op af. 70% zijn mensen die behoren tot de groep waarover de vraagstelling gaat.
Wat bewijst zo'n manifestaie dan? Niets, naar mijn gevoel...

CHW 22 februari 2007 10:54

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Hans1 (Bericht 2457636)
Alles is beter dan flaminganten.:-D

Volgens jou waren alle traditionele partijen toch flamingant?

Antoon 22 februari 2007 11:06

Ik ben vooral de Walloonse blok aan ons been kotsbeu.

Patriot! 22 februari 2007 11:09

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Antoon (Bericht 2457725)
Ik ben vooral de Walloonse blok aan ons been kotsbeu.

Gy spreekt gelyk honderd jaar geleeden!

deryz 22 februari 2007 13:00

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Antoon (Bericht 2457725)
Ik ben vooral de Walloonse blok aan ons been kotsbeu.

Waalse ratten, rol uw matten! :lol:

lantjes 22 februari 2007 13:48

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Hans1 (Bericht 2457636)
Alles is beter dan flaminganten.:-D

Er ligt een ganse wereld op u te wachten, in Afghanistan ga je daar geen last van hebben ....enjoy...salie ein !!!:vlaander: en neem den Beir en co maar mee !!!

Zyp 22 februari 2007 14:20

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door oz457 (Bericht 2457083)
Een kleine peiling. Graag zou ik eens willen weten hoeveel mensen het paarse beleid beu zijn versus hoeveel er denken dat het goed is en dat ze verder mogen doen ...

Ik ben dit beleid beu, en alle 'mogelijke' alternatieven die er GEEN zijn OOK... uiteindelijk is zowat elk partijprogramma het resultaat van stemmenwinnerij, naar de mond praten, en met argusogen naar de tegenstrevers kijken.
Het speelt geen rol WAT je zegt, maar hoe, tegen wie en wanneer...
De grootste zijn/hebben daar gaat men voor vandaag de dag, niet meer voor het beste gedacht, maar het gedacht dat we het best verkocht krijgen.

Mijn overtuiging is dat dit land het best terug naar eenheid gaat, doch kan ik dat niet uitdrukkien wanneer het verkiezingen zijn... De ene helft (s)preekt over splitsen, de ander helft over een artificieel in leven gehouden monster van frankenstein.... De enige ander mogelijkheid, terug één land, daarvoor kan niemand zijn stem geven, maar is wel de meest solidaire, efficienste, goedkoopste oplossing voor het MEEST DRINGENDE probleem van dit land.

Belgie = teveel bazen, te weinig werkvolk

jeepee 22 februari 2007 15:19

Zoals zovelen ben ik die niet-aflatende 'goed-nieuws-show' beu. Het wordt meer dan tijd dat de op ons afkomende problemen eens serieus worden aangepak, al vrees ik dat met een onafwendbare PS het ook na 6 juni niet zomaar zal lukken.

Sneta 22 februari 2007 16:42

Paars heeft enkele mooie verdiensten op haar palmares staan

- Ethische vernieuwing
- Belastingverlaging en hervorming
- Het generatiepact
- Modernisering v/d instellingen en administratieve vereenvoudiging

De meeste van deze maatregelen zijn slechts eerste aanzetten en nog niet voldoende, maar de trend is gezet en die pluimen mag Paars op zijn hoed steken.

Alles kan uiteraard altijd beter, maar ik ben niet ontevreden met het huidige beleid.


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:50.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be