Citaat:
|
Citaat:
Gobbledigook is hier meer van toepassing;-) :rofl: |
Citaat:
|
Citaat:
|
Er zijn vele mensen die contacten met aliens melden. Maar als het een bekend of publiek persoon is, is het hek van de dam natuurlijk.
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
Om welke reden(en) ? |
Citaat:
Reden? Kweenie, maybe re-election? "...when he is standing for re-election as President of FIDE (the World Chess Federation) ..." |
Citaat:
Om welke reden zou die president-multimiljonair-enz... zoiets opgezet hebben ? Om zijn macht, relaties, faam, beruchtheid, financies, ... te vergroten of te verbeteren ? Een gelogen treffen met Aliens is natuurlijk hét van het om dat te verwezelijken, ttz om zijn reputatie of dat van zijn land in de wereld meer bekend te maken. ;-) Heeft nog niemand eerder gedaan. :lol::lol: Via Wiki: http://en.wikipedia.org/wiki/Kirsan_Ilyumzhinov http://www.theage.com.au/national/ru...0406-9uuy.html Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Reden? De man is misschien niet meer goed bij zijn hoofd? Weet ik veel. Ik zeg trouwens nergens dat de man liegt, ik stel gewoon vast dat ook bekende mensen wel eens liegen. |
Citaat:
Het was tenslotten maar een "ruimteschip" dat aan het balkon van een flatgebouw hing. :roll::lol::roll::lol::roll: Duidelijk geen idee how things work in Russia. |
Citaat:
Ik stel bvb vast dat "iedereen" "wel eens liegt"... dan mag het nog de Paus zijn... Maar als de kans zeer groot is dat men zich (en mss zijn land, FIDE schaak-organisator, enz ...) belachelijk zou kunnen maken en dit wereldwijd, dat dit dan niet "zomaar" een leugen is. Soit, of het nu 3 jonge meisjes zijn in een onbekend stadje in Brazilië, of talrijke dorpbewoners in een onbekend Thailands dorpje, of ... allemaal liegen ze dus om ... :? |
Citaat:
Voor UFO's gelden die regels blijkbaar niet. All u have to do is say u saw something. |
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
De complotters verrijzen van alle kanten... |
Citaat:
Waarom nog onderzoek doen? Politie wordt overbodig want ik zeg dat JIJ de dader bent. Case closed, galg staat klaar... |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:04. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be