Citaat:
Moest 'men' nu effectief een ufo kunnen tonen zouden we mogen en kunnen zeggen : Haja, het waren inderdaad aliens die met een machine tot hier gekomen zijn. Dat zou een zeer boeiende situatie zijn die een hoop mogelijkheden biedt. Maar de kansen erop zijn ongelofelijk klein. Citaat:
Het onderzoek daarnaar is verantwoord en mogelijk en zelfs al vinden ze niets dan nog is dat een overwinning voor de wetenschap want dan kloppen bepaalde onderdelen van het huidige model niet. |
Citaat:
:lol: |
Citaat:
Weten die dan op voorhand waar ze van zullen getuigen?:lol: |
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
Dertig jaar onderzoek en hij moet nig steeds met het belachelijke argument afkomen dat aliens geen lichtjaren zouden kunnen overbruggen, en dat ze daarom hier niet zijn.... Ze zouden in de media beter eens majoor generaal Wilfried de Brouwer aan het woord laten, of piloten en astronauten die er wel in geloven. Citaat:
|
Hoogst interessante mededeling: Waarschijnlijk stromende rivieren met brak water op Mars. En waar water is, is leven mogelijk. Een bacterie is ook leven he.
|
Citaat:
Laten we het eens in extremis stellen : zelfs al stoken die aliens hun eigen ster volledig op om tot hier te geraken (wat vrij moeilijk is, maar hey, hun technologie is oneindig ontwikkeld, nietwaar?) DAN NOG duurt hun verplaatsing tot hier ettelijke honderden en meer waarschijnlijk duizenden van onze jaren. En dat zou dan nog enkel zo zijn als ze ons perfect kunnen lokaliseren. Zoniet stijgt de benodigde tijd en de benodigde energie exponentieel. En dan mag je je ook wel eens afvragen waarom ze dat dan wel zouden doen. Je kan gewoon niet toegeven dat daar geen antwoord op te geven is. Nogal zwak nietwaar? Citaat:
|
Een "majoor generaal" begot.
Dat moet zeker een graad zijn die we van de aliens hebben overgenomen? |
Citaat:
|
Citaat:
Heb je inhoudelijk nog altijd niets ? |
Citaat:
On topic: Neen, inhoudelijk sta ik nergens, ik heb nog steeds geen concrete gegevens van de 5 "auteurs" gevonden... Eentje heb ik een email gestuurd (die van bij "onera", en je kan al raden; 0 reactie.) Ze bestaan dus nog steeds enkel bij de gratie van die cometavod. |
Citaat:
Jou kennende ga je nu nog jaren liggen neuten over dat getal van 95%. :lol: |
Citaat:
|
Citaat:
Hoeveel je exact hoort hangt af van je positie en afstand. |
Citaat:
Wie weet is de gemiddelde levensverwachting van een alien wel 500 mio jaar. |
Citaat:
Toch vreemd dat ze dan nog altijd van die grappige schotel-tuigen gebruiken blijkbaar. |
Citaat:
http://www.youtube.com/watch?v=iDPxJxFNlvE Zie deze docu die ik al meermaals aangehad heb. Ook interessant in de verklaring van meerdere rijkswachters is dat het oranje licht in het midden zich losmaakte van het object, en zweefde boven een bos, en bij een andere getuige rond een kerktoren. |
Citaat:
Daarbij hebben "bevriende vliegtuigen" hun transponder opstaan (-> IFF-data, enkel door secundaire radar verwerkt) zodat de Quick Reaction Alert (Comdo Nato vanuit Glons) niet in alarmfaze moest treden, en geen F16´s (scrambling-inzet) behoefde... En stel voor die UFO´s werden gevonden volgens de opgegeven coördinaten (van die opsporingsradars Beauvechain en Glons), en nadien meerdere malen getrackt met de F16-´s vuurleidingsradars zelf. Tja. Wat men wel kan uitmaken aan de hand van een UFO-primaire radarecho is dat het vast ding een onaardse maneuvreerbaarheid had en gelijktijdig dito snelheden, en plots tot stilstand kwam in de lucht (alles "geluidloos"), en dit van dezelfde echo (´s), op meerdere radarschermen in Beauvechain en Glons gevolgd, naast die van de 2 F16´s. Geen enkel aards vliegtuig kan of kon dat, ook nu niet. Indien wel, ik wacht graag op de link met de specifications. 8-) |
http://www.youtube.com/watch?v=kflTD_EbpWI&NR=1 als deze driehoek echt is, amai... wat ne grote joekel moet dat wel niet zijn! Ik ga mijnen google earth niet openen om het te checken. Geen coördinaten vermeld door de poster dus ja.
|
Citaat:
Kan alles mogelijke zijn. Heb ik al bekeken op google earth, coördinaten heb ik toen (heel tijdje geleden) ergens op www gevonden. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:42. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be