Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Over koetjes en kalfjes... (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=9)
-   -   Aliens ! Ze bestaan ! (https://forum.politics.be/showthread.php?t=114968)

Alienation 5 augustus 2011 12:47

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Micele (Bericht 5609296)
Wslk, desinfo.
Kan alles mogelijke zijn.

Zo groot in the middle of nowhere? Ja kan vanalles zijn, maar wat doet het daar? En wat is het?

Als die pippo er nu eens de co ordinaten bij gaf kon ik de Australische regering vragen wat het is.

parcifal 5 augustus 2011 12:47

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Micele (Bericht 5609273)
Daarbij hebben "bevriende vliegtuigen" hun transponder opstaan (-> IFF-data) zodat de Quick Reaction Alert (Comdo Nato vanuit Glons) niet in alarmfaze moest treden, en er F16´s (scrambling) achter stuurde...

Zucht, uiteraard NIET als hun missie is om stealth-eigenschappen te testen, nietwaar?
Denk je echt dat ze dan de belgische luchtmacht even gaan informeren? :-D :-D :-D

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Micele (Bericht 5609273)
Wat men wel kan uitmaken aan de hand van een UFO-primaire radarecho is dat het vast ding een onaardse maneuvreerbaarheid had en gelijktijdig dito snelheden, en plots tot stilstand kwam in de lucht, en dit van dezelfde echo, op meerdere radarschermen in Beauvechain en Glons gevolgd.

Dat is dan ook een mogelijke bedoeling van de meeste Electronic Counter Measures, nietwaar?

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Micele (Bericht 5609273)
Geen enkel aards vliegtuig kan of kon dat, ook nu niet.
Indien wel, ik wacht graag op de link met de specifications. ;-)

Jij kent dus perfect de ECM- en ook AESA capaciteit van experimentele B2-vliegtuigen?

Straf.
Je kan misschien specs en info opvragen bij het Pentagon, die gaan je graag zien komen.

Alienation 5 augustus 2011 12:50

Het hangt trouwens boven de wegen, dus moet in de lucht hangen?

Sodomis 5 augustus 2011 12:51

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Alienation (Bericht 5609281)
http://www.youtube.com/watch?v=kflTD_EbpWI&NR=1 als deze driehoek echt is, amai... wat ne grote joekel moet dat wel niet zijn! Ik ga mijnen google earth niet openen om het te checken. Geen coördinaten vermeld door de poster dus ja.

Dat is dus een array van 4 antennemasten in Australië beste... :roll:

Alienation 5 augustus 2011 12:54

Ik vind niets terug over die antenne. Dan moet ge daar toch een fotoke vanop de grond van kunnen delen? Ik vind het niet terug.
Wel dit topic:
http://projectavalon.net/forum4/show...Maps-18-1-2011

Edit: ja ik zie het, maar die omgeving ziet er wel anders uit als in dat filmpke.
Plus in dat filmke lijkt het over de wegen heen te gaan.

Micele 5 augustus 2011 13:03

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door parcifal (Bericht 5609304)
Zucht, uiteraard NIET als hun missie is om stealth-eigenschappen te testen, nietwaar?

Waarom niet, nietwaar ? Wat is er dan zo bijzonders aan een Nato-Stealth vliegtuig. En testen doen ze zoiets bij de ontelbare Nato-maneuvers.

Citaat:

Denk je echt dat ze dan de belgische luchtmacht even gaan informeren? :-D :-D :-D
:lol::lol:
Natuurlijk omdat Glons een internationaal bezet Nato Hoofdkwartier is slimme.
En Kolonel De Brouwer had toen een van de belangrijke NATO-Ops-functies.
Dat weet je allemaal niet hé. Niets onderzocht hé. Staat nochtans overal als je wat moeite doet.

Be is bij de NATO hé, slimme.
Ik was het bijna 40 jaar.

Citaat:

Dat is dan ook een mogelijke bedoeling van de meeste Electronic Counter Measures, nietwaar?
Maak U toch niet nog meer belachelijk man. :lol:
Totaal irrelevant hier, men kon tenslotte de primaire echo´s volgen met opsporingsradars, en verder tracken met F16´s.

Citaat:

Jij kent dus perfect de ECM- en ook AESA capaciteit van experimentele B2-vliegtuigen?
Irrelevant, zie hierboven.

Citaat:

Straf.
Je kan misschien specs en info opvragen bij het Pentagon, die gaan je graag zien komen.
Onsterfelijk belachelijk ben je nu voor mij. :lol:

Ge bedoelt toch niet die prutsers van het Pentagon die nog niet eens 4 trage Boeings konden onderscheppen. :oops:

parcifal 5 augustus 2011 13:27

1 Bijlage(n)
Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Micele (Bericht 5609333)
Waarom niet, nietwaar ? Wat is er dan zo bijzonders aan een Nato-Stealth vliegtuig. En testen doen ze zoiets bij de ontelbare Nato-maneuvers.

Grappig. jij denkt dus werkelijk dat Lockheed en het Skunk works programma werken onder de koepel van de Nato?

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Micele (Bericht 5609333)
:lol::lol:
Natuurlijk omdat Glons een internationaal bezet Nato Hoofdkwartier is slimme.
En Kolonel De Brouwer had toen een van de belangrijke NATO-Ops-functies.
Dat weet je allemaal niet hé. Niets onderzocht hé. Staat nochtans overal als je wat moeite doet.

Be is bij de NATO hé, slimme.
Ik was het bijna 40 jaar.

Goed, vertel dan eens hoeveel keer je de SR-71 blackbird bent tegengekomen op een Nato radarscherm?


Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Micele (Bericht 5609333)
Maak U toch niet nog meer belachelijk man. :lol:
Totaal irrelevant hier, men kon tenslotte de primaire echo´s volgen met opsporingsradars, en verder tracken met F16´s.

En die primaire echo's gaven resultaten die onmogelijk zouden kunnen voor een 'aards vliegtuig'.

Vertel me eens waarom ECM een dergelijk resultaat niet zou kunnen veroorzaken?

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Micele (Bericht 5609333)
Ge bedoelt toch niet die prutsers van het Pentagon die nog niet eens 4 trage Boeings konden onderscheppen. :oops:

Inderdaad, net zoals die prutsers in Rusland niet eens een 'vijandige' Cessna konden onderscheppen die vervolgens op het Rode Plein landde vanuit duitsland. Ze hadden hem niet eens zien vliegen, uw collega's. :-D :-D

Maar thuis en op cafe opscheppen over hun technisch vernuft en hoe waterdicht hun luchtruim wel is : uiteraard a volonte, net zoals hier blijkbaar. :)

Micele 5 augustus 2011 14:09

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door parcifal (Bericht 5609360)
Grappig. jij denkt dus werkelijk dat Lockheed en het Skunk works programma werken onder de koepel van de Nato?

Heel grappig en gij denkt dat "Lockheed en het Skunk works" de Belgische Ardennen uitgekozen hebben om eens te testen hoe goed de Nato Quick alert forces wel reageren ? Dus de Be-Nato is dé beste ? :-D

Citaat:

Goed, vertel dan eens hoeveel keer je de SR-71 blackbird bent tegengekomen op een Nato radarscherm?
Waarom zo belachelijke irrelevante vragen ?
Een radaroperator zit permanent op z´n scherm te loeren bij navenante Nato-status, een radartechnicus van het hoogste echelon doet dat veel minder. 8-)
Euhmm, vertel nu eens eindelijk hoe een SR-71 opeens stil in de lucht blijft hangen (gedetecteerd op hetzelfde moment door verscheidene radars vanuit andere plaatsen in Be, 4 dacht ik).

Citaat:

En die primaire echo's gaven resultaten die onmogelijk zouden kunnen voor een 'aards vliegtuig'.
Idd.
Citaat:

Vertel me eens waarom ECM een dergelijk resultaat niet zou kunnen veroorzaken?
Omdat ECM enkel de radar - meestal zeer *kortstondig* - stoort op het juiste moment zodat het gevolgde (lock) target eventueel tijd genoeg heeft om te vluchten.

Maar meestal worden de volg- of vuurleidingsradars gestoord (die lock hebben met het vluchtend target), weet ge dat zijn die radars die de missile begeleiden/tracken naar het vluchtende vliegtuig. Een onderbreking van de lock kan voldoende zijn. De F16-s volgradars werden niet gestoord, duidelijk te zien in volgende filmpje (met originele radaropname van een van de F16´s)

http://www.youtube.com/watch?v=547zv...watch_response
Gekeken, geluisterd ? ook wat er nadien volgt is heel interessant !

(Piloten zijn geen radartechnicussen hé, vergeet dat niet)

Opsporingsradars kunnne ook gestoord worden maar die hebben meer uitgekinde ECCM- mogelijkheden omdat ze enkel opsporen en niet moeten volgen/locken.
In detail uitleggen ga ik dat niet.


´Radars´ hebben ook nog *ECCM*, en kunnen ECM omzeilen.
Naar een andere zendfrequentie gaan (binnen 2 sec) is - meestal- al voldoende.

Citaat:

Inderdaad, net zoals die prutsers in Rusland niet eens een 'vijandige' Cessna konden onderscheppen die vervolgens op het Rode Plein landde vanuit duitsland. Ze hadden hem niet eens zien vliegen, uw collega's. :-D :-D
Slapende Russen, en al zeker geen collega´s.
Tja, niet elke radaroperator doet zijn job... :-D

Sodomis 5 augustus 2011 14:19

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Alienation (Bericht 5609319)
Ik vind niets terug over die antenne. Dan moet ge daar toch een fotoke vanop de grond van kunnen delen? Ik vind het niet terug.
Wel dit topic:
http://projectavalon.net/forum4/show...Maps-18-1-2011

Edit: ja ik zie het, maar die omgeving ziet er wel anders uit als in dat filmpke.
Plus in dat filmke lijkt het over de wegen heen te gaan.

Beter zoeken!

Bibby Road, Badgingarra, Western Australia, Australia

http://blog.ufo-blog.com/2008/01/exc...iangle-on.html

Micele 5 augustus 2011 14:41

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Micele (Bericht 5609413)
Heel grappig en gij denkt dat "Lockheed en het Skunk works" de Belgische Ardennen uitgekozen hebben om eens te testen hoe goed de Nato Quick alert forces wel reageren ? Dus de Be-Nato is dé beste ? :-D


Waarom zo belachelijke irrelevante vragen ?
Een radaroperator zit permanent op z´n scherm te loeren bij navenante Nato-status, een radartechnicus van het hoogste echelon doet dat veel minder. 8-)
Euhmm, vertel nu eens eindelijk hoe een SR-71 opeens stil in de lucht blijft hangen (gedetecteerd op hetzelfde moment door verscheidene radars vanuit andere plaatsen in Be, 4 dacht ik).


Idd.

Omdat ECM enkel de radar - meestal zeer *kortstondig* - stoort op het juiste moment zodat het gevolgde (lock) target eventueel tijd genoeg heeft om te vluchten.

Maar meestal worden de volg- of vuurleidingsradars gestoord (die lock hebben met het vluchtend target), weet ge dat zijn die radars die de missile begeleiden/tracken naar het vluchtende vliegtuig. Een onderbreking van de lock kan voldoende zijn. De F16-s volgradars werden niet gestoord, duidelijk te zien in volgende filmpje (met originele radaropname van een van de F16´s)

http://www.youtube.com/watch?v=547zv...watch_response
Gekeken, geluisterd ? ook wat er nadien volgt is heel interessant !

(Piloten zijn geen radartechnicussen hé, vergeet dat niet)

Opsporingsradars kunnne ook gestoord worden maar die hebben meer uitgekinde ECCM- mogelijkheden omdat ze enkel opsporen en niet moeten volgen/locken.
In detail uitleggen ga ik dat niet.


´Radars´ hebben ook nog *ECCM*, en kunnen ECM omzeilen.
Naar een andere zendfrequentie gaan (binnen 2 sec) is - meestal- al voldoende.


Slapende Russen, en al zeker geen collega´s.
Tja, niet elke radaroperator doet zijn job... :-D


Hier nog veel info:
http://blog.ufo-blog.com/2007/12/gen...r-belgium.html (onderaan)

Best de posts vanaf # 4680 nog eens doornemen, ik ga me niet blijven herhalen.

Citaat:

The experienced fighter pilots were stunned by acceleration of the UFO, which included 280 km/h to 1800 km/h in less than a second while descending from an altitude of 3 km to 1.7 km, and then coming to a dead stop.
These unbelievable manoeuvres were confirmed as *RADAR showed* the craft drop from 10,000 to 500 feet in no less than 5 seconds!!


The triangular UFO finally dropped to just 200 metres above the suburbs of Brussels before disappearing from the RADAR screen completely.

( Here's some rare video clips of the Black Triangle UFO's caught in flight. )

( 22 June 1990 at press conference regarding the Belgian UFO flap)

Wilfried De Brouwer is a retired Major General of the Belgian Air Force and was Chief Operations in the Air Staff when the Belgian UFO Wave hit. He was recently part of the National Press Conference where pilots of different nationalities all gave testimonies of their personal experiences with UFO's (while piloting aircraft.)
Ik blijf in blijde verwachting voor desnoods ruwe specificaties van onze experten hier.

Officieel Rapport of copie:
http://www.ufo-blog.com/pdf/rbaf_bla...gle_report.pdf

Max van Dietschland 5 augustus 2011 20:41

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door piraat (Bericht 3808176)
Volgens Doctor Edgar Mitchell, de 6 de astronaut die op de maan wandelde in 1971, bestaan er wel degelijk buitenaardse intelligente wezens , en zij hebben ons reeds meermaals bezocht, zoals hij vertelde op het Britse radiostation Kerrang Radio.
Tot nu toe zijn de bevolkingen continu gedesinformeerd geweest hierover, steeds volgens Edgar Mitchell .
Komende van een doorsnee forummer zou men over zulke uitspraken mischien smalend glimlachen, maar komende van een geleerde, en astronaut, wereldwijd gerespecteerd...? Wie gelooft erin, wie niet ? Waarom ?
Bron : News France

De buitenaardsen bestaan zeker. God zal geen zo'n groot universum hebben geschapen voor ons alleen. Helaas is het heelal zo groot dat we niet snel contact zullen krijgen, als er al contact mogelijk is. Want Vlaams zullen ze niet spreken.

Another Jack 5 augustus 2011 22:32

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Max van Dietschland (Bericht 5610013)
De buitenaardsen bestaan zeker. God zal geen zo'n groot universum hebben geschapen voor ons alleen. Helaas is het heelal zo groot dat we niet snel contact zullen krijgen, als er al contact mogelijk is. Want Vlaams zullen ze niet spreken.

De klootzakken...

Paulus de Boskabouter 5 augustus 2011 23:14

Ik ben er ook alvast van overtuigd dat er nog 'leven' aanwezig is in het heelal.
Dat hoeft daarom geen leven te zijn dat wij kunnen waarnemen, laat staan begrijpen.
Wij kunnen bijvoorbeeld zintuiglijk slechts een heel beperkt deel van het electromagnetisch spectrum waarnemen, met onze ogen als licht en met onze huid als warmte.
Voor mijn part IS het heelal leven.
Ik acht het wel vrijwel onmogelijk dat elders in het heelal dezelfde eencelligen ontstaan zijn, met eenzelfde DNA basis, met dezelfde behoeften en eenzelfde evolutie tot 'intelligente' wezens met opponeerbare duim e tutti quanti.
Dus van die mensachtige hollywood-buitenaardsen daar geloof ik niet echt in, en God ook niet echt.
Trouwens, het is ook niet gezegd dat buitenaard leven ONS zou herkennen als ander leven. Misschien zijn er hier al honderden bezoeken geweest zijn die het aftrappen omdat er hier geen kwikdampatmosfeer is om maar iets te zeggen.

exodus 6 augustus 2011 00:12

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Max van Dietschland (Bericht 5610013)
De buitenaardsen bestaan zeker. God zal geen zo'n groot universum hebben geschapen voor ons alleen. Helaas is het heelal zo groot dat we niet snel contact zullen krijgen, als er al contact mogelijk is. Want Vlaams zullen ze niet spreken.

Contact komt er wanneer de "ontvanger" klaar is. De taal doet er niet toe. Contact gebeurt in telepathische overdracht, dat is universeel, het brein vertaalt wel naar de taal van de ontvanger.

Alienation 6 augustus 2011 01:40

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door exodus (Bericht 5610292)
Contact komt er wanneer de "ontvanger" klaar is. De taal doet er niet toe. Contact gebeurt in telepathische overdracht, dat is universeel, het brein vertaalt wel naar de taal van de ontvanger.

Ik sta open voor contact, maar ik hoor niets zenne :(

kiko 6 augustus 2011 08:41

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door exodus (Bericht 5610292)
Contact komt er wanneer de "ontvanger" klaar is. De taal doet er niet toe. Contact gebeurt in telepathische overdracht, dat is universeel, het brein vertaalt wel naar de taal van de ontvanger.

Is dat ergens op gebaseerd, of is dat nattevingerwerk ?

Alienation 6 augustus 2011 09:59

Volgens mij zal er nooit contact komen zolang we mekaar in de haren zitten en de wereldwijde problemen niet opgelost hebben.
Hoogontwikkelde beschavingen met goede bedoelingen zullen liever afwachten en observeren voor ze zich daar in kunnen moeien.
Die met slechte bedoelingen zouden er wel eens misbruik van kunnen maken...
Invasion!

Tamam 6 augustus 2011 10:22

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Max van Dietschland (Bericht 5610013)
De buitenaardsen bestaan zeker. God zal geen zo'n groot universum hebben geschapen voor ons alleen. Helaas is het heelal zo groot dat we niet snel contact zullen krijgen, als er al contact mogelijk is. Want Vlaams zullen ze niet spreken.


Wie weet zijn aliens Walen... werkloze Walen! :lol:

Steve_M 6 augustus 2011 12:22

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door exodus (Bericht 5610292)
Contact komt er wanneer de "ontvanger" klaar is. De taal doet er niet toe. Contact gebeurt in telepathische overdracht, dat is universeel, het brein vertaalt wel naar de taal van de ontvanger.

En hopla, we zijn weer vertrokken. Wat houdt je tegen je geldprijs te gaan ophalen bij Skepp of de Randi-foundation? Je hoeft alleen maar je telepathische gaven te bewijzen. Fantast.

Sodomis 6 augustus 2011 12:33

Citaat:

Ik acht het wel vrijwel onmogelijk dat elders in het heelal dezelfde eencelligen ontstaan zijn, met eenzelfde DNA basis, met dezelfde behoeften en eenzelfde evolutie tot 'intelligente' wezens met opponeerbare duim e tutti quanti.
Deze week is er "bewijs" gevonden voor stromend water op Mars door NASA...
Ondertussen is de wetenschappelijke wereld, volop aan het speculeren over ééncellig leven op Mars...

De theorie dat het leven op aarde, elders in het universum is ontstaan & getransporteerd is naar hier (via meteoren) staat anders nog steeds op haar sokkel.

Trouwens, was er geen ééncelige gevonden op AARDE waarvan het DNA gebaseerd is op cyanide ipv op koolstof?


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:49.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be