Citaat:
Beweerde jij niet dat je een bepaald diploma had gehaald ooit? Vreemd dat je dan niet eens weet wat wetenschappelijk bewijs juist is. Een beetje zoals een zelfverklaard wiskundige die de oppervlakte van een driehoek niet kan berekenen, nietwaar? :-) :-) |
Citaat:
|
Da's duidelijk dan. Je weet dus wel wat wetenschappelijk bewezen wil zeggen. Je gelooft gewoon niet in de wetenschappelijke methode.
Even samengevat. Je gelooft in UFO's, NWO, Niburu, de maya kalender, lizard people,... en niet in de wetenschappelijke methode. Lijkt me erg logisch zelfs :) |
Citaat:
|
Citaat:
Wetenschappelijke instituten of instellingen zijn niet meer of minder dan verificateurs en controleurs van objectiviteit en toezichthouders op de wetenschappelijke methode. Ze zijn niet perfect, maar het beste wat we hebben voorlopig, en als er een consensus is van een aanzienlijk aantal instellingen en instituten betreffende een bepaald wetenschappelijk bewijs, dan is dat een indicatie dat dat bewijs voldoet aan de minimumvereisten om te mogen zeggen dat het klopt. Tenzij jij een betere methode weet om nonsens van waardevolle informatie te scheiden, moet ook jij je daaraan houden als je ernstig wil discussieren. Maar het probleem is dat jij niet kan aanvaarden dat nog geen fractie van jouw fantasieen ooit in aanmerking zou kunnen komen om getest te worden, laat staan aanvaard te worden volgens elke methode die een beetje kritisch is. Daarom dat ik vaak de parallel trek tussen jouw fantasien en de smurfen, beide zijn even wetenschappelijk bewijsbaar. |
Citaat:
Zie je zelf niet in dat je je beeldvorming van de realiteit volledig weg geeft aan die autoriteiten? Think for yourself, question authority. |
Citaat:
Men zegt wel eens over engdenkende mensen : if all you have is a hammer, everything looks like a nail Als je enkel conspiracy-theorien kent, ziet de maatschappij er natuurlijk uit als vergeven van de kwaadaardige autoriteiten die de waarheid willen toedekken. :lol: Maar dat ligt dan puur aan jou. |
Citaat:
Het is echter anders, het zijn die autoriteiten die ons opgespeld hebben dat er enkel hamers en nagels bestaan. Mensen worden niet geboren en getogen met het beeld van de realiteit waar er een samenzwering tegen de mensheid is. Mensen ontdekken het, dat is het grote verschil. Zoals in het nummer waarvan ik de link poste gezegd wordt: Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
Astronaut Edgar Mitchel over het feit dat wij bezocht worden door buitenaardsen en de cover up hier rond die al decennia gaande is:
http://www.youtube.com/watch?v=9tKWElDHhY4 |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Ik geloof niet dat de wereld één grote shithole is. Het is een kwestie van perceptie. Ik geloof, ruim gezegd, dat deze wereld een klaslokaal is voor ontplooiend bewustzijn. De dood is een illusie en alle lijden is uiteindelijk tijdelijk. Liefde en eenheid is de basis van dit universum. Sommigen zetten zich af hiertegen voor persoonlijk gewin, en in de extremen van dit gedrag zien we het Duistere, dat zich afzet tegen het licht, en zich manifesteerd in de elite hun geheimhouding en bizarre rituelen. Diegene die dit universum bedacht heeft, heeft onvoorwaardelijke Liefde, zelfs voor deze Duistere elite die zich afzet tegen het licht. Alle actoren krijgen de vrijheid om zelf te proeven van hun creaties. |
Citaat:
|
Dus Aliens zijn er in geslaagd de, voor ons, onvoorstelbare technologie te ontwikkelen om interstellair te reizen. Vervolgens beslissen ze dan om in een gat in de grond van een vreemde planeet te gaan samenhokken.
|
Citaat:
Wie weet waren ze altijd hier op aarde. Waarom onder de grond ? Lijkt daar lekker warm te zijn. ;-) En wie weet zijn ze alle niet immuun genoeg voor bovengrondse virussen en allerlei... ik gis maar. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:08. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be