Citaat:
Jij bent écht erg, hé ? Wat is dat nu weer voor zever, beweren dat ik analfabeet ben ?:lol: Allee, om te lachen, hebt ge daar bewijs voor ?:lol: |
Citaat:
|
Citaat:
Wie heeft er nu vertrouwen in wat de eerste de beste dope-head u komt wijsmaken ? |
Citaat:
...en desondanks nog steeds geen halve kruimel onweerlegbaar bewijs. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Want : of ze bestaan, of ze bestaan niet, nietwaar ? |
Citaat:
En wat wil dat juist zeggen :" en zelfs nu nog steeds niet door wat er staat " ? Wat is me dat voor een vreemd gebroebbel ? Bent u buitenlander, of Waal, het Nederlands niet machtig ?:lol: Of :drinking: ? |
Citaat:
|
Citaat:
Je antwoordt trouwens niet op de vraag: graag de desbetreffende quote a.u.b. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
http://www.google.fr/imgres?q=brood&...,s:0,i:91Pssst, dit brood is gebakken door Alien-gastarbeiders ! Niet voortvertellen hé ! |
Citaat:
KIKO GELOOFT IN HET BESTAAN VAN ALIENS !:-D Na Travis, ook kiko !! jullie sceptische ex-vriend parcifal moet dol van razernij zijn , zoveel is zeker ! Hij is beslist zijn kas aan het opfretten van pure koleire !:-) De arme sukkelaar staat nu alleen zijn ongeloof uit te schreeuwen op dit forum, zijn aanhangers hebben hem laten vallen.:lol: |
Citaat:
Ik neem aan dat dit was om parcifal voor de zot te houden ?;-) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Flauwe poging. Je weet heel goed dat ik, net als anderen, in leven op andere planeten geloof. Dat is al vele keren herhaald. Er zijn dus twee mogelijkheden: - je bent dom - je bent een trol Persoonlijk hou ik het op een domme trol, maar toegegeven, je kunt ook gewoon achterlijk zijn. |
Citaat:
|
Citaat:
Dat zou je weten moest je geen shitsnuivende pseudo-trol zijn die niet kan lezen. Misschien wordt het eens tijd na maanden gezever in deze draad door jou -pindar is quantite negligable, hij zal voor eeuwig genegeerd worden- om eens te beginnen kijken naar wat mensen nu eigenlijk zeggen. Of interesseert dar je niet, wat doe je hier dan? |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:25. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be