Citaat:
|
Citaat:
Of ben je in het Sceptische Kamp, aangevoerd door het komisch duo parcifal & Another Jacques ?:-) |
Citaat:
:lol: |
Citaat:
En ? Hoe gaat het verder ? Bevalt het een beetje in uw caravan ? Ge ligt daar toch beter als in uw krotwoning nietwaar ? |
Citaat:
Geloof jij in de smurfen, duplo-man? Nee? Bewijs dan eens dat ze niet bestaan. Dir is zowat analoog aan de verzameling van jouw intelligente reacties in deze draad. Je schurftige beledigingen en domme opmerkingen laat ik maar even weg. |
Citaat:
Wel enkel op papier natuurlijk, maar best�*�*n doen ze wel degelijk.;-) Jij hebt zelfs een rol in dat boekske, jij bent Gargamel, de boze tovenaar.:lol: " schurftige beledigingen "...:lol: D�*t vind ik nu eigenlijk nog grappig, zie parcifallekke. :lol: Maar je moet dat toch eens uitleggen ? Hoe kan een belediging een huidziekte hebben ? Da Kan Toch Ni ?:lol: |
Terug on topic, laten wij ver achter ons alle ( al dan niet schurftige ) sceptici ( met of zonder vuile onderbroek ) en concentreren wij ons op de Aliens !
Hier een lijstje met enige der verschillende soorten Aliens : http://members.home.nl/jbenes/buitenaardse%20wezens.htm Citaat:
Dat werpt dan een geheel ander licht op de motivatie's van zekere sceptici, werkzaam op dit forum...Zijn zij enkel gemanipuleerde " nuttige idioten ", worden ze betaald door Aliens, of...zijn zij zélf Aliens !?!:-) |
Citaat:
Dat er buitenaards leven (in de zin van "leven" zoals wij dat bevatten) zou bestaan, daarop zeg ik dat we het niet weten, wat niet wil zeggen dat het er wel degelijk is, en dat ze hier al zouden zijn geweest - zoals jij beweert.. :lol: |
Citaat:
Maar ik denk dat het meer dan waarschijnlijk is, er zijn talrijke aanwijzingen voor. Ik sta met die opinie ook niet alleen, miljoenen mensen delen die met mij. Toch is het hebben van zo een mening genoeg voor bepaalde mensen ( op dit forum en elders ) om mij voor een zot en een halve debiel te willen laten doorgaan.:-) Voor mij echter is iemand die meent de wijsheid in pacht te hebben en zijn geest sluit voor alles waar hij geen verklaring voor heeft een debiel en een zot.:-) |
Zijn Chupacabra nu ookal aliens?
Waarom hebben zij het lijfeigendom eigenlijk afgeschaft? Nu kan elke idioot zeggen wat die wil. |
Citaat:
|
Citaat:
Euh welke aanwijzingen en welke bewijzen??? Toch niet die korenvelden figuren UFO quatsch hé??!! Amai van een goedgelovig pateeke gesproken!! LOL :lol: :lol: |
Citaat:
|
Aliens bestaan.
Aliens kwamen nog niet en komen ook nu niet op aarde, heel misschien microscopische organismes uitgezonderd. Wie gelooft dat er regelmatig aliens met ruimteschepen rondvliegen op aarde moet bij de psycholoog. Of zeker naar testaankoop omwille van de vele frauduleuze en bedrieglijke films, boeken, enz. die de goedgelovige aankoopt in de goed draaiende aliensbusiness. Voil�*, deze topic mag gesloten worden. |
Deze draad is naar de klote. Spijtig.
Effe een andere wending. Wie ziet er nog een (grote) kans om leven te vinden in ons zonnestelsel, buiten de aarde? (Al dan niet 'intelligent', een walvis is ook vrij intelligent he, om maar een voorbeeld en een referentie te geven) |
Citaat:
Op meer hoef je eigenlijk niet te hopen als je een beetje realist bent. |
Waarom niet? Serieuze vraag he. Waarom zouden daar geen vissen (of iets vergelijkbaars) kunnen zitten?
|
Citaat:
|
OK, fotosynthese is nie echt een optie maar we hebben geen flauw idee hoe intens de vulkanische activiteit onder het ijsoppervlak is. Er kan energie genoeg zijn om leven voort te brengen. Als je dan in overweging neemt dat Europa samen met Io en Ganymedes in een soort van resonantie zijn geraakt in hun banen kunnen we ervan uit gaan dat ze er al héél lang zijn. Ik vind uw visie maar vrij pessimistisch.
|
Men zou versteld staan hoe taai en vindingrijk de Schepping Gods (het leven) is.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:42. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be