Wat er verkeerd is aan een staancaravan:
- Het is klein, vochtig, niet comfortabel. - Campingvolk is dikwijls luid, marginaal, vuil - Je slaapt er slecht, kan er niet deftig koken, wassen, het is er pokkeheet in de zomer, ijskoud in de winter. - Wanneer het regent zit je gegarandeerd in de modder te dabben. - Het is een heel gedoe om dat ding te verplaatsen. - Op de betere locaties ben je niet welkom - .... |
Citaat:
|
Hoe verplaatst men eigenlijk zo'n caravan?
|
Citaat:
Waar ik mijn brood mee verdien, daar heb jij het raden naar. Ik ben niet zo een ventje met een grote bek dat overal rondbazuint dat hij boeffer EN schoolmeester EN tandarts is...:lol: Ik denk in feite dat je NIETS bent. Een dopper waarschijnlijk. Of beter, een landloper... In elk geval, een triestigaard. |
Citaat:
Of iemand die zich schaamt om wat hij doet. Ik combineer inderdaad veel, daarom dat ik uiteindelijk voor het onderwijs gekozen heb...veel vrije tijd. Dat hebben tandartsen met een praktijk niet... |
Citaat:
Naar een uithoek van de camping waar hij het zet met een affiche "Te koop: €200" ofwel rechtstreeks naar het stort. |
Citaat:
Maar wat dit alles met Aliens te maken heeft moet je me toch eens uitleggen ? Of wonen die ook in sta-caravans ? |
Citaat:
|
Citaat:
Je hebt gelijk dat je geen tandarts geworden bent, ocharme die klanten. Zo een zatte landloper met een paar tangen, een hamer en een beitel in uw mond bezig, een echte nachtmerrie !:lol: |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Tangen, hamers, beitels...:| |
Citaat:
|
Citaat:
(Allez, wat er van overblijft tenminste...;-)) |
Citaat:
|
Citaat:
Is het deze ? Valt nog mee eigenlijk, ik had gedacht dat het erger gesteld was met u...:-D Maar waar zit den Blacky ? Onder da bed ? En langs buiten is het ook charmant. Ben je toevallig, onderje talrijke beroepen, ook " huizenbouwer " ? http://www.google.fr/imgres?hl=fr&bi...,r:6,s:0,i:101 |
Citaat:
Ik heb geen huisdieren. Moest ik ze hebben ze zouden trouwens niet onder het bed geraken: ik heb namelijk een waterbed. |
Citaat:
Maar wat is er dan met den Blacky gebeurd Heb je hem ergens achtergeaten om er vanaf te zijn ? Dat valt mij tegen van u, dat had ik niet gedacht...:cry: |
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:24. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be