En nog ene die het zegt:
Citaat:
|
Citaat:
Opmerkelijk vind ik dat jij hier enkel tijdens de kantooruren reacties plaatst. Daaruit concludeer ik : Je mag thuis/centrum niet op het internet Je verspilt de baas zijn tijd met je onzin. |
Citaat:
|
Citaat:
En nu ga je op de negeer zoals je vorige incarnaties. Het wordt tijd dat je uit je patroon ontsnapt hé. Al die incarnaties met dezelfde verslaving worstelen, ai ai ai... |
Citaat:
Is dat niet wat jij ons de hele tijd verwijt? |
Citaat:
Toch opmerkelijk die tijdstippen waarop de C/P's van Niburu hier verschijnen. |
Citaat:
Ik acht de kans groot dat hij gewoon de maker van niburu.nl is. Of één van de 2, 3... paardekoppen. |
Citaat:
Citaat:
Ik dacht dat er maar een eigenaar was die heerst als een dictator over site en forum. kritiek => ban |
De maan is hol, net zoals de aarde. Ja, de realiteit is niet zoals we denken dat het is. De maan is een artificieel geïntroduceerd rond de aarde. Volgens sommigen zijn alle markante feiten ivm de maan toeval. Uiteraard geen toeval, de maan is hier geplaatst. Vele feiten tonen aan dat de maan hol is.
Citaat:
|
Heb jij een wagen, Mark?
|
Ook leuk.
Je kan er investeren in een "vrije energie" apparaat. Een zonnepaneel, omvormer en pak batterijen blijkt dat te zijn. Citaat:
|
Citaat:
Minister President |
Citaat:
Status actief Houder Stichting Niburu Administratieve contactpersoon [email protected] Registrar TransIP BV Schipholweg 9b 2316XB LEIDEN Nederland Technische contactpersonen [email protected] DNSSEC nee Domeinnaamservers ns1.flexwebhosting.nl ns2.flexwebhosting.nl ns3.flexwebhosting.com Datum registratie 2003-07-17 Datum laatste wijziging 2013-06-30 Administratie door |
Citaat:
Op een Mark kan je niet boos zijn. |
Hebbes : Anton Teuben
Citaat:
http://urubin.com/?p=8204 |
De mop van het jaar : UFOWIJZER.NL waarschuwt dat je NIBURU beter niet serieus neemt :rofl:
Citaat:
|
Citaat:
Strassmann graaft tenminste dieper dan vandaag gekend. Ik denk ook niet dat hij zichzelf als shamaan aanschouwt, meer als onderzoeker. En allicht een gefascineerd DMT roker :) Als men daarbij "buitenaards contact" en "begeleiding" voelt in collectief, is het de duivel die hen misleid? |
Citaat:
Hun resultaat : Citaat:
Citaat:
Er is dan ook een schisma opgetreden waardoor we nu Niburu.nl hebben en niburu.co. Blijkbaar is Teuben nogal dictatoriaal naast uiteraard een volkomen warhooft) en zeer flexibel in het aanwenden van fondsen (uit SOPN onder andere) om het zinkende Niburu.nl boven water te houden. http://zaplog.nl/zaplog/article/de_l...jes_van_niburu Citaat:
|
[quote]
Citaat:
De "stichting" Nuburu zat in een villa : huur 7500eur p/m Je zou toch denken dat al die onvoorstelbaar vooruitstrevende alien technologie en vrije energie wat geld hadden kunnen opbrengen? |
Citaat:
Als je DMT op ene natuurlijke wijze binnenkrijgt, bvb via ayahuasca, heb je de gidsing van de plant en de bescherming van de shamaan. Zomaar wat mensen inspuiten met pure DMT in een klinische omgeving en dan naar hun verhaaltjes luisteren is (want dat is uiteindelijk wat het is), is geen onderzoek voor mij. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:09. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be