Citaat:
Vies mannekke toch, ga rap uwe mond wassen met groen zeep ! En schrob de rest van uw lichaam ook maar flink af met Dettol antisepticum, of andere stalreiniger-middelen. |
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
:lol::lol::lol: |
Citaat:
Verder weet ik niet waar je naar toe wil met een aantal berichten van mij op te sommen ? Dit zijn trouwens antwoorden, en zonder de berichten waar ik op antwoordde er bij te zetten van geen enkel nut of betekenis. Snap je ? Of is het te moeilijk voor je ? Ben je zo een on-overtuigbare misschien ?:-) |
Citaat:
|
Citaat:
Ga nog wat met je amerikaanse vlag zwaaien, liefst op de Maan, of waarom niet, op Mars ! Wie weet loop je wel een Alien tegen het lijf ! Eén die steenezelvlees lust.:lol: |
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
Stop eens de gestoorde schreeuwlelijkerd uit te hangen jongentje toch...:roll: Je lijkt wel een troll met psychiatrische problemen ! Woon jij per toeval helemaal alleen in een grot of afgelegen bouwval ? Want een exemplaar als jij kan een normale mens in real life toch geen 5 minuten verdragen zonder een kanon op af te schieten ?:lol: |
Citaat:
|
Een foto van een alien/reptilian uit alia/reptilea in het alienesius/repthelesius-heelal die op aarde komt wandelen en een klapke komt doen met een terrerian.
Oeps, vergissing, het gaat blijkbaar oom een foto van een van de taxiverkrachters uit Brussel ... bron |
Citaat:
Wie zal het winnen ? Beiden zijn begaafd voor dergelijk achterlijk gezwam... |
Citaat:
Ik dacht eerst aan 'pijnlijk', maar gezien je het eigenlijk niet kan beseffen mag ik met een gerust hart de plaatsvervangende schaamte achterwege laten. |
Exit Toontje, dat beter wat lager zou zingen.
Citaat:
Als je nog eens iets ernstig te vermelden hebt, geef ik misschien nog eens antwoord. Zoniet, vaarwel en de wind vanachter. Veel stank voor uw miserabele bijdrage aan deze draad.:lol: |
Sinds 2010 hardnekkig genegeerd door de Fanatieke Sceptici :
Citaat:
|
Sinds 2010 hardnekkig genegeerd door de Fanatieke Sceptici :
Citaat:
|
Citaat:
Maar feit is, hij hééft een signaal waargenomen. Dat is toch heel simpel ? Neem dat iemand met een hamer op uwe kop slaagt . Dan heb je toch een klop gekregen, nietwaar ? Moet die dan een 2 de keer kloppen voor je er in gelooft ?:lol: |
Citaat:
Als ik één keer naar u roep, heb ik dan geroepen, of moet ik een 2 de keer roepen, om daar een feit van te maken ? Moet alles twee keer gebeuren, om het te doen bestaan ? Wist je dat je met 1 enkele maal neuken zwanger kunt worden ?:lol: |
Citaat:
|
Voor onze forumvrienden van de aliëns theorieën is het vandaag weer een hoogdag, namelijk de 62ste verjaardag van de vermeende 'Battle of Los Angeles'... |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:08. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be