[Q UOTE=Peche;8186145]Wie zegt dat ik niet surf vanop een andere planeet?[/quote]
IK. Bewijs eene het tegendeel? |
Citaat:
Als jij dat weet en wij, vermeende mainstreamers niet, vertel ons dan even hoe ge erachter zijt gekomen en hoe dat te verifiëren valt. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Er gaan toch geruchten dat de nazi's hun tech van een "alien ras" hebben?
Niet letterlijk gekregen, maar de nazi's zaten wel met occulte zaken bezig. Misschien hadden zij grip op alien technologie waarop ze hun tech baseerde. Zei Werner von Braun zo geen rare dingen op zijn sterfbed? Of is dat een hoax? |
Citaat:
|
Wel de ruimtevaart boomde in Amerika eens ze hun handen kregen op SS tech.
Het gros is niet eens bekend en wat wij voor speelgoed krijgen, had hun defensiesysteem al tien jaar eerder. Ik zeg niet dat dit gelinkt is, maar er gaan wel geruchten op. Dat komt overeen met de filosofie die ik geloof. Dat wij in contact staan met een andere geest. We vinden het niet uit maar ontdekken het. |
Het is niet dat die technologie daarvoor niet bekend was, al voor de tweede wereldoorlog werd er geëxperimenteerd met raketten op vloeibare brandstof.
|
Citaat:
https://docs.google.com/presentation...w#slide=id.p43 |
Citaat:
|
Citaat:
Zover ging uw informatie blijkbaar niet. Maar goed, het is dan ook niet de eerste keer dat u een verbazingwekkende onwetendheid ten toon spreidt. Daarom noemen we u ook 'little Jack' in de wandelgangen. Met uw goedkeuring zelfs. Massale vernietiging van electrische EV1's eind jaren negentig . |
Citaat:
Waren de oliemaatschappijen zijn elektrische wagentjes vergeten misschien? |
Dat moet little system even googelen, vermoed ik...
|
Citaat:
Kortom, u moet het zo zien: ' een kinderachtig antwoord = een Jack's antwoord ' . Zo simpel is het. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:51. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be