Citaat:
|
Citaat:
Ik zag echter al heel vroeg in dat mohammed de anti christ was. |
Citaat:
|
Ik ben als een vis in het water. Ik kan met volle garantie zeggen dat ik de eerste komende tijd geen druppel alcohol drink. Zelfs niet op het komend feestje. Ik heb een overdaad aan alcohol gehad en het idee ervan alleen al doet me walgen.
Mijn zatte bui is dan toch voor iets goed geweest. It was a reminder to never drink again. |
Hier, rechtstreeks van VRT nieuws. Anders geloven jullie het toch niet.
De massa wordt stapje per stapje voorbereid! Citaat:
|
Dat zeggen jullie al tientallen jaren, hoe lang gaat dat spelletje nog duren?
|
Citaat:
We hebben dus nog wel even tijd. :) (En dat in het gunstigste geval dat de korstmossen op die planeet ondertussen al geevolueerd zijn tot een stadium waarbij ze vuur kunnen maken bvb.) Je moet dringend het nieuws eens leren begrijpen Irsan. |
Citaat:
Maar je ziet het nu al gebeuren. Ze hebben "ontdekt" dat onze dichtste buur een levensvatbare planeet heeft. De mogelijkheid van buitenaards leven wordt (in de ogen van de mainstream) steeds echter en echter, het komt letterlijk en figuurlijk dichter en dichter. Natuurlijk is deze informatie al lang geweten in bepaalde kringen maar het komt natuurlijk slechts druppelsgewijs door in de mainstream media en het consenus bewustzijn van de massa. Het beeld dat de meeste mensen van de realiteit hebben zal moeten aangepast worden en plaatsmaken voor een veel ruimere perceptie. Dat zal bij sommige groeipijnen geven, maar een verwittigd man/vrouw is er twee waard!! |
Citaat:
De kans op korstmossen op die planeet is inderdaad zowat 1 op 1 miljoen. (afhankelijk van de stralingsbestendigheid van die mossen) De kans op intelligent leven is nog vele, vele miljoenen keren kleiner. Niet slecht, maar we zullen het in ons leven waarschijnlijk niet meer ontdekken. :) |
Citaat:
Ja, indien deze aliens qua technologie 100 of 200 jaar op ons vooruit zijn, dan zullen ze hier niet zitten. Dat klopt. Maar veronderstel dat ze 5000 jaar voor zijn op ons. Of 10. 000 jaar, ja zelfs 20.000 jaar, dan is de kans groot dat ze zich hier wel bevinden. En al een heel tijdje. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik kan ook niet uitsluiten dat hier nergens kabouters zitten, of de befaamde onzichtbare roze eenhoorn.
|
We mogen ook niet uitsluiten dat Het Oosten morgenvroeg de zon in Het Westen laat opkomen...
|
Citaat:
En moest men zo'n planeet vinden, dan stuur je toch geen schepen, maar probes en rovers? |
Citaat:
Wie daar niets over leest, slechts doet aan 'debunken', of zo effe en lukraak deze of gene site bezoekt, doet er beter aan zijn mond te houden. Want hij vertelt dan toch maar onzin. En hier zijn er heel wat van dit kaliber op dit forum. Helaas. |
Citaat:
Wat die probes betreft, daar hebt u zeker een punt. Uit de boeken blijkt dan ook dat een gedeelte van de Ufo's inderdaad ook probes zijn. Het bestaan van Ufo's als mogelijke 'alien crafts' ben ik beginnen ernstig te nemen door de boeken die ik erover heb gelezen en tevens toen ik heel wat mensen -en niet de eersten en de besten- hoorde uit de biecht klappen toen ze op pensioen waren en niets meer te verliezen hadden. En zich niet meer gehouden wisten door hun eed tot zwijgplicht. Dit vaak slechts enkele jaren voor hun dood. Ik zie niet in waarom al deze mensen die met kennis van zaken konden spreken iets voor hun voor hun dood hun omgeving zouden zijn gaan opzadelen met leugens. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:40. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be