[sarcasm]Aliens kunnen niet bestaan want de 0,000000000...001% van de planeten van het gehele universum die we al onderzocht hebben voldoen niet aan dezelfde voorwaarden die hier op aarde prioritair zijn om leven te kunnen hebben (aangezien de aardse maatstaf als enige toepasbaar is op het gehele, doch voor ons onbekende universum).[/sarcasm]
Het universum is een quantumveld dus bestaat buitenaards leven sowieso. Dus lang leve Vlaanderen, het grootste... whatever op aarde. |
Citaat:
vaag stukje hoor. Mijns insziens zit het hele universum er vol mee! |
Citaat:
Zonder twijfel. Ik moet altijd lachen als ik die grote ruimteschepen in SF films zie :-D Als we zullen lange afstanden overbruggen, dan zal het niet via een fysisch ruimteschip zijn, zoveel is zeker. Stel je voor, je vliegt aan bijna lichtsnelheid en je botst tegen een steenkorreltje. Dat gaat als een kogel dwars door je schip heen. Zelfs korreltjes zand zouden je ruimteschip grondig kapot maken aan die snelheden. Mensen, begin anders te denken! Zoek astronaut Wubbo Ockels zijn conferentie in Amsterdam op YouTube... |
Citaat:
Nee, nee, de wetenschap weet alles en morgen moeten ze voor de 20000ste keer vaststellen dat het toch allemaal anders is. ;-) DAT lijkt me sterk op een godsdienst. |
Citaat:
|
Citaat:
zo waar! nu ja lijkt ?? |
Inderdaad, het universum zit vol van het leven. Niet alleen het zichtbare universum maar ook de hogere/andere dimensies. Ik ben er zeker van dat er fysisch leven bestaat op andere planeten in ons fysisch universum, maar er bestaat ook leven in andere dimensies. Ons mainstream concept van onze realiteit is gewoonweg niet adequaat genoeg om dat allemaal te bevatten.
In de hogere realiteit wordt ons fysisch universum met zijn causaliteit, veroorzaakt door de dimensie tijd, als een illusie aanzien, en bestaat alle tijd tegelijkertijd. Wezens uit hogere dimensies hebben zelfs helemaal geen toestellen nodig om tussen realiteiten te reizen, zij kunnen gewoon een projectie van hun bewustzijn doen. Zij kunnen ervoor kiezen om onzichtbaar te blijven of te materialiseren in welke vorm zij dan ook verkiezen. In gelijk welke realiteit/probabiliteit of welke tijd zij dan ook verkiezen. Wezens die minder ontwikkeld zijn hebben misschien UFO's nodig, of toestellen die in meer of mindere mate fysisch zijn en verbonden met het bewustzijn van de waarnemer. |
Citaat:
|
Citaat:
|
We zijn nu al aangekomen bij 1 of andere stargate theorie om de 9-11 en de oorlog in Irak te verklaren. Dit uiteraard zonder ook maar enige ondersteuning die deze theorie ook maar enigszins plausibel zou kunnen maken. Je moet het toch maar doen.
Welcome back Pindar. Je hebt het nog steeds. Ik zou zelfs durven zeggen dat je fantasie nog levendiger is geworden. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
De manier waarop men in 1900 aankeek tegen het jaar 2000, op die manier kijken wij ook naar toekomstige ruimtevluchten.
|
|
Citaat:
Mijns insziens dus ook. |
|
Citaat:
Ofwel: Zal de regering een false flag disclosure orchestreren, die de mensen op aarde zal als gelovigen doen vallen voor de nieuwe wezens die het goed voor hebben met ons en onze planeet. Dus geef uw lot in hun handen. 10x straffer dan Obama zijn show van change. Niet een charismatisch leidersfiguur, maar een hogere beschaving die de ultieme waarheid predikt. Er zijn theoriën over Project Blue beam, en die lijken me heel aannemelijk. Mogelijks was de spiraal in Noorwegen zoiets. Zie ook de vele orbs die er te zien zijn tegenwoordig. Zie de golf van UFO en aliens nieuwsberichten tegenwoordig... Misschien probeert men via een goed georchestreerd plan zo de bevolking klaar te maken voor de komende valse disclosure. Anderszijds ga je me zeker niet horen ontkennen dat er mogelijkheid is dat er echte disclosure komt (Steven Greer?) Er zijn vele straffe aanwijzingen heden ten dage. Als zelfs maar een deel van de vele verhalen, boeken, dossiers waar zijn, dan zijn er idd vele beschavingen hier op aarde aanwezig. Wat is hun agenda? Maar er zijn te veel belangen te verdedigen om hun macht en slavernij in stand te houden, dus waarom zou er ineens een oprechte disclosure komen van de regeringen uit? Toch maar op je hoede zijn... |
Lijkt me nogal een contradictie...
Zou niet weten waarom, "de anderen" niets zouden laten weten mochten ze kunnen? Of zitten ze mee in het complot? Of hebben ze bang van de gevestigde dictatuur? Het lijkt er op of je er zelf weinig van gelooft. |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:35. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be