Citaat:
Het verhaal dat engelen in opstand zouden zijn gekomen is een antropomorfisch verhaal. Wij kennen in dit verhaal menselijke en aardse drijfveren toe aan engelen. Maar engelen, moesten ze bestaan, zijn niet van deze wereld en hebben ook niet deze menselijke drijfveren. Het verhaal kan dus niet kloppen indien we aannemen dat engelen geestelijke wezens zijn. |
Citaat:
Ik heb gezocht en ik ben gevonden. Soli Deo Gloria. |
Citaat:
|
Citaat:
Lucifer is een ook andere naam voor de Morgenster, Venus. Er zijn ook grote gelijkenissen tussen Lucifer (de engel uit de mythologie) en Prometheus : ze droegen en brachten allebei het licht (de ratio) tot bij de mensen en kwamen daarbij in conflict met de pipo aan de top. :-D |
Djeezes..... Deze draad krijgt nu toch een heel andere wending zenne.
Om goed te zijn zou ik er nu ook nog de Islam & Mohammed en de 72 maagden bijsleuren. 8O |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Dat komt omdat men (en de poster is niet de enige) een verband meent te moeten zien tussen ufo's, aliëns, en het Kwade. In bepaalde christelijke kerken wordt dit zo gepromoot. Dat is ook hun recht om de zaken zo te bekijken. Edoch, ik vind hiervoor tot nu toe geen of maar weinig aanwijzingen. Moesten ze effectief hebben plaatsgehad, dan zijn de meeste 'close encounters of the third kind', vreedzaam verlopen. Tenminste indien we de getuigenissen mogen geloven. Wel is het zo dat de nogal wat mensen die het meemaakten voor een lange tijd getraumatiseerd bleven door het evenement. Maar ja, ik weet ook niet alles. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Ook voor op het kerstlijstje? |
Eenmaal je begint te geloven is het moeilijk ermee te stoppen natuurlijk.
De Stepping Stone theorie is echt. |
Citaat:
|
Citaat:
Dat lijkt me anders toch wel vrij invasief te zijn... :? We beschikken over een behoorlijk gedetailleerde getuigenis (Eric Cartman) en die leek dat toch niet als een pretje te ervaren. https://www.facebook.com/ComedyCentr...5857222723517/ |
Citaat:
Je ziet zelf welke uitspattingen wij gelovigen over ons heen krijgen door ons te outen en mee te delen. Er is geen stepping stone Parcifal, enkel Christus en de heilige Bijbel. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Ook vandaag draait de eugenetica weer op volle toeren zoals in de dagen van Noach. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:06. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be