Een vollediger getuigenis van Karl Wolfe, die zegt dat hij foto's zag waarin duidelijk bouwwerken op de kant van de maan zijn die wij niet kunnen zien.
Citaat:
|
Citaat:
De UFO's zijn niet dom. |
En heeft hij die foto's ook, of moeten we hem op zijn woord geloven?
|
Ja, wij willen de foto's zien !
|
Citaat:
:-) |
Citaat:
Citaat:
En dan zeg jij uit je luie zetel: "moeten we nu echt geloven dat die geheime foto´s echt zijn ?" :roll: |
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik kwam toevallig een foto van een aliën tegen:
|
Citaat:
Als je niet kan staven wat je zegt is het bullshit. Zo werkt de grote menschen wereld nu eenmaal. Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Jij kronkelt gewoon in uw drogsoep. :-) |
Citaat:
|
Citaat:
Heb je al een beetje gelezen over " tijd is een illusie " ? Als zulke buitenaardse wezens tot hier en terug tot bij hen kunnen reizen, dan zullen ze wel de beschikking hebben over middelen die wij ons niet eens kunnen voorstellen, denk je dat ook niet ? Middelen om met de tijd en de ruimte anders om te gaan, of er gebruik van te maken op een manier die wij niet kennen. Met een beetje geluk komen ze je dat zelf uitleggen op een mooie dag !:-) Zou je dat leuk vinden, oog in oog staan met een Alien, die je telepatische berichten stuurt ?:-) " hallo, aardling, je hebt mooie ogen , weet je dat ? ":lol: |
Citaat:
Da's inderdaad niet snugger, en heel on-wetenschappellijk. |
Citaat:
En collega´s had hij heel zeker. http://www.phils.com.au/karlwolfe.htm dus kronkel maar. :-) |
Citaat:
|
Citaat:
Hoe doe jij dat eigelijk in het dagelijks leven? Jij neemt zomaar alles klakkeloos aan? Stel je bankdirecteur zegt : ik heb belegging speciaal voor jou 25% gegarandeerde intrest. Jij gelooft hem? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
Die ligt nl helemaal bij hij die iets beweert : Als je een negatieve claim maakt in de empirie kun je deze niet bewijzen, omdat een derde mogelijkheid nooit is uit te sluiten. Je kunt ten alle tijde een hulphypothese aanroepen dat een negatieve onderzoeksresultaat weg verklaart. En als je ook het bovennatuurlijke niet uitsluit is het hek helemaal van de dam. Dan kun je bijvoorbeeld niet langer bewijzen dat in je garage iedere avond van 9 tot 11 géén kabouters op jacht zijn naar een vuurspuwende draak. http://www.youtube.com/watch?v=frI5y6tNsZg |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Dat staat zo in het believers handvest. |
Citaat:
|
Citaat:
A(jij) zegt aliens/elfjes bestaan. B(ik) is daar niet van overtuigd, en in jouw visie moet B(ik) dan gaan bewijzen dat A's(jouw) stelling onjuist is. |
Citaat:
Da's oliedom, laat staan wetenschappelijk.... |
Citaat:
|
Citaat:
Ze zitten er al tijdje Citaat:
|
Citaat:
|
:lol: Genoeg gelachen hier, mijn dagelijks lachkwartiertje met de UFO-wereld-conspiracy´s zit erop.
|
Citaat:
:lol: |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Hoe kan men nu bewijs leveren van iets dat niet bestaat... slimmeke :lol: |
Citaat:
8-) |
Citaat:
Ik heb de indruk dat jij het woordje geheim hier niet goed vat hoor |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:14. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be